Orientació, per orientats i desorientats

Orientació, per orientats i desorientats

11 Nov 2012 11:35 #301 per Echevarria (Visitant)
Algu vol acompanyar a un novato en pla passeig per la montanya?? orientacio-svc-2012.blogspot.com.es/p/trihoring.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2012 20:32 #302 per Ricard (Associat/da)
Una nova cursa d'iniciació. Aquest cop al barri de Gracia amb una modalitat "cultural" amb enigmes de Marius Serra anomenat Enigmari-O http://www.grionsorientacio.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2013 20:02 #303 per crica (Visitant)
Algú s'ha apuntat dissabte a la rogaine de Collserola?
Si és així, ens veurem allà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2013 23:31 #304 per Ricard (Associat/da)
Jo també estaré demà a la Rogaine de Collserola.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2013 08:01 #305 per Ricard (Associat/da)
Crica et vaig veure mentre m'estava preparant per la cursa i pendent de trobar-me amb el meu company. Vaig pensar que ja et saludaria després però amb tanta gent ja no et vaig veure més. Com va anar ? M'ho vaig passar molt bé. Quina gentada. Igual era que no des del gener no hi havia hagut cap més rogaine i la gent en tenia ganes o potser és l'impuls del campionat d'Europa, però vaig trobar un nivell molt d'alt de participació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2013 07:06 #306 per eiger (Associat/da)
Qui ve el dissabte a Sta. Coloma de Farners ?  www.oros.orientacio.org   :neutral:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Abr 2013 16:52 #307 per crica (Visitant)

Crica et vaig veure mentre m'estava preparant per la cursa i pendent de trobar-me amb el meu company. Vaig pensar que ja et saludaria després però amb tanta gent ja no et vaig veure més. Com va anar ? M'ho vaig passar molt bé. Quina gentada. Igual era que no des del gener no hi havia hagut cap més rogaine i la gent en tenia ganes o potser és l'impuls del campionat d'Europa, però vaig trobar un nivell molt d'alt de participació.


A mi em va passar igual! Vaig dir, després li dic quelcom i al final res de res.
La cursa em va anar força bé perquè anava amb un company que està més fort que jo i em va arrosegar durant una bona estona. Varem fer 139 punts i vam quedar 20èns de la general, classificació molt per sobre del que jo em podia pensar.
Jo també crec que hi havia ganes. He vist, però, que aquest any hi ha menys rogaines preparades, ja que la de Sant Feliu de Pallerols, per exemple, no està anunicada.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2013 00:18 #308 per Vichy (Visitant)
Ep nois!

No badeu amb la Rogaine de Rebost a la Serra de Catllaràs del 2 de juny. Val la pena fer-la encara que sigui a passejar.
La serra està impressionant!!

..i per acabar dinar per a tothom i  :party:

http://www.clubcoc.cat/uploads/docs/rogaina_del_rebost2013.pdf

Fins aviat!

Lluís

Please Entra or Crear compte to join the conversation.