Es busca parella...

Es busca parella...

27 Oct 2010 07:49 - 27 Oct 2010 11:38 #1 per Rivendel (Visitant)
.....  per compartir,  a ritme préssec i sense afany de competir, 
la Rogaining del corredor del 28 de Novembre

amb una integrant dels préssecs , amb les següents mides

......orientatives  :he:

-capacitats mínimes  d'orientació  :oops:
-Bruxóla en prefectes condicions

Nivell d'experiència:
- una  de 6h a l'Espluga Calba  :glasses:
- Varies urbanes i al bosc  :surprised:
. una al parc  nocturna  ;)
- amplia experiència en arribar última  :rofl:

Es demana:
- Ritme suau,  :mdr:
- no còrrer  :no:
- Capacitat de treballar en equip  :yes:
- ganas de divertir-se  i apendre experiències noves :party:
- no importa el sexe  :rofl:   :sarcastic:

Es valorará
- Experiéncia prévia en alguna modalitat o capacitat demostrada  :whistle:

Possibilitats de fer entrenaments conjunts prèviament


Després d'aquesta petita introducció mig broma  :oops:
innecesaria ja que crec que la majoria ja em coneixeu i el taranna que duc  :oops:

El cas es que  m'agradaria fer la rogaining del coredor i estic buscant parella o equip pel meu entorn
un d'ells en aquest forum i..... a la secció d'anuncis dels pincipals diaris del país, facebooks, twitters i critters  :rofl: 

Tal com jo entenc les rogainings o l'orientació en equip o parella, es tracta de que tots els integrants de l'equip entenguin, comparteixin l'estratègia i participin activament en les decisions que es prenen, es l'única manera de que tots gaudeixin i tots aprenguin i tothom s'equivoqui esclar, sense retrets per soposat.

Llavors no només es converteix en una activitat física i mental molt gratificant  sinó també en una oportunitat per saber compartir, negociar, entendre, decidir i en definitiva treballar en equip adaptan-se i sumant les capacitats o discapacitats de l'equip.

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden
El tema ha estat tancat.
27 Oct 2010 10:57 #2 per kasumei (Associat/da)
Hola guapa! ;)
jo fa ja temps que vull fer alguna curseta d'orientació...Si no fos per que el mateix dia estaré a Donosti animant a alguns galifardeus... :whistle: :mdr:
No puc córrer per muntanya ràpid ni fer baixades fortes, així que ho podria fer però a un ritme molt suau.  :yes:
Doncs queda dit....si et fa ilu fer alguna altra curseta un altre dia i coincidim, que sàpigues que ja tens parella...lèsbica, això si! :rofl:
El tema ha estat tancat.
27 Oct 2010 11:45 #3 per Rivendel (Visitant)
Hola Kasumei,
encantada de fer parella amb tú a l'orientació présseguera  :mdr:,
jo en principi els dissabtess els vull dedicar a fer orientació
estic esberinant quina hi ha aquest dissabte  al fil genèric d'orientació  a veure que em diuen
et mantinc informada de quines fare i la que vulguis t'hi apuntes que lo de parella lésbica es nou  :mdr:

si no es la rogaine del corredor, la de l'Espluga Calba ens espera al febrer crec,
pero abans a veure si fem alguna juntes.


Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden
El tema ha estat tancat.
27 Oct 2010 19:33 #4 per Ricard (Associat/da)

Hola Kasumei,
encantada de fer parella amb tú a l'orientació présseguera  :mdr:,
jo en principi els dissabtess els vull dedicar a fer orientació
estic esberinant quina hi ha aquest dissabte  al fil genèric d'orientació  a veure que em diuen
et mantinc informada de quines fare i la que vulguis t'hi apuntes que lo de parella lésbica es nou  :mdr:

si no es la rogaine del corredor, la de l'Espluga Calba ens espera al febrer crec,
pero abans a veure si fem alguna juntes.


Si vols curses pels dissabtes aquí tens una molt bona proposta i a prop de casa. Són urbanes, però molt divertides, 2 curses a preu d'una i que es poden comprar com un pack. Jo les vaig fer la temporada passada. Copa Barcelona: http://www.senglaro.cat/serveis_1/_5G1ICS7tAW7_B7Ov822Yx5UGa1evQE9X3bpmny4ztdyC5qTLj9affQ
I també hi ha el TICBCN, el Trofeu Internacional de Bacelona el 20 i 21 de novembre: http://www.clubcoc.cat/index.php?page=ticbcn10-gral-ca
El tema ha estat tancat.
29 Oct 2010 15:57 #5 per Rivendel (Visitant)
Gràcies Ricard,
A la copa Barcelona si que hi aniré  :yes:

uff tinc tantes ofertes per venir amb mí a la rigaining de parella que tinc la bustia de coreru colapsada  :rofl:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden
El tema ha estat tancat.
03 Nov 2010 08:46 #6 per Rivendel (Visitant)
He hagut de contractar una consultora en selecció de personal , per que em vagi fent la tria,  de l'avalantxa de sol·licituds que m'han arribat  :rofl:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden
El tema ha estat tancat.
15 Nov 2010 12:24 #7 per Rivendel (Visitant)
Després d'un procés de selecció molt ajustat  :rofl:, al final som un equip de quatre  :surprised: :party:,
mixte al 50%  :mdr:
Ara faré l'inscripció de l'equip i a gaudir  :party:
gràcies a tots/es

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden
El tema ha estat tancat.
15 Nov 2010 18:45 #8 per Ricard (Associat/da)
Qui sou ?
El tema ha estat tancat.
17 Nov 2010 08:37 #9 per Rivendel (Visitant)

Qui sou ?

l'Equip Préssec  :rofl: :rofl:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden
El tema ha estat tancat.
18 Nov 2010 06:08 #10 per Ricard (Associat/da)
Nosaltres (elprimo i jo) ens hem inscrit com Es-K-mot préssec. Molts préssecs hi haurà a la Rogaining.
El tema ha estat tancat.
18 Nov 2010 08:30 #11 per Rivendel (Visitant)
ple de préssecs, miris a on miris hi haurán préssecs  :rofl:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden
El tema ha estat tancat.