Cursa Bombers 22/10/2023

Cursa Bombers 22/10/2023

20 Oct 2023 11:15 - 20 Oct 2023 11:16 #1 per Mona (Associat/da)
Aquest diumenge 22 d’octubre serem un grapat de CoRReCaTS a la Cursa de Bombers de Barcelona.
Hi ha molta gent que la corre i la sortida és ben concorreguda, així que serà difícil fer-se la foto sota l’arc de sortida, però ens podem veure a les 8:15 davant l’Estació de França, que des d’allà hi ha fàcil accès als calaixos.



Ens veiem diumenge 🧡😉🧡
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2023 13:45 #2 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort per demà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2023 13:18 - 22 Oct 2023 13:19 #3 per Ramon_B (Associat/da)
Doncs foto feta ( no érem gaires ) i la meva vintena Cursa de Bombers consecutiva al sac :party:
Després d'estar uns dies fent el Camí de Sant Jaume no sabia com estaria de cames però al final no m'ha anat gens malament 1h00'59''

Gràcies CarlesCat i Davit per les fotos

El nou sistema de guarda-roba crec que ha resultat un xurro, sobre tot a la entrega. Per la recollida no he tingut cap problema
Esperem que l'any vinent recuperin la baixada per la Via Laietana que mola molt al final.

694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2023 17:33 #4 per Jorfer (Associat/da)
Quina fidelitat Ramon B. Segur que les caminates ple camí de Sant Jaume t'han ajudat a mantenir-te en forma.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2023 11:19 - 23 Oct 2023 11:22 #5 per squash (Associat/da)
Hola

ahir vaig passar-m'ho molt bé. Bones prestacions, sensacions, fluïdesa, ritme, actitud,... El nou circuit també és bo.

Però l'organització... quin desastre !!! Sortir quasi amb 15' de retard, sense donar explicacions, i uns calaixos insuficients per la densitat de corredors que hi havia, i amuntegant-nos a l'accés sense poder entrar. Culpa d'aquest desgavell som els propis corredors, els que no respecten el calaix assignat i es col·loquen on no els correspon. I si no hi ha ningú que filtra, la dibauxa és total.

A una cursa només els demano 3 aspectes, puntualitat, distància correcte i circuit ben senyalitzat.

Ara us respondré l'enquesta que m'heu fet arribar.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2023 15:16 #6 per JJ_SBD (Associat/da)
Totalment d'acord amb els comentaris del company Jordi.
Feia anys que no feia la cursa de Bombers i no la recordava aixins, però l'organització un desastre.No m'han quedat ganes de tornar-hi.
Guardarropia tria tu mateix la teva bossa allà on l'hagis deixat, el tema calaixos un escàndol, jo tenia pitrall verd de 40-45´crec, i sortida en teoria les 9:00, vaig sortir a les 9:13´ (vaig fer tirada prèvia, així q vaig passar una estona fresquet i suat)
Un altre tema que no va ser el meu cas perquè no arribo però jo ja no podria agafar la llebre de 40' perquè va sortir 3' minuts abans que els del calaix 40-45'.
I els corredors que no respecten el seu calaix...en fin paro que m'engorilo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2023 17:12 #7 per Jorfer (Associat/da)
Amb els anys m'estic tornant més "tiquismiquis" i cada cop busco curses més petites i familiars (excepte maratons).
El tracte normalment és millor a les curses petites que a les massificades.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2023 00:47 #8 per arcadi42 (Associat/da)
Totalment d'acord amb el que dieu de la sortida. Jo també vaig calcular els km previs per empalmar amb la cursa sense refredar-me, i vam sortir un quart d'hora tard i sense poder entrar al calaix per acumulació de corredors. I una barreja de colors de dorsals que no ens deixa en gaire bon lloc. L'organització ha de fer les coses bé, però nosaltres també. Si no respectem els calaixos no podem exigir res...

160 maratons (99 diferents, 44 països), 193 mitges, 284 deumils, 978 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.