34 edició cursa Caldes d'Estrac 24/3/2024

34 edició cursa Caldes d'Estrac 24/3/2024

23 Mar 2024 19:53 #21 per Ramon_B (Associat/da)
Demà tocarà matinar i força ja que la sortida es molt aviat , a les 8:30 :grrr: . Com que he de recollir el pitral calculo que em llevaré a les 5:10 per agafar el primer tren a Sants a les 6:25 !!
Ens veiem companys i amb la samarreta correcat !!

694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2024 18:08 #22 per Vladi (Associat/da)
Hola comanys i companyes!

Com diu en Ramon_B, ens ha tocat matinar una mica. En arribar a Caldetes queia un bon xàfec, però a l'hora de la cursa ja havia deixat de ploure i amb una bona temperatura per córrer.

Recorregut maco per dintre del poble i després per la costa. El canvi de lloc de la sortida, que han fet aquest any, no ha influït gaire en la dificultat de la cursa, a més he trobat que en aquesta edició la distància ha estat adequada. El perfil gairebé idèntic.

A la sortida li comento al Marc, la llebre de sub50, que el meu objectiu és que no se m'escapi gaire a la pujada, però no ha estat possible. Quan hem arribat al tram del passeig marítim veig que el tinc a uns 200 metres. He anat retallant la distància, però a les últimes pujades ha tornat a escapar-se. Al final he quedat a trenta segons del sub50. El Marc, perfecte, ha clavat el temps, bona feina :clap: :clap: :clap: , company.

Una altra cursa al sac, a veure si la següent va una mica millor.

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2024 08:58 - 25 Mar 2024 09:03 #23 per Ramon_B (Associat/da)
Primera participació a aquesta veterana cursa. 10 Km a un recorregut molt revirat amb força pujada i baixada dins la vila més un llarg tram pla pel front litoral. Amb pluja abans de començar encara ha estat tot un pel més complicat pels bassals i el terreny relliscós. Malgrat això crec que superat però la prova dignament amb un temps de 1h02'51'' a ritme de 6'18''/Km :party:

Vull felicitar a les llebres de corredors que avui no ho han tingut fàcil

Fins la propera ! :thumbup:

Enllaç fotos Organització

694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2024 20:09 #24 per squash (Associat/da)
Hola

cursa cabrona i divertida. 1a meitat plena de girs i la 2a una llarga recta d'anada i tornada. I la pluja i els carrers molls van donar un plus de "perillositat".

Mola.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.