Ultrapirineu 23-9-17

Ultrapirineu 23-9-17

09 febrer 2017 22:27 #1 per No Surrender (Associat/da)
Ja la tenim aquí!!!
Avui ja han sortit els resultats del sorteig.
ultrapirineu.com/
Alguns privilegiats hem tengut la sort de poder optar a estar a la sortida si la salut ens ho permet.  :love:
Esper que durant aquests 7 mesos algú entri per aquí a comentar com porta el tema.... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2017 22:52 #2 per anguru (Associat/da)
Jo també he tingut la sort de que em toques dorsal, serà la primera vegada que passo de 75km, a veure que tal ho gestiono, però ganes no me'n falten. La setmana que ve ja començaré la preparació, i poc a poc agafant l'estat de forma idoni per la cursa, queda molt de camí per recorre.

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2017 00:28 #3 per Tenista (Visitant)
Jo igual que vosaltres.
Després que acabi amb el repte solidari esportiu a Sevilla i Barcelona amb http://www.migranodearena.org/es/reto/14050/un-maratn-x-el-cncer-infantil
tocarà preparar la muntanya amb força altre cop.

Per cert, no han trigat res en passar rebut jajajaja per si ens en penediem.

Gaaas i muntanya

"Les curses són una lluita mental on, a l'acabar, saps que has guanyat facis el temps que facis"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2017 20:40 #4 per anguru (Associat/da)
Algú de vosaltres dos ja heu participat a l'ultra pirineus o Cavalls del Vent?

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2017 20:57 #5 per pinelli (Associat/da)
jo estic mirant amb bons ulls la marató , seria la primera que faig .. , de moment agafo hotel  :intello: ..  fins el 14  de febrer no es pot fer la inscripció i clar  , tampoc se lo que costarà  :neutral: ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2017 11:14 #6 per stone_apo (Visitant)

Ja la tenim aquí!!!
Avui ja han sortit els resultats del sorteig.
ultrapirineu.com/
Alguns privilegiats hem tengut la sort de poder optar a estar a la sortida si la salut ens ho permet.  :love:
Esper que durant aquests 7 mesos algú entri per aquí a comentar com porta el tema.... :whistle:

doncs 20kms a les cames avui noia.... :666:
comencem a acumular...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2017 14:41 #7 per agj73 (Visitant)
Ja veig que serem una bona colla  :party: :party:
Anem a per la 3a seguida. L'any passat no va poder ser, però enguany la motivació és màxima  :yes:
P.D: Pels que l'hagueu fet recomano mocadors de paper per a les llàgrimes a la plaça Porxada  ;) Ja escolto la música... :whistle: :whistle: :whistle:

No sé quant trigaré en arribar..., però hi arribaré

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2017 18:48 #8 per anguru (Associat/da)
A veure si aquest estiu, podem fer una quedada per fer el primer tram fins el Niu d'Àliga (14km + 14km)

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2017 19:06 #9 per Liz (Associat/da)
Apuntada a la marató de la ultrapirineu. Quines ganes de tornar a la muntanya! Encara em falta, això sí. Abans encara hi ha una marató d'asfalt. :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2017 14:54 #10 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Aquí un altre que tornarà a Bagà per complir amb l'Ultra. I amb moltes ganes d'acabar la Marató de BArcelona per ja dedicar-me al 100% a preparar el repte.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 11:22 #11 per hyuste (Associat/da)
ens veurem a la UP 8)

per cert no hauria de ser quest xat a Muntanya?

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 11:50 - 18 febrer 2017 11:58 #12 per No Surrender (Associat/da)
Les Ultres de muntanya, mai se on s'han de ficar....essent puristes han d'anar a ultrafons, però als fils  muntanya no hi van malament....no sé, pot ser podem demanar a algun moderador que ho canviin de lloc  :neutral:.
De tota manera, els que hi anem o ens interessa el tema, ja el trobarem el fil, per molt amagat que estigui... :wink2:.
Vosaltres, heu entrat tots, no?.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 11:59 #13 per No Surrender (Associat/da)

jo estic mirant amb bons ulls la marató , seria la primera que faig .. , de moment agafo hotel   :intello: ..  fins el 14  de febrer no es pot fer la inscripció i clar  , tampoc se lo que costarà  :neutral: ..

Crec que són 48 euracos!!! Però tenin en compte que alguns 10.000 ja surten a 12-15 euros tirant a la baixa....tu calcula! :yes:
Si realment te vols apuntar no te demoria massas, que aquestes també esgoten inscripcions...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 13:31 #14 per pinelli (Associat/da)

jo estic mirant amb bons ulls la marató , seria la primera que faig .. , de moment agafo hotel   :intello: ..  fins el 14  de febrer no es pot fer la inscripció i clar  , tampoc se lo que costarà  :neutral: ..

Crec que són 48 euracos!!! Però tenin en compte que alguns 10.000 ja surten a 12-15 euros tirant a la baixa....tu calcula! :yes:
Si realment te vols apuntar no te demoria massas, que aquestes també esgoten inscripcions...

si , el que pasa es que estic llegint el reglament i demanen massa coses que no tinc .. (chubasquero impermeable 10000 mm Schmerber de columna de agua i pantalons igual .. ) , aixo vol dir que sortira una miiica mes cara  :mdr: ... crec que mirare un altra mes caçolana  :whistle: .. aixo si .. segurament anire amb la familia igualment  i a donar anims  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 14:08 #15 per No Surrender (Associat/da)
Clar, si no disposes del material és més complicat...jo l'he anat fent poc a poc. I a vegades he anat "de prestado". Ves fent coses més assolibles i mica en mica et fas algun autoregal , i ves deixant caure a la familia i a la parella, de manera molt subtil  :whistle: , el que necessites... :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 14:39 #16 per pinelli (Associat/da)

Clar, si no disposes del material és més complicat...jo l'he anat fent poc a poc. I a vegades he anat "de prestado". Ves fent coses més assolibles i mica en mica et fas algun autoregal , i ves deixant caure a la familia i a la parella, de manera molt subtil  :whistle: , el que necessites... :sarcastic:

ja ho he fet amb resultat insatisfactori  :intello: .. a casa ningú m'entén  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 15:39 - 18 febrer 2017 15:44 #17 per Dabit (Associat/da)

jo estic mirant amb bons ulls la marató , seria la primera que faig .. , de moment agafo hotel   :intello: ..  fins el 14  de febrer no es pot fer la inscripció i clar  , tampoc se lo que costarà  :neutral: ..

Crec que són 48 euracos!!! Però tenin en compte que alguns 10.000 ja surten a 12-15 euros tirant a la baixa....tu calcula! :yes:
Si realment te vols apuntar no te demoria massas, que aquestes també esgoten inscripcions...

si , el que pasa es que estic llegint el reglament i demanen massa coses que no tinc .. (chubasquero impermeable 10000 mm Schmerber de columna de agua i pantalons igual .. ) , aixo vol dir que sortira una miiica mes cara   :mdr: ... crec que mirare un altra mes caçolana  :whistle: .. aixo si .. segurament anire amb la familia igualment  i a donar anims  :love:


Pinelli, la veritat és que sí, demanen molt material obligatori  (no em sembla malament si és per una qüestió de seguretat encara que a vegades pica comprar uns pantalons que potser ni els fa servir mai). Si vols et puc buscar alguna marató per aquelles dates que estigui prou bé i no demanin tant.

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 16:40 #18 per rutxi (Associat/da)

Clar, si no disposes del material és més complicat...jo l'he anat fent poc a poc. I a vegades he anat "de prestado". Ves fent coses més assolibles i mica en mica et fas algun autoregal , i ves deixant caure a la familia i a la parella, de manera molt subtil  :whistle: , el que necessites... :sarcastic:

ja ho he fet amb resultat insatisfactori  :intello: .. a casa ningú m'entén  :sarcastic:

pinelli31, maratons de muntanya n'hi ha moltes i molt wapes, i a vegades alguna de 30k supera amb escreix la dels amics salomons ultrapirineu :666: si et vols estrenar per la porta gran, vall del congost o marató montseny... ah! I no oblidis aquests noms... bisaura, catllaràs, matxicots... temps al temps! Ànims crack!  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 22:32 #19 per pinelli (Associat/da)

jo estic mirant amb bons ulls la marató , seria la primera que faig .. , de moment agafo hotel   :intello: ..  fins el 14  de febrer no es pot fer la inscripció i clar  , tampoc se lo que costarà  :neutral: ..

Crec que són 48 euracos!!! Però tenin en compte que alguns 10.000 ja surten a 12-15 euros tirant a la baixa....tu calcula! :yes:
Si realment te vols apuntar no te demoria massas, que aquestes també esgoten inscripcions...

si , el que pasa es que estic llegint el reglament i demanen massa coses que no tinc .. (chubasquero impermeable 10000 mm Schmerber de columna de agua i pantalons igual .. ) , aixo vol dir que sortira una miiica mes cara   :mdr: ... crec que mirare un altra mes caçolana  :whistle: .. aixo si .. segurament anire amb la familia igualment  i a donar anims  :love:


Pinelli, la veritat és que sí, demanen molt material obligatori  (no em sembla malament si és per una qüestió de seguretat encara que a vegades pica comprar uns pantalons que potser ni els fa servir mai). Si vols et puc buscar alguna marató per aquelles dates que estigui prou bé i no demanin tant.

Salut

gracies dabit .. segurament faci un altre .. buscare una similar que sigui en dissabte , per anar amb la familia .. el tema del material , si  es per seguretat benvingut sigui ..  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2017 22:58 #20 per pinelli (Associat/da)

Clar, si no disposes del material és més complicat...jo l'he anat fent poc a poc. I a vegades he anat "de prestado". Ves fent coses més assolibles i mica en mica et fas algun autoregal , i ves deixant caure a la familia i a la parella, de manera molt subtil  :whistle: , el que necessites... :sarcastic:

ja ho he fet amb resultat insatisfactori  :intello: .. a casa ningú m'entén  :sarcastic:

pinelli31, maratons de muntanya n'hi ha moltes i molt wapes, i a vegades alguna de 30k supera amb escreix la dels amics salomons ultrapirineu :666: si et vols estrenar per la porta gran, vall del congost o marató montseny... ah! I no oblidis aquests noms... bisaura, catllaràs, matxicots... temps al temps! Ànims crack!  8)

merci rutxi , la catllaras sempre l'he volgut fer .. es en dissabte la de 28 kms i tambe la trail ermites d'olesa es xulisima i segurament faci la llarga de 26 kms .. despres de l'estiu mirare una marato o distancia similar , pot ser la marxa dels termes ..em va agradar moltissim  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.