III cursa d'orientació urbana a Terrassa

III cursa d'orientació urbana a Terrassa

07 Oct 2010 15:51 #1 per elprimo (Visitant)
Hola, us passo l'enllaç d'aquesta cursa d'orientació urbana a Terrassa.

maurinaorienta.blogspot.com/

Es una cursa molt popular, ideal per aprendre i/o per gaudir d'una cursa diferent a les habituals

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Oct 2010 19:13 #2 per piri (Associat/da)

Gràcies elprimo!

Pot ser una experiència bastant interessant i divertida, sense cap cost econòmic i damunt al costat de casa.  :intello:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 13:29 #3 per elprimo (Visitant)
A veure si s'anima més gent del Vallès  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2010 11:58 #4 per elprimo (Visitant)
Recordeu que si voleu participar en la III cursa urbana d'orientació de Terrassa teniu fins al dimecres per fer les inscripcions. Es pot fer de forma lleure i no competitiva i aquesta modalitat és gratuita. A més, hi ha categoria de parelles, en fi, que cadascú pot prendre aquesta cursa en plan festiu  :party: o en plan competitiu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 07:04 #5 per crica (Visitant)
Inscrit en la modalitat lleure amb el meu fill de 8 anys!
A veure com va.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2010 12:56 #6 per Rivendel (Visitant)
He fet la cursa d'orientació de Terrassa, genial! feia molts mesos que no feia orientació, pero a les ciutats i si es la teva es uma mica mes fàcil que a la muntanya.
He vist al crica i al seu fill, que es ja un campió  :surprised:
Ha estat una horeta molt entrtinguda pels carrers i parcs de Terrassa. Felicitats als organitzadors
Només m'he encallat en la segona fita perque jo esperava veure el típic pal amb la bossa taronja i blanca i resulta que escepte el primer eren unes etiquetes engantxades a arbres, murs etc.., un cop esberinat aixó fiu uuu fiuuuu fiuuuu  :glasses:, al meu ritmet prèssec esclar.
Elprimo m'ha agradat petar la xerrada amb tu i l'Elvira

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2010 13:44 #7 per Rivendel (Visitant)
Ondiaaaa! que m'acaba de trucar el Primo per comunicar-me  he quedat primera de veteranes  :surprised: ....tampoc sé si a banda de mi hi havien mes pero benvingut sigui el premi,  quin retorn mare de deu quin retorn mes espectacular!  :glasses:

:rofl: :rofl: :rofl:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2010 18:04 #8 per crica (Visitant)
El meu nano i jo ens ho hem passat molt bé a Terrassa. Cada cop m'agrada més això de les curses d'orientació. Al final hem quedat quarts dels equips de lleure. No sé quants erem, però al meu fill li ha fet molta il.lusió ser que davant nostre tots eren adults.

He pogut saludar la rivendel, que feia temps que no veia.

Salutacions i felicitats als organitzadors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2010 19:33 #9 per Ricard (Associat/da)

El meu nano i jo ens ho hem passat molt bé a Terrassa. Cada cop m'agrada més això de les curses d'orientació. Al final hem quedat quarts dels equips de lleure. No sé quants erem, però al meu fill li ha fet molta il.lusió ser que davant nostre tots eren adults.

He pogut saludar la rivendel, que feia temps que no veia.

Salutacions i felicitats als organitzadors.


Crica això de l'orientació enganxa.
Si t'ha agradat aquesta urbana igual t'interessa la Copa Barcelona. Jo la vaig fer la temporada passada i m'ho vaig passar molt bé. http://www.senglaro.cat/serveis_1/_5G1ICS7tAW7_B7Ov822Yx5UGa1evQE9X3bpmny4ztdyC5qTLj9affQ

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2010 21:47 #10 per elprimo (Visitant)
M'alegro que els que vau participar tingueu un bon record  :party:. No és fàcil l'organització d'aquest tipus de curses, al menys a Terrassa, i amb els quatre (literals) que som. El que si és cert, és que va venir molta gent que no havia fet orientació i com el plantejament era molt popular, vam descobrir un exercici divertit. Espero que serveixi per animar a la gent a fer orientació.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.