Si no corro, que faig, MARXA ATLETICA

Si no corro, que faig, MARXA ATLETICA

07 Ago 2008 09:34 #1 per jcros (Associat/da)
Be, ja que no m'aconsellam córrer per una condropatia G-4 i si em deixant caminar o fer esport sense doblegar el genoll mes enllà de 20º, crec que la marxa pot ser que com  interessant, que em podeu dir per tal de començar a introduir-me al mon marxero, consells....... com esforç físic veig que puc cremar molt ¿o no? :neutral:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2008 10:34 #2 per jb (Associat/da)
La marxa atlètica és menys agressiva a nivell d'impacte que córrer, però requereix una tècnica.
Caminar depresa tothom o pot fer, marxar és una altra cosa (té un reglament) si vols fer competicions es clar.

D'això en pren bona nota l'amic Edu, que va provar tot i ser un bon ultracorredor i en canvi ha patit diverses desqualificacions al principi (ara ja no), fins que ha asumit que marxar, és marxar.

A la teva disposició per si puc ajudar-te en algo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2008 11:43 #3 per jcros (Associat/da)

La marxa atlètica és menys agressiva a nivell d'impacte que córrer, però requereix una tècnica.
Caminar depresa tothom o pot fer, marxar és una altra cosa (té un reglament) si vols fer competicions es clar.

D'això en pren bona nota l'amic Edu, que va provar tot i ser un bon ultracorredor i en canvi ha patit diverses desqualificacions al principi (ara ja no), fins que ha asumit que marxar, és marxar.

A la teva disposició per si puc ajudar-te en algo.

gracies company, tota ajuda es bona, mes que res voldria iniciar-me i saber quatre pinzellades de la tècnica de marxar, si em pots remetre alguna pagina o debat ( per correcats no ho he vist) començare a practicar ja que estic pujant de pes i això no pot ser

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2008 12:06 #4 per dimoito (Visitant)
La web de Santiago Segi es fantástica. Está todo lo que necesitas.
Tiene todo tipo de información ultra en general y sobre marcha atlética en particular

http://www.ultrawalking.net/index.html

Seguro que te es de utilidad  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2008 15:32 #5 per jcros (Associat/da)
Dimoito gracies company, la web es collonuda i a molta tela per explorar, ja començo a tenir bones sensacions amb aixo de la marxa, tambe et dire que no crec trobar gaires adeptes per el maresme, en fi si es aixi que i farem  :erf:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2008 16:28 #6 per jcros (Associat/da)
començo a tastar la marxa, no es facil la coordinacio si es vol anar per feina, si algu de vosaltres es creua per el maresme un que sembli que va torrat  no penseu malament, soc jo que aprenc a marxar  :smile:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2008 16:36 #7 per sioux (Associat/da)
l´altre dia estava a la platja del Masnou, i vaig veure passar un corredor fent Marxa, no serias tu? crec que era dissabte sobre les 10 o 11 del mati

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2008 16:51 #8 per dimoito (Visitant)

començo a tastar la marxa, no es facil la coordinacio si es vol anar per feina, si algu de vosaltres es creua per el maresme un que sembli que va torrat  no penseu malament, soc jo que aprenc a marxar  :smile:

¿Y cómo lo llevas compañero?
¿Notas menos molestias que corriendo?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2008 23:53 #9 per jcros (Associat/da)
no era jo Sioux, jo portare una samarra amb JCROS a l'esquena, Dimoito el impacto de la marxa es casi nulo respecto a correr, lo que si te digo es que correr es algo natural i que todos sabemos hacer, marchar es ya mas complicado sobre todo si lo quieres hacer bien, de momento aprendiendo a 115ppm que ya quena algo, en fin no tengo eleccion marcha o mus, de momento distruto un huevo y eso que mis hijos me dicen que parezco un ...... :oops: niños  :whistle:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2008 09:29 #10 per Bejota (Visitant)
El problema de la marcha es que se ha hilado tan fino con el reglamento que al final se ha acabado "desnaturalizando" la prueba. Siempre digo que la marcha es la única disciplina del atletismo en la que te descalifican si caminas, lo cual es un contrasentido.
En otros países se han tomado algunas iniciativas para favorecer la práctica competitiva de la marcha a aquellos que por edad o falta de entrenamiento no pueden cumplir a rajatabla el reglamento. En EEUU muchas medias maratones y maratones cuentan con una "walking division" con clasificación aparte reservada a marchadores. En ellas solo se pide que se mantenga el contacto con el suelo y no se flexione más allá de lo natural.
www.marathonwalking.com/calendar_marathons.html
www.marathonwalking.com/calendar_half.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2008 17:07 #11 per ancho (Visitant)
Yo a vueltas con lo mío:

Aquest diumenge farem un 'tast popular' de rem de mar a la platja de Castelldefels.
Si estás interessat en fer una prova, envia'm un MP.

Sort amb la marxa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2008 12:19 #12 per pluvinet (Associat/da)
Jo tambè, a mi rollo:

Un canvi de habits en els meus entrenaments m'ha dut a un nou centre esportiu, on el mitic Valentí Massana dirigeix el Runnig Club.

Aquesta tarda debutaré en el seu grup, solen quedar els dimecres davant del Cervantes.

Dema us explico la experiencia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2008 15:18 #13 per jcros (Associat/da)
Conec el Valenti :yes: es una persona sensacional

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2008 17:45 #14 per jcros (Associat/da)
Camina a tota maquina cap problema, ara be fer marxa com deu mana ja te tema ja, costa un cullo i part de l'altre. :frown:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2008 20:10 #15 per jcros (Associat/da)
no us penseu que ho h deixat, el que pasa es que costa un ou fer marxa

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2008 20:24 #16 per jcros (Associat/da)
ara que anirian be unes classes de marxa  :whistle:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2008 18:31 #17 per jcros (Associat/da)
avui he fet unes tirades "500 metres" amb plan marxa pel paseig maritim, tinc les cames carregades ( o be es dur fer marxa, o be estic desentrenat, o be vaig massa tens) no se, el mes positiu es que he perdut la vergonya a fer el moviment propi dels marxadors ( menear y menear) :yes:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2008 21:57 #18 per jb (Associat/da)
Si t'animes J cros, et comvido a una sessió amb nosaltres a Castelldefels per donar-te 4 consells.

Ara quedarem dillun 8 al llag.

Després, el 14 competim. osigui que el 21.

Per algo es comença.

Ja diràs.


jb

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mai 2009 20:41 #19 per jcros (Associat/da)

Si t'animes J cros, et comvido a una sessió amb nosaltres a Castelldefels per donar-te 4 consells.

Ara quedarem dillun 8 al llag.

Després, el 14 competim. osigui que el 21.

Per algo es comença.

Ja diràs.


jb


retrobo el tema, he vist un mun de videos sobre la marxa, em sembla mol interesant, he de provar i per poc que pugui vindre on calgui a fer unes practiques, ara ens fan unes pistes noves a Vilassar de Dalt (250m) i potser es hora de mostrar aquets esport

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.