1000 socials de Corredors.Cat (i combinada.. i més cosetes) 11-06-16 09:30 h

1000 socials de Corredors.Cat (i combinada.. i més cosetes) 11-06-16 09:30 h

12 Jun 2016 13:20 #221 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Aqui podeu veure els resultats www.corredors.cat/1000m/   :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2016 14:36 #222 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Organització , ,  poseu estar molt tranquils molt bona feina; moltes felicitats genial.  :yipi: :party:

Voluntaris sensacional , semblar-ho professionals, speackers, cronometradors etc etc  :party: :party:

Homenatge a Zenon que bonic  :love: Maite fantàstica. 

Grans reportatges fotogràfics, gràcies Carles i Dabit.  :love:

Les sèries impressionants, cadascuna amb la seva història .  :yes:  :intello:

Les destralades han estat genials, hi ha cada bandarra ...  :grrrrrr: :mdr: :rofl:

Total, m'ho he passat fantàstic.  :party: :party:

Gràcies correcats per fer possible aquestes estones amb la vostra companya.


Hi tornarem  :yipi:

Molta salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2016 15:25 #223 per JoanDeGracia (Associat/da)
Bona tarda a tothom.
Quan ja han passat més de 24 hores de la finalització dels 1000 m socials del 2016, us deixo les meves impressions.
Com a membre aquest any de la comissió organitzadora vull donar uns agraïments:

- A Corredors.Cat que, com a associació, va tenir en el seu moment la idea de dur a terme aquesta jornada social i que ens ha portat al que es avui en dia. A ells els hi hem de donar primerament les gràcies perque, sense ells, res d'aixó hagués sigut possible.

- A l'anterior comissió organitzadora: cada any que vaig participar corrent (recordo que el 2014 i 2015) ja els hi agraïa la feina que feien, pero ara que ho he viscut desde dins i he averiguat en primera persona tot el que suposa en quant a planificació, coordinació, preparació, etc... entre tots els membres, ho valoro encara més. A més, ens han deixat una gran part del camí fet, ja que hem pogut aprofitar part de la seva feina per utilitzar-la aquest any   8)

- Als tots meus companys de la comissió d'aquest any per la seva gran capacitat de feina... cadascú ha aportat el millor de sí mateix per aprofitar-ho per l'organització, remarcant el valor del treball en grup. Ha estat un gran plaer treballar amb tots vosaltres.... vull repetir !!!   ;)

- Als voluntaris em trec el barret: arribar a les 8 i comprobar que ja hi havia molta gent disposada a donar un cop de mà.... no té preu   :great: Gràcies pel vostre ajut!!!

- Als corredors participants: gràcies per la vostra paciència per les esperes que poden haver entre sèries o alhora de saber els vostres resultats. Sense la vostra participació, això no existiria!!!   8)

- A la fundació Miquel Valls: que recapta els fons per la malaltia de l'ELA, que fa poc es va emportar el nostre amic Zenón. Tasques solidàries com la seva, no tenen preu.

I gràcies a tothom per les vostres paraules d'agraiment per l'organització. Per vosaltres val la pena!!!!

I per si m'he deixat a algú..... gràcies també !!!!

Fins al 2017 !!!! Ens veiem !!!!

:party:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2016 15:25 #224 per MIGUEL SBD (Associat/da)
M'ha faltat dir-vos orgullós de ser Correcat   :love: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2016 18:21 #225 per cristina (Associat/da)
Primero de todo felicitar a la organizacion por este evento deportivo.

Yo me pude sacar la espina del año pasado y disfrutar haciendo de voluntaria y corriendo

Corri la 9 serie. Sali tirando con Sufridor y en los ultimos 200 mts vaya hachazo me hizo el de azul  :oh:  :oh: Sufridor gano y yo quede 3a de la serie. Estoy super contenta con mi serie porque me encontre bien y no esperaba hacer los 4'35"

Gran homenaje a Zenon el cual se merece esto y mas

Gracias por las fotos Aurelian, Carlescat, Debit, TeteXavi y Grabiel el cual me envia las fotos por messenger








Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2016 19:06 #226 per Jorfer (Associat/da)
Us copio el primer missatge que va escriure en meep on va començar tot ja fa més de sis anys:  :surprised: :surprised:

« 22 Febrer 2010, 17:43:55 »
Respondre citant  Notificar 
Obro aquesta comissó i aquest fil per començar a treballar en l'organització dels 1.000m llisos Socials de Corredors.Cat
El primer pas és trobar un parell o tres de dates possibles per parlar amb Gavà per saber quan podem utilitzar les pistes.
L'altre tema a parlar és quines activitats paral.leles podem fer (costellada, curses infantils per fills d'associats,...)

De moment a la comissió hi som 3 (Hanrath, cachirulo i jo), però segurament necessitarem més gent.
Tots els membres de la junta hi tenen accés, i sobretot l'Alèxia, com a tresorera, en Jorfer per temes esportius i de relació amb Gavà, i en Xeix pel tema de les inscripcions, haurien de passar-se sovint per aquí  whistle

Vinga que farem una gran Festa Correcat!!


Doncs si, ja portem set edicions dels 1000 socials, crec que dos o tes edicions a Gavà i les demés a la Mar Bella.
El que em quedo és que passen els anys i, encara que els equips organitzadors van canviant i els corredors sumant anys, l'esperit de fer una festa i passar una bona estona en companyia perdura. :party: :party: :party: Està clar que amb voluntat i generositat es poden fer mooooltes coses. Moltes gràcies comissió i bona feina  8) 8)

Al que crec que cada any a nivell competitiu correm més ràpid. En aquesta edició deu persones han baixat dels tres minuts que no està gens malament  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2016 20:23 #227 per Vicenç (Associat/da)
Gran matinal la de Dissabte, tot molt emotiu el record del gran Zenon va estar present en cada una de las petjades que es van fer en totes las proves.
Vull felicitar a la comissió que va organitzar-ho, moltes gràcies companys i també a tothom que ho va fer altres anys, es una feinada que cada any alguns la feu i molts l'aprofitem.
A nivell atlètic, res a dir, cada any una mica mes lent en el 1000, 3'45"6 (3" mes lent que fa una any), tot i que en el 100 vaig fer 18'07" (fa un any 18' 92"), tants anys fen Maratons i encara resultarà que soc velocista  :party: .
L'any vinent mes.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2016 11:57 #228 per Jordi (Associat/da)
Gracies organitzadors, voluntaris, fotògrafs, companys,...

Primera edició a la que participava  :^^: creia que seria "fàcil" ja que només acabaríem fent 1500m, la combinada (1000+400+100), però es realment dur i no se durant quant de temps podré fer-ho  :beurk: espero que la crisi dels 35 em doni forces, perquè ara mateix no em veig amb forces de repetir, he deixat la pell i els isquiotibials no ho volen repetir  :oops:

Els meus pronòstics tot i que em notava fort i vaig intentar entrenar velocitat eren totalment a cegues:

De moment us avanço que, ara mateix, a la combinada buscaré  :neutral: està per sota de:
1000 - 3:40 (ritme mitjà de 3:40)
400 - 1:20 (ritme mitjà de 3:20)
100 -   :18 (ritme mitjà de 3:00)
"Porque yo lo valgo"  :intello:


Durant la jornada amb en danili com a consultor de marca ja m'aniria pronosticant millors resultats, sobretot després del 1000  :yipi: :yipi: i finalment els números van ser:
1000 - 3:19,5 (ritme mitjà de 3:20)
400 - 1:07,23 (ritme mitjà de 2:49)
100 -    14,43 (ritme mitjà de 2:25)
:surprised: :surprised: :surprised: :surprised:
:party: :party: :party: :party:

El matí començava amb les converses i salutacions a companys coneguts i d'altres de nous  :^^:
Ja es parlaven dels grups de les series i començava el nerviosisme  :whistle: finalment veuríem els llistats i ens tocarà a la quarta sèrie amb grans noms (que no nombraré per no ofendre a la resta o als que em deixi) que se que son més ràpids que jo en un 10000 i en un 5000, però tinc fe que en explosivitat i sobretot amb l'extra de la joventut els podré guanyar  :666:

Demano consell en DEL@ per saber com còrrer un 1000 i el que m'explica em sembla del tot coherent així que farem cas en la mesura del que podem  :^^:
Després de l'escalfament i de veure les primeres sèries d'uns cracks  :surprised: ja ens toca a nosaltres  :beurk:
A la sortida com en totes les curses comencen les excuses i els mals  :rofl: :rofl: i allà veig que la primera estratègia que tenia pensada no serà vàlida (seguir el que jo creia el més ràpids de tots; en danili) i canviem per fer Dennis style, però amb els consells d'en DEL@ ja que encara em queda per poder fer-ho tot en solitari  :great: (primers 200m fort per no perdre posició, primera volta continuem fort per a la segona volta agafar aire durant la meitat i tenir aquell punt extra per la segona meitat i sobretot pel final)  :mdr:

Sortida com si no hi hagués demà :mad: i el grup no veu les meves intencions  :happy: aquest ja pararà i el recollirem cadàver  :mdr:

Passem per l'inici de la primera volta amb forces i a ritme de sub3  :mad:, els estaré enfonsant o m'enfonsaré jo abans  :beurk: (sort que no veiem enredera, les fotos acollonen més que a la pista) aguantem un ritme alt durant la primera volta, però ja acabant comencem a afluixar per guardar el punt extra  :intello: estaré afluixant massa els he enfonsat de veritat  :neutral: sembla que no ve ningú o realment no volen passar  :eyes: primer avançament abans de la primera corba Dani75 i aquest qui es, no el conec serà més ràpid no t'enceguis que potser no es la teva lluita tu fins que no vegis en jordi mas tranquil, però tampoc deixis que s'escapi perquè sí  :666:

Segona corba i segon avançament jordi mas ara si que si, aquest marcatge a l'home que te molt de perill si t'agafa distancia i te un bon final, comença la lluita de veritat  :mad:  :666:
Arribem a la tercera corba en les mateixes posicions i només queda última corba i recta final, casi no hi ha marge, però tots estem accelerant  :beurk:
Última corba i ja no queda res hem de deixar-ho tot, en jordi mas fa un canvi igual al meu, no pot ser un altre cop "humiliat" :666: sense saber d'on, però surt un canvi de ritme que no creia poder treure  :mad: i arribem a meta exultant per un 1000 que m'ha sortit tal i com l'havia pensat en els millors somnis he guanyat la meva sèrie  :yipi: :yipi: però el millor sens dubte es haver guanyat en jordi mas  :666:  :love:

Conclusions:  :party: :party: :party: :party: els piques ens fan ser millors del que podriem en solitari i una bona tàctica de carrera sempre es important ja sigui un 1000 on sembla que no hi ha més tàctica que donar-ho tot i punt  :mdr:

Fet caldo, però amb forces per continuar provant quins son els meus temps i ara tinc un nou conegut de pique Dani75 ja que en jordi mas no participarà a la combinada per por a trencaments  :whistle:

El 400 el meu objectiu es estar a prop d'en ManoloM (ja m'aplica psicologia abans de començar, te por  :winktongue:) però tot i fer poc que ha tornat encara em queda molt lluny (juga a un altra lliga) i a la recta final ja veig que no hi ha opció. On si que veig que hi ha opció es en tornar a guanyar en Dani75  :^^: que ve pel carrer 2 i he d'aguantar un bon canvi per no donar-li la satisfacció de l'atxassu final  :666:  :happy:

En el 100 ja una mala sortida i que les cames no volien més guerra ha fet que en Dani75 hagi estat l'objectiu que no he pogut atrapar, ho he intentat però ja hem tenia ganes i es que es fan amics ràpid  :666: :rofl: :rofl:

Rebentat, però amb un gran somriure Zenón style acaba la jornada  ;)


En quant a la classificació de la Combinada he començat en la posició 10 i he acabat a la 11 amb l'espineta per l'any que ve amb en Dani75  :^^: volem revenja i estic convençut que tu també :666:  :love:


Acabem la festa amb relleus de 4x400, alguns dels quals han participat a la combinada  :surprised: jo ja dutxat contemplo l'espectacle; pinelli31 humiliat per un home amb xancles  :rofl: :rofl:  :winktongue:
Finalitzem amb sorteig per casi tothom dels que quedàvem on guanyo un pot d'ossitos de goma :yipi: :yipi:


Torno a recalcar que l'organització i la festa ha estat de 10  :party: :party:, les esperes i dubtes pels llistats han estat mínims i molt encertats, però avis a debutants en combinada; la complexitat de la proba dificulta que els participants sortim en condicions òptimes d'escalfament i hi ha perill per l'explosivitat de les mateixes aneu amb cura i no us feu mal :arf:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2016 15:39 #229 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran crònica JRDi69  :rofl: :rofl:

Es que... 1500m donen per molt  :whistle: :whistle:

De fet, per morfologia, hauria apostat per tu (tens cos de migfondiste), però jordi mas tenia un sorprenent atxassu a falta de 100 metres.

La veritat que no s'entèn perquè tenen tant poc èxit les curses de les pistes d'atletisme.
Ha sigut un espectacle, com van ser també els 24h de desembre  :party: :party:


1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2016 19:49 #230 per Chute (Associat/da)
Moltes gràcies a tots els que heu fet posible aquesta nova edició del 1000 social. Felicitar a la nova comisió doncs ha sortit tot molt be. Crec que tenim competició per uns quants anys més.

En el meu cas vaig participar tant sols al 1000. Content amb el resultat personal, 2'57", 1" menys que l'any passat. Això sí, abans baixant de 3' lluitaves pels llocs d'honor i ara amb prou feines vaig lluitar amb el meu company Cachirulo per evitar l'últim lloc. Fins i tot, a la segona serie es va baixar de 3'00: Dennis l'any que ve, a la primera serie, nano.

També destacar l'emotiu text que ens va llegir el Danili, les paraules del Presi, i la presència de la Maite per recordar al nostre company Zenón.

Per part meva aquí poso punt i final a la temporada. Agafarem forces per la temporada vinent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2016 22:04 - 13 Jun 2016 23:21 #231 per pinelli (Associat/da)
bé, doncs a mi em va tocar aquesta vegada veure els 1000 socials des de la barrera .. primer de tot vull agrair a la comissió la confiança dipositada, gràcies ..   :love: ,per a mi a estat una experiència nova i enriquidora .. ara sabré valorar encara més el treball que hi ha darrera de cualsevol  esdeveniment ..  :yes:

i que dir dels voluntaris .. que desprès de canviar-los l'horari, tots al peu del canó, em trec el barret .. també agrair la feina dels i les fotògrafs ..  :surprised:
en l'aspecte purament atlètic crec que ha sortit molt molt bé .. hem tingut sèries emocionants i cops de destral que tardaran a oblidar-se, moments molt emotius recordant al nostre company zenon i moments molt divertits amb els més petits ..
fins i tot al final ha donat temps per fer un 4x400 amb victòria per als del run2livebcn.cat que ens han donat un repàs a tots .. jo he pogut participar en aquesta prova, però em vaig equivocar d'equip i em vaig ajuntar amb uns mantes que no tenen vergonya .. fins i tot em vaig veure obligat a deixar passar a un home amb xancletes  per donar-los una mica d'avantatge,( hi ha un video penjat al face de corredors.cat que es veu clarament com lo deixo passar  :he: )  al final vam quedar en una digna quarta plaça ,, (erem quatre equips)  :whistle:  però ens ho vam passar de conya .. l'any que ve mes i millor ..

p.d. jordi 69,  :whip:  l'any que ve em demano la teva sèrie ,,  :rules:  , llastima que el jordi mas tenia cursa de la campana al día seguent i es va reservar clarament ..  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2016 23:11 #232 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ostres pinelli31,

Ara ho recordo  :oops:
Em sembla que vas ser tú que vas fer més kilòmetres que ningú :great: :great:

L'unic que estava tant a les sortides com a les arribades  :sarcastic: Impressionant :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2016 23:28 #233 per pinelli (Associat/da)

Ostres pinelli31,

Ara ho recordo  :oops:
Em sembla que vas ser tú que vas fer més kilòmetres que ningú :great: :great:

L'unic que estava tant a les sortides com a les arribades  :sarcastic: Impressionant :great:

i tant .. crec que vaig fer un bon entrenillu 20x150 +400 + empenyer un alfa romeo 159  200m a l'autopista  :intello: ( em va deixar tirat  :grrrrrr: )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 01:42 - 14 Jun 2016 15:31 #234 per jaume86 (Associat/da)
Un altre que va veure i viure els braus des de la barrera!!

Enguany un nou grup de persones ens hem fet càrrec d'organitzar els 1000m socials. Al juliol passat es va obrir un procés que va cloure amb la voluntat dels hem estat els nous organitzadors, la nova comissió dels 1000m. Ben aviat ens trobàvem per començar a treballar-hi, a la primera quinzena d'agost ens trobàvem a Cornellà per coneixer-nos, valorar l'edició anterior i tractar d'escriure les línies del nou projecte amb la gran ambició que no es notés el relleu organitzatiu. Sabíem que no seria gens fàcil, però crec que en aquell moment tampoc erem conscients de la feinada que ens venia a sobre. El canvi era important, l'anterior comissió s'organitzava en poc més d'un dia i a nosaltres ens constaria un any.

Trobades, grups de WhatsApp, mails, documents compartits... Han acabat d'engreixar l'engranatge que dissabte debutàvem amb un sentiment agredolç, amb molta alegria i empenta doncs per fi arribava el dia però amb l'inmens buit que ens havia deixat l'adèu d'en Zenon. Hauríem de gestionar també les emocions precisament per retre un bon homentatge, que si ve no estaria a l'altura de l'etern somriure, sí que fos digne.

Així doncs a les 8h havíem quedat també amb els voluntaris per començar a muntar les 4 coses i posar-les a lloc abans de que a les 9h vingués la resta d'amics. Per sort tot anava en ordre, els núvols tapaven el sol i es copsava en l'ambient una gran matinal. El record de la Junta i el Danili al Zenon va ser colpidor, de tal manera que ningú es va adonar que començaríem els 10de1000 sense la nostra típica foto correcat que ens acompanya arreu! L'emoció va donar pas a l'acció. Més de 100 persones s'havíen inscrit als 1000m tot i que malauradament no totes van poder-hi ser presents. També cal destacar que un grup nombrós va voler assistir al primer homenatge institucional del cap de setmana i les pistes feien molt goig. També la primera sèrie havia creat expectació, després de la gran victòria en el relleu de les 24h, s'ensumava que la tornarien a fer grossa. De fet, s'havia proposat en aquest fil rebaixar dels 150 segons, paraules molt majors!! Finalment es va rebaixar la barrera dels 160 segons i tota la serie va ser inferior als 3 minuts. Posteriorment, la resta de series ens van continuar deleitant amb grans esforços i esprints dignes de photo finish! Es va haver de demanar un bon grup de voluntaris per ajudar-nos en aquesta tasca, no volíem perdre una dècima de segona en cap dels participants.

Un cop finalitzats els 10de1000, en la breu espera de les classificacions i les composiciones de les series de 400, es va donar torn las més menuts, al futur de l'associació, que durant tot el matí van estar tant ben cuidats pels voluntaris. Van ser uns 100m que prometen!!

En l'inici dels 400 malauradament ja erem menys de la meitat de la gent de l'inici però no per això van deixar de ser unes series competides, emocionants i amb destrals ben afilades! De la mateixa manera va passar en els 100m, que van acabar de sentenciar les classificacions finals. Campió en Rafa Barrachina i campiona la Yasmine, que també s'imposava als 10de1000 mentre que en categoria masculina ho era l'Isaac  :yipi: :yipi:

Per acabar, abans de desar els trastros, hi va haver una divertida competició per relleus de 400m, on va destacar el xancletes Barceruel tot i que la victoria va ser per l'equip del run2live! Per cloure la festa, es va sortejar tot allò que l'associació va anar recptant durant l'any en tant que equip campió o amb més participants.


Personalment, vull agraïr a les companyes i companys de Comissió, doncs sense ells hagués estat completament impossible. Al juliol ho veia tot molt difícil doncs pràcticament no coneixia ningú de la nova comissió. En la trobada de l'agost, vaig tenir la sensació que erem un grup prou heterogeni com per respectar i acomplir amb totes les sensibilitats transversals que hi ha a corredors.cat i que en podríem sortir beneficiats si en comptes de discutir per coses absurdes ens posàvem a treballar cadascú des del seu punt de vista i respectant a la resta. També haig d'agraïr molt i molt al nombrós grup de voluntaris que ens van donar un, dos o molts cops de mans durant tot el matí. Des de les 8h fins les 14h! Moltíssimes gràcies  8) 8) També a la Junta per a fer-nos confiança i ajudar-nos allà on no arribàvem, a l'anterior Comissió dels 1000 per explicar-nos aquells detalls que no haguessim donat importancia, a l'Anna i a la Fundació Miquel Valls per estar presents en un dia tant assenyalat i recordant-nos la importancia de somriure, i, per acabar, a tots aquells que va estar traient instantànies de tots els detalls del matí així com als 3 comentaristes de luxe que vam tenir. Moltes i moltes gràcies  :love:

Com a darrer apunt, l'autocrítica, doncs sempre es pot millorar! No pot ser que ens tornem a deixar la foto familiar a l'inici!! Ho fem cada cap de setmana aquí i allà i ens ho vam deixar... espero que el Zenon, allà on sigui, ens veiés igualment amb el seu somriure, anava tot per tu! D'altra banda, procurarem llimar el temps d'espera entre les diferents proves de la combinada, hem pecat de debutants i malauradament algunes coses no han sortit com esperàvem! Però sortiran, esperem que l'any vinent hi sigueu per comprobar-ho. Per últim, no tornarà a passar que ens posem el dia abans d'un altre esdeveniment pastanaga, té la seva part divertida tenir també un cap de setmana correcat d'estiu però no él més óptim per tots, així doncs, una altra errada per a millorar.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 09:06 #235 per Jordi (Associat/da)
La foto de grup la vam fer  :neutral:

p.d. jordi 69,  :whip:  l'any que ve em demano la teva sèrie ,,  :rules:  , llastima que el jordi mas tenia cursa de la campana al día seguent i es va reservar clarament ..  :666:

:yes: :yes: et vaig trobar a faltar  :666: l'any que ve sense reserves que jo també tenia cursa al dia següent, sub3  :whistle:  :rofl: :rofl:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 10:19 #236 per MIGUEL SBD (Associat/da)
JRDi69

moltes felictats crak em vas guanyar sobrat  :yes: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 10:38 #237 per Jordi (Associat/da)
:mdr: ja parlarem de quins temps faré jo com a iaiorunner  ;) (només tenint en compte l'edat que si he d'esperar a ser avi de veritat crec que va per llarg :^^:, primer s'ha de tenir un fill  :oops:)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 10:52 #238 per aurelian (Associat/da)
Video de dissabte amb les series 1,2,3,4,6 i 7 :

El mateix video amb seccions a camera lenta:


10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 11:20 #239 per David C (Associat/da)
Les fotos que va fer l'Alba ¡


goo.gl/photos/NCn2TcJE9b9MJR9x7

;)

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2016 11:27 #240 per Jordi (Associat/da)
Gracies per les fotos  :party: :party:

Vídeo molt guapo (wapu)  tot i que no se sent el cop de destral de la quarta sèrie :666: :great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.