TROFEU CIUTAT D’IGUALADA D’ORIENTACIÓ

TROFEU CIUTAT D’IGUALADA D’ORIENTACIÓ

01 Jul 2010 12:58 #1 per purbon (Visitant)
El proper dissabte 21 agost a les 10 del matí a la Plaça de Cal Font d’Igualada, es disputarà la Ia edició del TROFEU CIUTAT D’IGUALADA D’ORIENTACIÓ.

Cursa oberta a tothom sense limitació d’edat.
Hi hauran dos circuits, un d’iniciació per a debutants (25 minuts- 3km), i un per a ja iniciats (40 mn – 5km).

Inscripcions: online a www.strands.com i presencials al dia de la cursa.

Cursa gratuïta.

Ho organitza: CE Roger Roca Running, Associació Esportiva la Fita, Club d’orientació Catalunya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2010 18:10 #2 per Ricard (Associat/da)
Bona proposta i a més gratuïta. Si a l'agost estic per aquí és molt possible que m'hi apropi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2010 10:36 #3 per purbon (Visitant)
Hola Ricard,
        doncs per mi serà la meva primera cursa d'Orientació. La veritat és que li tinc ganes al tema de l'orientació, anirem a provar a Igualada, que em cau prop de casa,  :great:

A més tindrem la sort que a l'organització hi ha en Biel Rafols, part d'una de les  famílies d'orientadors més màquina de Catalunya!! Segur que ens ho passarem molt bé!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2010 14:36 #4 per DaniTub (Associat/da)
Si puc m, agradaria anar , veure com va tot el tema de l´orientacio. Te bona pinta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2010 13:02 #5 per purbon (Visitant)
Doncs si, a més és gratix!!! Potser una bona manera de començar en el tema! jejej

Ens hi veurem allí!

Pere

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2010 08:52 #6 per purbon (Visitant)
Més informació sobre la cursa d'Orientació Festa Major d'Igualada: cursaorientaciofestamajorigualada.blogspot.com/

Pere

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2010 18:00 #7 per Ricard (Associat/da)
Algú ha anat a Igualada, aquest matí ? Com ha anat ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2010 10:09 #8 per purbon (Visitant)
Hola,
      tot i que una mica tard ús explico com va anar la jornada a Igualada.  Va ser un dia amb molta calor, però és podia anar fent, al final vam ser una mica més d'un centenar de persones entre les dues curses. L'organització va ser molt bona, hi havia involucrada la crem de la crem de l'orientació catalana i ens van fer passar una bona matinal per gaudir de l'orientació.

A nivell personal vaig descobrir les curses d'orientació i haig de dir que em va agradar molt, haig de dir que em va ser més dificil del que em pensava això de corre i mirar un mapa, xD!!! i mireu que em conec Igualada, jejejejej!!!

Espero poder tornar a fer-ne alguna els pròxims dies.......

Pere

Please Entra or Crear compte to join the conversation.