TMCS (trail Menorca costa sud)

TMCS (trail Menorca costa sud)

25 febrer 2014 23:43 - 25 febrer 2014 23:46 #1 per manuciu (Associat/da)
Molt bones!! Un que s'estrena en una cursa llarg.... mitja Volta a l'illa de Menorca per l'antic cami de cavalls
86km.      :whip:
Si algu esta apuntat.... sería bo saber que algún correcat mes i va  :neutral:
www.traimenorca.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2014 00:23 #2 per agj73 (Visitant)
Hola  Manuciu,

Aquí un correcat que intentarà completar la TMCdC. Algú més?

No sé quant trigaré en arribar..., però hi arribaré

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2014 08:22 #3 per manuciu (Associat/da)

Hola  Manuciu,

Aquí un correcat que intentarà completar la TMCdC. Algú més?

  :eyes: :eyes:  Osti!!!! Aquesta es la sencera....molt be!!! 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2014 10:02 #4 per agj73 (Visitant)
Bon dia company,

Crec que hauries de canviar el títol del fil i posar TMCdC, doncs engloba 5 proves diferents, i la ubicació del mateix, doncs no és una prova de ruta. Jo ho posaria en el fil de muntanya o en el d'ultrafons, ja que són els més indicats i arribarà a més gent.

Salut i kms 8)

No sé quant trigaré en arribar..., però hi arribaré

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2014 22:38 #5 per manuciu (Associat/da)

Bon dia company,

Crec que hauries de canviar el títol del fil i posar TMCdC, doncs engloba 5 proves diferents, i la ubicació del mateix, doncs no és una prova de ruta. Jo ho posaria en el fil de muntanya o en el d'ultrafons, ja que són els més indicats i arribarà a més gent.

Salut i kms 8)

Ok, a veure si m'ensurto

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2014 23:00 #6 per manuciu (Associat/da)

Bon dia company,

Crec que hauries de canviar el títol del fil i posar TMCdC, doncs engloba 5 proves diferents, i la ubicació del mateix, doncs no és una prova de ruta. Jo ho posaria en el fil de muntanya o en el d'ultrafons, ja que són els més indicats i arribarà a més gent.

Salut i kms 8)

Ok, a veure si m'ensurto

Fet!!! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2014 10:15 #7 per Lucius (Visitant)
ja la vaig fer - molt xula, amb puja-baixas a les cales, però la resta planera, l'ultim tram difícil per el tipus de terreny rocós que no deixa portar un ritme regular

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 22:21 #8 per manuciu (Associat/da)
perfecte lucius :great:, any vinent apuntat a la costa nord, 100km :surprised:  he fet algún tros a l'estiu i precios...i diferent que la costa sud.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2017 11:54 #9 per Jaume Baraut (Visitant)
Crònica Menorca 2017  Sud 85 km


Hola pestenagues,

Us faig una petita crònica de la meva participació : Cami de Cavalls 2017 Menorca Sud 85 km

Sortim el dissabte matí a les 8 hores des de Es Castell  (Camp de Futbol), sense aglomeracions, amb una temperatura que ens indicarà que avui patirem calor i el dia és pot fer molt llarg. Nervis com sempre a darrera hora, repàs de tot el material, hidratació important i gels necessaris, a la sortida coincideixo amb un grup de correcats, ara no recordo els seus noms,em diuen que son de la claca d'en Xeix i compartim petites experiències abans de la sortida així com les fotos abans de la sortida  :party:

Estic molt concentrat , vull disfrutar i gaudir d'aquesta cursa, m'en han parlat molt bé , vull anar de menys a més i el meu únic pensament i objectiu és acabar.

Arranquem a les 8 h en punt, el speacker abans de la sortida molt motivadíssim, ens anima i ens fa pujar la adrelanina, primeres petjades enfilant asfalt on ja ens trobem a prop de 1500 mts , terra i la primera cala que visualtitzem ja em diu que la cursa s'ho val i que el paisatge promet, ens enfilem obrin i tancant continuament les encara desconegudes portes anomenades camí de cavalls i no m'en adono que em deixo portar i començo a anar a un molt bon ritme fins el primer control Binibeca ( 14,600 km) amb 1h 19 vaig molt ràpid em trobo bé i no vull afluixar, gaudim de corriols, gaudim de vistes i paratges idíl·lics, vaig memortizant les cales i platges que trepitgem així com els pobles que m'aniré trobant per gaudir i fer turisme amb família pels dies posteriors, no me'n adono que ja veig el 2n control estic arribant a  Calen Porter (km 30 i estic a 2h 42 minuts continuo trobant-me molt bé , l'avituallament no hi falta res, molt ben atesos , magnífics voluntaris , m' estic  molt poc temps 2 minuts màxim i començo a continuar direcció Santo Tomás ( imprescindible visitar ) la rebuda del públic i de la gent es molt ben benvinguda no m'he adonat i ja porto 42 km amb 4 h 16 minuts, ara si que em dono compte que estic prop de la meitat i vaig a un ritme molt ràpid , promig per acabar la prova prop de 9 hores. ben aviat començara el tram dur i la calor comença a fer-se sentir, el meu cap em diu seny, hidratar, hidratar i hidratar. Em quedo a l'avituallament el voltant de 5 minuts i arranco direcció Cala Galdana , comença a fer-se feixuc , fa molta calor, tenim la sort que hi ha un xic de vent i el fet de veure aigua , cales i vistes agradables el cap no ens dona cap mala passada, em decideixo a baixar ritme els darrers 4 km fins el control de Cala Galdana està plé a bassar de públic , aplaudiments per tothom, missatges encoratjadors i un llarg etc, m' impregno de la força dels menorquins i ja estic el km 55 en menys de 6 hores. Ara si fa molta calor, i decideixo estar mínim 10 a 13 minuts per menjar, recuperar-me i agafar forces, nomès  falten 30 km per ser finisher. Fins el proper control , el terreny és molt irregular, no saps com possar els peus, has d'aixecar molt les cames i ja les tens cansades però ja veig el far , llunyà però el veig, objectiu arribar el darrer control Cap Artuix km 74. entro amb un francès que el recolça la familia fem intercanvi de paraules em diu que està fos, arriva un anglès que està fent tota la volta illa ( 185 km ) l'animo , li dic que acabem junts , em diu que no que vol descansar. El darrer avituallament estic 10 minuts em tiro aigua per sobre, em prenc un gel i disparats a la arribada , no me'n adono que s'ha acabat aquest terreny tant irregular i trepitjo asfalt , estic a les urbanitzacions colindants de Ciutadella, asfalt i més asfalt, se'm fa llarg, veig un cartell 5 km per l'arribada, avanço, camino, avanço, torno a còrrer, últim cartell 1 km , començo a trobar-me gent , curva a la esquerra , curva a la dreta em diuen 200 metres recte i arribada, veig la rotonda i cruilla de la arribada, ja hi soc, serè finisher, m'emporto els aplaudiments de l'arribada, joia, goig, penso amb la família, fills i amb els darrers dies d'entrenaments, finalment si soc finisher 2017 cami de cavalls 2017.

Cursa MOLT ben organitzada, MOLT recomanable , de ben seguir que l'any vinent torno  a fer el tram Nord 100 km.

Finalment la prova va sortir amb 10h 46 29è general i 2n classificat M 50 molt content.

Ara descansar i preparar proper objectiu Octubre 2017 Ultra Trepitja Garrotxa  110 Km .

Salut correcats

Jaume Baraut


Please Entra or Crear compte to join the conversation.