L'entrevista: ManoloM

L'entrevista: ManoloM

22 Mai 2015 10:35 #61 per Dani (Associat/da)
Recordo una anècdota molt bona.

Pistes de Can Dragó, cursa eliminació. Una cursa que consta d'un sprint de 200 metres on a cada volta queda eliminat un participant.  Els altres 200 metres es fan mooolt lent perquè el grup es junti i recuperi una mica d'alè. Hi havia gent mooolt ràpida. En ManoloM hauria d'haber quedat eliminat cap a la meitat. Però va començar a passar volta darrera volta amb unes remuntades espectaculars, arribant com un búfal i gairebé caient a cada sprint. Tots els que estavam allà deiem, "ja està, no podrà fer ni mitja volta més" i au, anava eliminant a tots els participants. No va guanyar però el punt d'honor que va demostrar ens va a deixar a tots amb la boca oberta. Aquest plus d'esforç és una virtut i un exemple.

Osties, ara recordo una altra molt bona.

Marató de Barcelona. L'any que em vaig retirar al km28. En ManoloM anava pel sub3 però va petar una mica i cap al km40 anava un minut i picu per sobre. Però és clar, és en ManoloM. Va posar el mode "por mis cojones" i va pujar el Paral.lel PER SOTA DE 4 EL KM. Vamos, com si fos un 10.000. A la classificació va ser dels millors en l'últim parcial. Els qui hem fet maratons imagineu fer una sèrie de 2.000 al km40. Crec que no va aconseguir baixar de 3 hores per molts pocs segons. Una altra gesta.

Mode abuelo cebolleta off.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2015 11:04 #62 per Joan3 (Associat/da)
Molt gran ManoloM!

Molt bones i significatives les anècdotes, Dani!

Per mi, a part de la generositat (llebre en milions de curses etc), el bon humor i la capacitat d'esforç, una de les grans virtuts del ManoloM és que és un home conciliador: posa pau davant de qualsevol indici de polèmica. I s'esforça perquè tothom se senti còmode al grup. Fusta de líder positiu i estimat per tots.

Jo el vaig conèixer a la "prehistòria" correcat, preparant la marató amb el grup del Massa a 10de1000. Un dels grans moments, quan em va presentar el seu amic Carlos a Venècia 2007, que em va ajudar en el primer sub3. Inoblidable.

22 Mai 2015 12:01 #63 per darkfenris (Associat/da)
ManoloM eres muy grande, siempre dispuesto a ayudar a los demas.
Sin ir mas lejos, mi MMP en 10k la consegui en Malgrat el pasado verano siguiendo tus consejos. No hay mas que decir

Gracias por ser siempre tu mismo!!

Saludos
David

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

22 Mai 2015 12:32 #64 per profe (Associat/da)

Recordo una anècdota molt bona.
...
Mode abuelo cebolleta off.

Molt bones, sí senyor!  8)

22 Mai 2015 15:22 #65 per ManoloM (Associat/da)
M@rcus también hemos compartido buenos momentos compi  8)

Alex exactamente entramos entré en meta en 2h59'49", pero no nos había contado el chip y finalmente me dieron los 18" que tardé en salir 2h59'31". Claro que recuerdo, tú entraste justo detrás mio, por 10" y bajaste de 3h  8)

curat Jordi, claro tú no me conocias nooo!!!  :surprised:. De mis mejores amigos de siempre  :love: y el liebre de mi mejor marca en un 10000 de siempre  :love:

dani fue la primera cursa de eliminación y recuerdo que debutante Juan, me daba por muerto 5 sprines antes  :surprised:  :rofl: :rofl: :rofl:
Es verdad, fue la Maratón 2012. Sabía desde el km38 que no bajaba de 3h, pero me encontré mejor en el paralelo y acabé en 3h00'19"  :whistle:.

Joan3 també recordo el grup que vam fer amb l'amic Massaguer a 10de1000 per preparar la Marató... crec que de 2007  8). i La Marató de Venècia que vas baixar de 3h amb ajuda del Carlos, però ja es veia que series molt bó  :love:
I a més sempre dispossat a col.laborar en fer de llebre ràpid...molt ràpid. Merci Amic  :love:

darkfenris gracias, pero si conseguiste tu marca en malgrat en agosto, es que tienes mucho margen de mejora  :surprised:  8)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

30 Mai 2015 00:52 #66 per Txell (Associat/da)
M'ha agradat molt l'entrevista. ManoloM ets molt gran, etern somriure i positivisme a tope. Un dels grans al.licients de fer curses és poder compartir moments imborrables amb gent com tu.  8)  Encara recordo llençar-me a les baixades a mitjes com Terrassa per  intentar atrapar-te a tu i en Jorfer quan em deixàveu tirada a les pujades  :'(. I sempre una paraula agradable i d'ànims a l'arribada.

01 Jun 2015 09:43 #67 per Grinta (Associat/da)
Jo no puc dir gaire cosa més a tot el que ja s'ha dit d'aquest gran de corredors.cat.
L'he conegut una mica més al llarg d'aquests últims sis mesos on hem coincidit al repte de la Marató de Barcelona.
Gran llebre suïssa i millor persona. Amb una dona molt simpàtica i permissiva. Manolo, jo no crec que hagués cedit un wc de casa meva per a guardar les banderoles de les llebres  :beurk:
Em va ajudar a baixar de 45' la primera vegada i m'ha donat molts consells impagables.
Espero continuar gaudint de tot això molts anys més.
Un petonàs  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

07 Jun 2015 20:39 #68 per ManoloM (Associat/da)
Txell , que alegría de leerte  :love:. Espero que tu nueva faceta hace ya un tiempo de mami te vaya de maravilla. un besito

Grinta Eva entraste muy fuerte en el foro, con tu bonita sonrisa y tu buen humor siempre es un placer estar a tu lado (aunque en tu trabajo seas un rotermeller, o como se escriba  :whistle:). Además te estás convirtiendo en una excelente conejilla  :rofl:  :love:. seguro que continuaremos disfrutando muchos años  8)

10 Jun 2015 13:05 #69 per Grinta (Associat/da)

Grinta Eva entraste muy fuerte en el foro, con tu bonita sonrisa y tu buen humor siempre es un placer estar a tu lado (aunque en tu trabajo seas un rotermeller, o como se escriba  :whistle:). Además te estás convirtiendo en una excelente conejilla  :rofl:  :love:. seguro que continuaremos disfrutando muchos años  8)

:rofl: :rofl: :rofl:
Tampoc sóc tan dolenta a la feina  :whistle:
Gràcies pels teus comentaris  :love:
Ets la canya!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

10 Jun 2015 18:23 #70 per kasumei (Associat/da)
muy buena la entrevista!y que honor formar parte de una anécdota! :love: enhorabuena Manolo! :yipi:

10 Jun 2015 20:39 #71 per sir (Associat/da)
eres el corredor mas simpatico que conozco ,estes petado o no  :666:...siempre con la sonrisa en la boca,eres un referente  8)  :party:  8)
sigue asi porfavor,tu si que vales.
jordi olivella

10 Jun 2015 21:45 #72 per ManoloM (Associat/da)
Heyyy rubia!!!, no podía faltar la anécdota de ese día, me lo pasé genial  :party: :party: :party: :love:

Sir, Jordi, megatriultraatleta  :surprised:, gracias amigo  8) 8) 8)

10 Jun 2015 21:49 #73 per Camiseta? (Associat/da)
Nuestro ManoloM es buena gente,un tio sano de verdad.

10 Jun 2015 22:08 #74 per ManoloM (Associat/da)
Ostras Camiseta? que alegría leerte por aquí, nos vemos por ese litoral o por alguna cursa campeón.
Eres Jesús noo?, después de tantos años y aún, a veces te confundo con Carlos  :whistle: :whistle: :whistle:.
De vosotros también podía haber contado alguna anécdota que hemos tenido muchas...Que buena gente sois  :love:

10 Jun 2015 22:41 #75 per Camiseta? (Associat/da)
valencia nov.14

10 Jun 2015 22:52 #76 per Camiseta? (Associat/da)
maraton de valencia 2014

24 Jun 2015 18:22 #77 per Chute (Associat/da)
Manolo M. Per mi un clássic de Corredors.cat. El conec fa molts anys, i gran company. Us deixo amb una foto de les primeres cuses compartides.

25 Jun 2015 11:41 #78 per curat (Associat/da)

Manolo M. Per mi un clássic de Corredors.cat. El conec fa molts anys, i gran company. Us deixo amb una foto de les primeres cuses compartides.

Quina col·lecció de iaios!!!

De quina cursa és? Premià?

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
20 maratons