Gp 5000 UCA, 2n dijous de mes

Gp 5000 UCA, 2n dijous de mes

04 Set 2019 18:44 #1 per fandes (Associat/da)
Boooooneeees! :D

Tornem amb piles carregades i una pàgina web genial per a que estigueu informats dels 5000 en pista que realitzem a Santa Coloma un cop al mes! De Setembre a Juliol, tindreu 11 possibilitats, jo estic amb la intenció de no perdre'm ninguna. I aprenem per millorar en la gestió també online dels resultats, tot això, gràcies a l'ajuntament de Santa Coloma, mantenint el preu mínim d'1 euro per inscripció!

Us anoto les dates en que es correrà cada mes:

12 de Setembre
10 d'Octubre
14 de Novembre
12 de Desembre
9 de Gener
13 de Febrer
12 de Març
9 d'Abril
14 de Maig
11 de Juny
10 de Juliol


Dos novetats! Una, us podeu inscriure a la web en el tram en el que participareu i així ja tindreu el dorsal preparat i amb el vostre nom per quan aneu a recollir-lo (que és quan pagareu l'euro). L'altra, la cursa del matí es retarda per a que arribin els més dormilegues ;), es mantindran les dos sessions amb sortides a les 10h (sèrie matinal) i 20h (sèrie vespertina).

Esperem que us animeu com l'any passat vau fer uns quants i ens poguem saludar i si voleu, anar a prendre quelcom després de cremar calories per Stk!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2019 22:26 #2 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort amb aquesta interessant iniciativa. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2019 08:31 #3 per sanguita (Associat/da)
Que guay!
Segur que alguna cau...

Salut!

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2019 16:57 #4 per fandes (Associat/da)
Espero veure-us companys sanguita i Jorfer per Santa Coloma! Jo començaré aquest dijous en l'estona de matí. I a la tarda a veure qui corre, encara que no crec que pogui seguir la cursa en directe, ja que tenim reunió per preparar l'assemblea de la UCA a aquella mateixa hora.

Per cert, ho editat més amunt, però per deixar constància de l'errata... L'horari de cursa del matí està perfectament indicat (10h)! Però el del vespre no, la sortida serà a les 20:30 com venia sent habitual.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.