10 th. European Rogaining Championships 26/01/13

10 th. European Rogaining Championships 26/01/13

04 Des 2012 18:45 #1 per Ricard (Associat/da)
Ja els tenim aquí les Campionats Europeus de Rogaining. Es celebren a Catalunya, en concret a La Llacuna organitzats per la UESabadell-Orientació. Si us agrada l'aventura, la orientació, les ultrallargues no us el podeu perdre. Són 24 hores d'estratègia i treball d'equip per assolir el màxim nombre de punts.

http://www.thewildboar.org/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2012 19:21 #2 per Ricard (Associat/da)
Ja hi ha més de 160 equips inscrits amb equips de França, Ucraïna, Rússia, Finlàndia, Polònia, Estònia, República Txeca, Lituània, Regne Unit, Dinamarca, Irlanda, Itàlia, Àustria, Holanda i Letònia, a part de catalans i de la resta de l'estat espanyol.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2013 18:14 #3 per Ricard (Associat/da)
Tancades les inscripcions amb 268 equips de 15 països que tindran 24 hores per cercar els 63 controls en un Mapa A2 escala 1/25000.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2013 22:10 #4 per Ricard (Associat/da)
24 hores corrent pel bosc al mes de gener!
14 hores de nit, durant els dies més freds de l'any ...
... Sense ruta establerta, ... sense marques en els camins,
... Un mapa, la brúixola, el frontal i el company.

És el 10th. European Rogaining Championships, ...


A La Llacuna (l’Anoia), els propers dies 26 i 27 de gener, 630 rogainers de 18 països diferents, desafiaran el fred i la boira per disputar la 10ª Edició del Campionat d'Europa de Rogaining, en modalitat de 24 hores non-stop.

Farem la presentació aquest dimarts 22 de gener a les 20.30 a la Sala d'Actes de la UES, Salut 14-16 08202 Sabadell

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2013 19:32 #5 per Ricard (Associat/da)
Una mica de crònica de com ha estat la meva participació en aquesta Rogaining. El meu company d'equip fa dies que arrosega una fascitis plantar, el que li ha impedit entrenar com cal i això ens ha condicionat des d'un principi.

Com que teníem dues hores per planificar la cursa, els vam aprofitar. D'inici teníem pensat fer 8 hores de cursa, 8 hores per menjar i descansar i 8 hores de cursa amb un total aproximat de 60 kms., pensant en fer 30 kms. cada 8 hores. Així vam plantejar l'estratègia allargant una mica la primera part i una mica més curta la segona part.
Pràcticament hem fet tot el havíem planificat. Tan sols vam deixar una fita que no trobàvem i la vam deixar, la resta totes bé i sense problemes. Ahir vam fer 9-25. Passàvem els 30 kms. amb 8 hores tal com havíem pensat i des d'allà cap a sopar i descansar passant per una fita de camí.
Després de sopar i acabar de repassar la ruta de l'endemà, sobre tot, la part que teníem que fer a les fosques i deixar a punt les coses pel matí anàvem a dormir a les 10.45. Ens hem despertat a les 4, esmorzar i anar de ventre i poc abans de les 5 ja estàvem caminant.
Malgrat que el dissabte ens vam llevar amb pluja hem tingut un temps excepcional. No hem passat fred, el terreny no estava enfangant, i havia una lluna plena magnífica.
Aquest matí anàvem tant bé que hem pogut fer una fita que no havíem planificat en un principi. A les 11.37 acabàvem.
Hem quedat molt satisfets de com ens ha anat, encara que hem quedat molt lluny dels russos i companyia. Aquests no dormen. Hem fet 7ens. de 7 equips i a 50 punts dels 6ens. Res a fer.

He acabat força sencer físicament i ara em trobo cansat, però no tant com havia pensat que podria acabar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2013 14:04 #6 per crica (Visitant)
Felicitats per haver participat!
Segur que us ho heu passat molt bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2013 20:55 #7 per Ricard (Associat/da)
Gràcies Crica. Ho vaig gaudir molt.

Quant pugui penjaré una extensa crònica al meu bloc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2013 16:39 #8 per crica (Visitant)
Avisa'ns quan ho facis.
A veure si pel 2014 enganyo/convenço algú que m'acompanyi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2013 22:47 #9 per Ricard (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.