(2019-20) Circuit Gironí de Cros

(2019-20) Circuit Gironí de Cros

20 Oct 2019 18:02 - 20 Oct 2019 18:03 #1 per fandes (Associat/da)
Corredors de comarques gironines! Corredors amb ganes de conàixer nous indrets! Ja tenim el Circuit Gironí de Cros 2019-2020 aquí!



Podreu visitar i veure tota la informació en aquesta pàgina , però us detallo el calendari per si voleu consultar l'agenda:

· 27 Octubre Olot
· 3 Novembre Santa Coloma de Farners
· 10 Novembre Sant Hilari Sacalm
· 17 Novembre Girona
· 24 Novembre Riudellots
· 1 Desembre Vila de Salt
· 15 Desembre Banyoles
· 12 Gener Vidreres
· 19 Gener Caldes de Malavella

En negreta us he deixat els que pensava córrer, dir-vos que apuntar-vos al circuit són 6 euros i us dóna dret a participar a tantes proves com volgueu, endavant!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2019 11:12 #2 per joregar (Visitant)
És fantàstic el cross, sempre em quedo amb ganes de fer-ne més però quan estàs liat amb maratons i tal... Pot ser faig el d'Olot encara que sense apretar gaire, és difícil encabir-lo amb els altres entrenos setmanals però només pel gust de fer-lo i viure l'ambient. També faré el de Vic que sembla serà al gener.

També us ho recomano a tots!!

També hi ha un circuït al Maresme, gratuït

www.gesport.cat/web/web/uploads/reglamen...OS%202019%202020.pdf

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2019 18:17 #3 per fandes (Associat/da)
Mola Joregar! A més sembla que allarga temporada el circuit maresmenc... Pels que en volem seguir corrent més enllà dels federats :P

Tan de bo poguis fer aquests que et proposes i algun més!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2019 16:39 #4 per fandes (Associat/da)


Cros de Santa Coloma de Farners superat! Un plaer veure-hi al Piri, que juntament amb la Ther hi han posat el color pastanaga a la cursa OPEN. I com s'ho han currat els dos!

Jo aquí amb l'amic de la UCA, l'Isaac, hem corregut una prova sènior+sub23 (8.810m) amb moooolt de nivell! M'ha sortit una cursa genial (a 3'40'' amb els girs, pujades i un vent que ens ha afectat a tots els que corríem a camp obert avui) i he arribat el 19é de 28. Imagineu com apreta la gent aquí!

Això sí, m'encanta les proves OPEN que us comentava i les escolars, perquè mostren que l'atletisme és obert a tothom. Ara ja el següent pas és el Cros Amorós! I del circuit gironí... Algun caurà per 2020 ;)

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.