Aquesta
prova té un objectiu molt senzill: fer el major nombre possible
de quilòmetres durant 12 hores.
Inici:
Dissabte a les 12:00.
Final: Diumenge a les 00:00.
Lloc: Can Dragó - Av. Meridiana (Barcelona)
Inscripcions:
• En el moment que s'obrin les inscripcions es podran fer a través
d'aquesta mateixa web, a l'apartat d'inscripcions, per TPV, a un preu
de 60 €.
• El dia de la prova hi haurà unes urnes on podran fer-se
altres aportacions benèfiques addicionals de qualsevol quantia.
• Una vegada formalitzada la inscripció i si per qualsevol
motiu l'atleta no pogués participar, preguem ho comuniqui a l'organització
tan aviat com sigui possible. Els diners no seran retornats en cap cas
al tractar-se d’un acte benèfic.
• El termini d'inscripció finalitzarà el 4 de desembre
o quan s'arribi als 70 atletes inscrits.
Un
cop exhaurits els 70 dorsals, no hi haurà llista d’espera
i ningú més no es podrà inscriure.
• Les persones amb discapacitat visual que necessitin participar
amb l’ajuda de guies, ho hauran de fer constar al formulari d’inscripció
de forma obligatòria i abans del 4 de desembre hauran d’enviar
un mail a inscripcions24hores@gmail.com amb el nom, cognom, DNI i data
de naixement de les persones que facin de guia.
• No està permesa la participació amb bastons, cadires
de rodes, hand-bikes o qualsevol altre element que pugui dificultar
la normal celebració de la competició.
• Les persones participants permeten, explícitament, que
el seu nom, cognom, sexe i any de naixement es publiquin a les llistes
d’inscrits, així com a la de resultats parcials i finals,
seguint la normativa establerta.
• Els inscrits cedeixen de manera expressa a l’organització,
i sense límit temporal, el dret a reproduir la seva imatge en
qualsevol tipus de reportatge o foto.
• Amb la inscripció a aquesta competició el participant
eximeix als organitzadors de qualsevol possible dany, tant físic
com psicològic, que pugui patir ell o causar a un altre participant.
Desenvolupament
de la prova:
• Aquesta competició es celebra sota el reglament de la
“International Association of Ultrarunners” (IAU Guidelines)
i de la “International Association of Athteltics Federations”
(IAAF Rules), que tots els corredors han de conèixer i accepten
en el moment de tramitar la inscripció.
• La sortida de la prova és a les 12:00h, però els
atletes hauran de presentar-se i recollir el seu dorsal a les instal•lacions
entre les 9:30 i les 10:30h.
• En el moment de recollir el dorsal i el xip se li farà
lliurament a cada atleta d'una samarreta commemorativa.
• L'organització cedirà als atletes un espai per
poder ordenar tot el que necessitin durant la prova, i comptaran amb
l'ajuda de voluntaris.
Si algun atleta vol portar una carpa, s’ha de posar en contacte
amb l’organització, però en cap cas la podrà
utilitzar en exclusivitat per falta d’espai per a carpes individuals.
• L'organització posarà a disposició dels
atletes aigua, refresc de cola, beguda isotònica, fruita, fruits
secs, barretes energètiques, i a més cafè i caldo
durant la nit i pasta pel sopar de dissabte. Qualsevol altra necessitat
dels atletes haurà de ser aportada pel propi corredor.
• Durant la prova els atletes ocuparan els carrers exteriors de
la pista: els carrers 4 i 5. (Aquesta distribució es podrà
veure alterada en funció del nombre de participants discapacitats
amb necessitat de guia)
• La distància per la qual es multiplicarà el número
de voltes realitzades és la longitud del carrer 4, de 422,37m
• La prova finalitzarà a les 00:00 de diumenge. Uns minuts
abans l’organització entregarà uns cartrons amb
el número de dorsal a cada corredor, que haurà de deixar
al terra en el moment que soni la botzina final perquè els jutges
de la competició puguin mesurar, amb roda calibrada, els metres
del parcial de volta des de l’últim pas per la catifa del
xip.
• Cada 3 hores s'efectuarà un canvi de sentit per compensar
el nombre d'hores en què els atletes giren al voltant de la pista.
Aquest gir serà anunciat i senyalitzat per l'organització.
• El dorsal s'haurà de portar sempre visible i en la part
davantera.
• Qualsevol atleta retirat haurà de comunicar-ho a l'organització
i tornar el xip.
• Els jutges de la prova vetllaran pel compliment de la normativa
de la IAU i la IAAF i amonestaran cautelarment amb una targeta groga
o desqualificaran el participant si es repeteix l’incompliment
de la norma.
• Control antidoping: Els atletes seleccionats per a realitzar
els tests antidoping seran informats immediatament després de
finalitzar la competició i seran acompanyats i supervisats pels
"doping-stewards", tant aviat com sigui possible per a realitzar
la prova de dopatge. Els atletes que es neguin a realitzar el control
o que donin positiu en el test, seran desqualificats.
• Hi haurà una zona de descans per als atletes que desitgin
descansar. Els propis atletes s'hauran de portar tot el necessari per
a la zona de descans (sac de dormir, mantes,...)
• Els lavabos i dutxes estaran disponibles durant el transcurs
de la prova així com després de l'acabament de la mateixa.
• Aquesta prova serà controlada per ChampionChip.
• Hi haurà trofeu per als 3 primers classificats, tant
en categoria masculina com en femenina. Tots els participants que arribin
a meta rebran una medalla commemorativa. El lliurament de trofeus es
realitzarà un cop finalitzada la prova.
• Els 5 primers de la classificació final de cada sexe
que aconsegueixin superar la distància que fa que l’organització
pugui optar a la consecució del GOLD LABEL que atorga la IAU
aconseguiran inscripció gratuïta per la propera edició
per la mateixa prova. Les distàncies a superar són 139
km en categoria masculina i 128 km en categoria femenina. Aquest premi
és personal i intransferible i només serà vàlid
per la propera edició.
|