The Wild Boar Rogaining - 22/23-01-11

The Wild Boar Rogaining - 22/23-01-11

31 Des 2010 20:22 #21 per elprimo (Visitant)
Nosaltres també som inscrits a la de 6 hores.  :party:. Veig que havia per aquí molta tetosterona i s'ha evaporat  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2011 19:32 #22 per Ricard (Associat/da)
Bon entrenament aquest matí per la rogaining de l'Espluga Calba tot fent les fites de la rogaining de El Corredor que ens vam deixar el dia de la cursa i provant tècniques d'orientació. Ens ho hem passat molt bé.  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2011 07:30 #23 per Rivendel (Visitant)
Molt bon entreno el d'ahir  al EL corredor, vam apendre força  :great:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 06:47 #24 per Ricard (Associat/da)
Vinga nois i noies que entrem en la setmana de la Wild Boar Rogaining. Ja podeu anar esmolant les eines que al final tot sempre són preses i ens deixem alguna cosa fora de la motxilla.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2011 22:13 #25 per elprimo (Visitant)
Aquest cop segur que em porto entrepà!! :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 06:53 #26 per Ricard (Associat/da)
Per aquí hi ha molt amagat que va a la Rogaining d'incògnit i no es manifesta per aquest racó.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2011 08:19 #27 per Rivendel (Visitant)
L'equip Els préssecs repetim també! ens veiem

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2011 20:44 #28 per Ricard (Associat/da)
Amb més d'una setmana de retard aquí teniu la meva crònica i també les meves fotos de la cursa. Va ser genial.

http://rmasferr.bloc.cat/post/2429/763995

http://picasaweb.google.com/Ricard57/Thewildboar2011#

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2011 21:10 #29 per crica (Visitant)
M'hagués fet molta ilusió pariticpar-hi, ja que no conec la zona per on es va fer la rogaina. Llàstima que coincidia amb l'assemblea de Corredors.cat

A veure si el proper any...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2011 21:28 #30 per elprimo (Visitant)
Crònica molt real del que vam fer i de les sensacions. Potser, és de les millors que hem fet, crec. Mirant les rutes dels 5 equips de la nostra categoria que ho van fer millor, tots vam fer la mateixa elecció que nosaltres. Això és significatiu. Amb una mica més de forma física, encara ho haguessin pogut fer millor.

El que està clar, és que a l'Espluga Calba porten fent una organització implecable cada any.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2011 06:22 #31 per Ricard (Associat/da)

M'hagués fet molta ilusió pariticpar-hi, ja que no conec la zona per on es va fer la rogaina. Llàstima que coincidia amb l'assemblea de Corredors.cat

A veure si el proper any...


Crica cada any coincideix amb l'Assemblea. Caldrà canviar de data l'Assemblea si vols fer aquesta rogaining. La propera 6 de març a Sant Feliu de Boixalleu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2011 19:41 #32 per Ricard (Associat/da)

Crònica molt real del que vam fer i de les sensacions. Potser, és de les millors que hem fet, crec. Mirant les rutes dels 5 equips de la nostra categoria que ho van fer millor, tots vam fer la mateixa elecció que nosaltres. Això és significatiu. Amb una mica més de forma física, encara ho haguessin pogut fer millor.

El que està clar, és que a l'Espluga Calba porten fent una organització implecable cada any.


Jo també he mirat les rutes dels equips que ens van precedir i alguns d'ells vam coincidir a la fita 83 gairebé al mateix temps.
Haurem de començar a pensar en la inscripció a la propera: 6 de març a Sant Feliu de Buixalleu http://www.grionsorientacio.cat/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.