I cross de Can Mercader -10 de enero de 2015

I cross de Can Mercader -10 de enero de 2015

10 Gen 2015 22:32 #61 per Chute (Associat/da)
Hola a tots,

Avui no m'he volgut perdre la primera edició d'aquest cros, i la veritat es que he acabat molt content. Cursa familiar, amb tres categories per evitar problemes en els llocs més estrets, i amb molt bona climatologia.

D'entrada em feia una mica de por això de fer un cros, però ha estat be, ha tingut les seves pujades i baixades però el circuit no era massa complicat.

La organització perfecte. Hem tingut samarreta, entrepà de botifarra i beguda. Amb tota seguretat l'any que ve repetiré.Tant sols lamentar que el Charlax no ha pogut acabar per lesió, recupera't company.

I felicitar als correcats que han fet pòdium, doncs han sigut uns quants. Fins la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2015 23:03 #62 per solteron (Associat/da)
Jo també content de haver participat, una cursa amb gran ambient, familiar i molt ben organitzada, gran tasca dels voluntaris.
El circuit entretingut i no gaire dur, descobrint nous camins del parc. Una cursa molt recomanable per a qui vulgui provar un cros.

Felicitats a tots els correcats que han fet podi que han estat un quants !!
i gràcies al gran fotògraf !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2015 23:50 #63 per (Visitant)
Buenas noches! ! Gracias a todos por este gran día! ! Un Cross muy bonito y agradable! Gracias Cristina por la organización del evento!  Todo ha estado genial!  Carles muchas gracias por las fotos! ! Gran trabajo de todos! ! Felicidades y gracias! ! Nos vemos corriendo! !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 05:56 #64 per cristina (Associat/da)
Eva felicidades por el podium.
Gracias por las palabras Chute,  Lluis y Eva.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.