L'entrevista. Xinoxano

L'entrevista. Xinoxano

12 Set 2010 22:02 - 12 Set 2010 22:19 #1 per caloreta (Visitant)
Hola a tots !!

Com sabeu fa una setmaneta que em començat amb aquesta nova secció tot i fer mesos que i treballàvem i que feiem les proves, una vegada llençat a la web vam tenir algun que altre problemilla però que em anat solucionant  :oops:

Us adjunto l'entrevista amb els retocs finals !!!

També obro aquest fil exclusiu pel primer entrevistat. Per si vol dir la seva o simplement per si algú vol fer algun comentari, alguna pregunta o alguna proposta   :666: :666: :666:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2010 23:13 #2 per xinoxano (Associat/da)

multimedia i tot! :great: cada cop us aneu superant. En quant porteu tres o quatre serà expectacular, ja poden començar a tremolar els de la contraportada de La Vanguardia :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2010 23:13 #3 per Enric59 (Visitant)
-Sí, gràcies, Caloreta. Jo tinc una pregunta.

-Senyor Xinoxano, quan se li ajunten dos reptes importants, com soluciona el tema de la tallada de cabells? Ha hagut de fer servir mai la maquineta per aconseguir el tallat idoni? I al voltant d'aquest tema, programa les seves curses segons la necessitat de tallar-se els cabells?Perquè segur que més d'un cop es deu haver deixat créixer el cabell tot esperant un repte important, oi?

Una abraçada, Xinoxano  :mdr: (però contesta, eh!)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2010 23:39 #4 per xinoxano (Associat/da)
doncs sí Enric, alguna vegada he endarrerit el tall de cabell per que em coincideixi amb un repte important  :wink2: :wink2:
es psicologic, es tracta de treures pes de sobre per anar més ràpid :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2010 23:52 #5 per XaviPapell (Associat/da)

doncs sí Enric, alguna vegada he endarrerit el tall de cabell per que em coincideixi amb un repte important  :wink2: :wink2:
es psicologic, es tracta de treures pes de sobre per anar més ràpid :mdr:

I si vols aerodinàmica ja ho saps  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 15:48 - 13 Set 2010 16:37 #6 per Rivendel (Visitant)
Xinoxano Molt interessant l'entrevista  :great:, lo dels cabells m'ha deixat  :surprised: , ara ja sé que quan et vegi amb look

es que prepares un megarepte  :mdr:

Lo de la ment privilegiada que admires, de seguida he endevinat que era la meva  :glasses:  :mdr:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 20:49 #7 per xinoxano (Associat/da)
rivendel, wapa :love:, has d'estar ben contenta de la teva ment :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 21:42 #8 per squash (Associat/da)
Hola

xinoxano, et puc dir alcohòlic a partir d'ara?  :mdr:



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 22:12 #9 per caloreta (Visitant)
Squashitu ..... Has vist quin hipervincle  :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :mdr:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2010 22:31 #10 per squash (Associat/da)

Squashitu ..... Has vist quin hipervincle  :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :mdr:

Caloreta


No només l'he vist sino que l'he vist centrat.

Impressionant !!!

Ja ets hipervincleraStVi  :mdr:



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 09:11 #11 per Zenon (Visitant)
Xinoxano, gracias por la entrevista, te imaginaba como lo has contado... te muestras como eres.

Además he visto que eres como una "cabra" (sí dogo cabra) te gusta el monte y sobre todo el espacio libre  ;)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 09:38 #12 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Xinoxano :love:

M'agradat la teva entrevista ,hauries de fer un repte de fer una marató a tope  :whip: :whip: :he: :he: i millor què sigui d'asfalt
felicitats per ser TRI  :great: jo no puc dir què sóc  TRI   :neutral:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 19:46 #13 per xinoxano (Associat/da)

Hola

xinoxano, et puc dir alcohòlic a partir d'ara?  :mdr:



Fins ara.

Jordi


tu em pots dir com vulguis WAPO!!  :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2010 19:54 #14 per PereBoss (Associat/da)

doncs sí Enric, alguna vegada he endarrerit el tall de cabell per que em coincideixi amb un repte important  :wink2: :wink2:
es psicologic, es tracta de treures pes de sobre per anar més ràpid :mdr:


Doncs noi, tens la mateixa mania que jo. Faig el mateix. Quan ja va tocant tallar em molesta pel "pes", per que em sembla que suo més, per tot vaja. Així que quan s'apropa alguna cursa "important" m'ho faig venir bé per descarregar el cap.

Felicitats per l'entrevista  :smile:

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2010 23:21 #15 per u_ktan (Associat/da)


dons jo quan passo per davant d'una perruqueria em miren amb mala cara  :neutral:

probaré aixó de desinfectar la Camelbak amb alcohol 96 :he:. Tot i que,... entenc que si fico graduacions inferiors l'hauré d'omplir més, no???  :whistle: :whistle: :whistle:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2010 13:45 #16 per xinoxano (Associat/da)
yuki
Proba amb un bon malta, tenen la meitat de graus, però si et queda una mica al tub fa de més bon beure. :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2010 13:48 #17 per xinoxano (Associat/da)
Clar que sí :great: si els triatletes es gasten 300€ en unes rodes per estalviar-se 100g de pes i nosaltres per 15€ rebaixem 10g encara ens surt molt més a compte el preu per g rebaixat :mdr: :mdr:

doncs sí Enric, alguna vegada he endarrerit el tall de cabell per que em coincideixi amb un repte important  :wink2: :wink2:
es psicologic, es tracta de treures pes de sobre per anar més ràpid :mdr:


Doncs noi, tens la mateixa mania que jo. Faig el mateix. Quan ja va tocant tallar em molesta pel "pes", per que em sembla que suo més, per tot vaja. Així que quan s'apropa alguna cursa "important" m'ho faig venir bé per descarregar el cap.

Felicitats per l'entrevista  :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 12:19 #18 per Sergi42195 (Associat/da)
Caloreta i Squash, ja he trobat la primera entrevista.

Molt encertada i bona tasca tots els que feu aquesta secció.

Caloreta, a recuperar-se del trau a la cama, i que et cuidin molt. Ja saps  :whistle:

Squash, si vas a fer la mitja de St. Cugat, m'avises que em deus una signatura, i no és per una hipoteca per sort dels dos.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 16:59 #19 per Lay-Nah (Visitant)
He acabat de llegir la trilogia de la noche i l'he trobat increible....del millor que he llegit en molt de temps!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 20:22 - 02 Nov 2010 20:25 #20 per xinoxano (Associat/da)
Lay-nah, m'en alegro que t'hagi agradat :great:, es un llibre que em va impactar, i que cada dia continua sent motiu de reflexió en un mon en que cada dia hi ha mes intolerancies i mes integrismes de tot tipus

Please Entra or Crear compte to join the conversation.