5000m en pista, 1 cada primer dijous de mes

5000m en pista, 1 cada primer dijous de mes

08 Jul 2019 01:42 #61 per fandes (Associat/da)
Ei Candido!

Molt d'acord amb el que comentaves... De fet havia pensat córrer a la tarda per poder-lo presentar als companys de club jo mateix. Però resulta que la celebració del Rockfest em va fer impossible arribar a temps, em sap greu!

Disculpa també per no haver llegit a temps el teu privat, l'he obert tot just aquesta nit.

canferreir va escriure: Hola

Isidre Ferrer i jo també hi asistirem,

Cal dir que l'Isidre va guanyar a la seva categoria de 80 anys els Campionats Màster de 5000ml tant de Catalunya com d'Espanya avui mateix a Sagunt (València). I penso que és una millor manera de rebre'l com l'ánima de l'atletisme de casa nostra.

Tot i que ens coneixem i jo porto moltes edicions del Grand Prix fetes, i el meu amic li està agradant, estaría bé un homenatge pel bicampionat. És la meva opinió.

Per cert, a l'agost en farà 84.

Ens veiem dijous

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2019 01:43 #62 per fandes (Associat/da)
Sí! Entre calor y Rockfest esta de Julio ha estado la que menos participación ha tenido de todos los 5000s (solo 30 llegados entre mañana y tarde). Pero a partir de Setiembre volvemos!

A ver si coincidimos a la próxima, que tendremos 11 nuevas oportunidades :P

HALCON MILENARIO va escriure: Esta mañana he estado en la Pista de la UCA para realizar el 5km., con la intención de hacer un Sub-20' pero el día no lo empiezo bien, la liebre que llevaba me falla a última hora y tendré que remar yo sólo, al llegar a la pista me encuentro que no puedo aparcar a la primera porque hay organizado un concierto el Rockfest y tiene mucha zona reservada, me cuesta más de 20' aparcar y con suerte, un dato que tenéis que tener en cuenta si vais esta tarde; nos juntamos 6 valientes para darle 12 vueltas y media, en una pista que empezaba a ser un horno pero la brisa que soplaba lo hacía llevadero, al final se me va a 21:33 lejos del objetivo, ya en el paso del km 2 lo deseché y lo acabo lo más digno posible.
Dar las gracias a la Organización por poner la pista a este tipo de prueba y a los atletas del UCA por su atención y simpatía.
Espero repetir en otra ocasión.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2019 20:43 #63 per andreugg (Associat/da)
Si algun cop caic més proper de Santa Coloma saps que estaré i no pas ua vegada, crec que jo entrenar en pista no ho he fet mai, solament en les curses que entrem dins. Sigui com sigui aquesta iniciativa la valoro de molt positiva per integrar noves persones i sentir-se part del grup.

Salut

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.