L'entrevista: XaviNad

L'entrevista: XaviNad

15 Jun 2015 18:38 - 15 Jun 2015 18:41 #1 per Zenon (Visitant)
Os presento una nueva entrevista.  :party:

Esta vez es de un polifacético CoRReCaT.

Lo hace todo bien: asfalto, montaña...  :great:

Un trailwalkero nato; ha participado en las 6 ediciones de la Trailwalker, ganando 4 de ellas; esto por citar lo último que ha hecho.  :oh:

Sería innumerable citar sus éxitos en el mundo del running, ya que su vida en esta actividad es muy extensa.

Hablamos de nuestro compañero Xavi Nadal.

¡Gracias, Xavi, por mostrarnos una parte de tu vida!

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2015 18:43 - 04 Jul 2017 14:25 #2 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Aquí us deixem la entrevista a XaviNad !!!


JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2015 21:00 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Xavi

fa uns quants anys que et coneixo em fet algunes cosetes junts i m'agrada la teva disponibilitat per ajudar els demés no canvïs crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2015 22:19 #4 per pinelli (Associat/da)
un pata negra..  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2015 22:58 #5 per cachirulo (Associat/da)
Uf Xavi, cuanto tiempo ha pasado. De los pocos catalanes que había por el foro de elatleta ,como dices allí eras Runner69. Y me acuerdo perfectamente de la primera carrera en la que coincidimos y nos conocimos. En la San Silvestre de Barcelona de 2003. Me reconociste en carrera por el cachirulo y fuimos hablando(sobre todo tu) los primeros kms. Eso supuso que pasara el km 5 en 17'58 y que cuando me dejaste yo me arrastrara hasta meta llegando en 37'22.
Eran los tiempos de tus sub 2h40 y con ese entrenamiento estrella de 30km en la carretera de les aigues a 3'45 el km. También recuerdo tu apendicitis con peritonitis y lo bien que te recuperaste. En pocas carreras he podido estar a tu altura pero eres un seguro en carrera. Lo malo que te has hecho mayor y te has pasado al lado oscuro(montaña y ultras) cuando todavía yo disfruto la pista.
Un abrazo,leyenda.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jun 2015 23:41 #6 per dani75 (Associat/da)
Bona entrevista Xavi.

Per a mi és un dels valors de l'associació. No només per lo valuós dels seus exits, sinò per lo proper i disposat a conèixer nous corredors i ajudar.los.

De fa poc temps cap aqui que l'estic coneixent millor i realment encomana les seves ganes de competir i buscar nous reptes, no tan sols a curses, sinó bucant  rutes i entrenaments.

Felicitats Xavi i salut per seguir així!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 07:22 #7 per Cabrix (Visitant)
Jolin, Cachi, de la vieja guardia sólo queda tu entrevista!!  :rofl:

Que tiempos aquellos en elatleta, para luego pasar a 10de1000. Diria que teniamos pelo, pero os engañaria vilmente...  :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 08:42 #8 per curat (Associat/da)
Bona entrevista XaviNad!!!  :great:

Ets un crack company!!!  :yes:

Ah, i tens una família molt maca que vaig conèixer a la calçotada posterior d'una mitja de Valls ja fa uns quants anys  8)

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 08:44 #9 per Polgi (Associat/da)
Gràcies Xavi per la entrevista  8)

Una de les primeres persones que vaig conèixer quan em vaig presentar a les fotos pre-cursa de la asociació. Obert i acollidor  :o :great:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 11:45 #10 per DION (Associat/da)
Xavi Nad un plaer tenir-te con amic i company de sortides empordaneses, sempre disposat a fer quilòmetres i a compartir experiències amb el grup. 8)

Un referent Correcat pels teus valors, caràcter integrador, capacitat de lideratge...tot resumit en l’esperit del Fau¡¡¡  ;)

Per molts anys, cap i kames¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 12:46 #11 per ManoloM (Associat/da)
Heyyy Runners69 en 10de1000 aún tenías ese nick  ;).
Xavi megaliebre de los rápidos, miembro de la comissió esportiva y siempre dispuesto a echar una mano cuando no está por esas montañas suyas.

Todo un MEGACRACK  8) 8) 8)




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 16:05 #12 per XAVI-NAD (Associat/da)

Jolin, Cachi, de la vieja guardia sólo queda tu entrevista!!  :rofl:

Que tiempos aquellos en elatleta, para luego pasar a 10de1000. Diria que teniamos pelo, pero os engañaria vilmente...  :rofl:


Coi Cabrix ja posats digues alguna cosa de mi tiu... :he:  que fa molts anys que ens coneixem!  :wink2:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 16:12 #13 per XAVI-NAD (Associat/da)
Dani75 moltes gràcies per les teves paraules.
Farem molts kilòmetres plegats, per Barcelona, per l´Alt Empordà i el que ens queda... :wink2:


Dion el gust és meu de córrer i compartir gambades company.
La muntanya ens va reunir i ara ho tocarem tot! ruta, muntanya i a veure si caurà la pista!  :party:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 17:55 - 16 Jun 2015 18:00 #14 per danili (Associat/da)
Encara recordo a finals dels 80 quan podíem competir junts amb el Pere Martí, el Xavi Miralles i el Carles Sáez. Molt maco, colze amb colze, fins que va arribar un dia de marató de pluja que, des de les grades de l'Estadi, et veia entrar en 2:48. Ja em vaig adonar que et veuria poc més de perfil!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 19:34 #15 per kilometer (Associat/da)
XAVI-NAD, he tingut la sort de viure molts moments amb tú, segur que molts menys que altres, peró per a mi sempre figuren en un bon lloc dels meus records. Tinc especial carinyo per la marató, la que he aprés molt de tu i amb tu, en especial en aquella de 2011 en que vam fer nombrosos entrenaments i tirades junts i vam compartir cursa fins al litoral on em vas dir que tirés endevant. La foto d'entrada a meta amb cara de felicitat és una de les que millors records em genera en veure-la. Abans i després em compartit altres moments com quan vaig anar a París al 2013 o a Londres al 2012. En fi molts records. Ara et veig menys, peró sempre que puc, és un bon moment per petar la xerrada, com en la volteta que vam fer a Collserola fa unes setmanes  :wink2:. Ens tornarem a trobar, n'estic segur  :wink2:, peró ara que ja estem conectats al garmin, a veure si penges algun entrenament que estic dessitjant veure les teves rutes montanyeres i aprendre com un dia vas aconseguir plantar-te a Gàmbia (o a no se quin lloc d'Àfrica), sortint des de Barcelona,  :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:, ja no sé si recordaràs aquella anècdota. Cuida't molt

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 20:05 #16 per (Visitant)
Sempre recordaré que em vas acompanyar en els quilòmetres finals de la meva primera i única marató l'any 1990. Gràcies Xavi Nadal!
També recordo els entrenaments per la Carretera de les Aigües, l'escullera, Montjüic...
Ara faig curses de muntanya i gaudeixo del vessant vallesà de la serra de Collserola. Fins aviat amic!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 20:06 #17 per Jorfer (Associat/da)
XAVI-NAD tot un referent de l'atletisme popular català de ruta de les darreres dècades dins i fora de l'associació.
Per mi sempre has sigut un referent  del món maratonià de casa nostra.

Quan vaig debutar a la marató de BCN 1994 tu ja portaves unes quantes i, des de llavors, arribem puntuals com  rellotges a la fita anual de la marató barcelonina, cada cop més grans, però amb la il·lusió de sempre.

Darrerament t'has passat a les ultres i a les muntanyes per a trobar noves motivacions i això sempre està bé per a mantenir viva la flama de la passió pel córrer.

A banda ets una persona acollidora, didàctica i sempre disposada a ajudar als demés.

Continua així ,Xavi, i ens veiem a la sortida de la marató.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 20:16 #18 per tonivet (Associat/da)
Mes batalletes...

Dos records inoblidables que resalten la teva qualitat humana:

- Quan feies de llebre 1h24'20" (4'/km) de la mitja de Gavà del 2009, quedaven 3km's i tu anaves xerrant amb un company que feia tirada llarga. Em vaig afegir a la conversa i vas dir: tu encara pots xerrar? que fas aqui? tira cap endevant home! :rofl: :rofl: :rofl: Vaig fer 1h23'15" no fos que m'agafessis  :he:

- Marató de Vitoria del 2008, era la teva última a cara o creu i va sortir creu: the show must go on! vas dir. Vas continuar igual de simpàtic i agradable abans i després de la marató  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 20:41 #19 per (Visitant)
Jo també tinc bons records d'aquella època. Curses, mitges maratons (Sitges, Sant Cugat) i la Marató de Barcelona. Llavors erem una minoria els corredors. Ara corre quasi tothom!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2015 20:56 #20 per Camiseta? (Associat/da)
cuando correr una maraton suponia que te insultaran pues cortaban las calles y los coches te pitaban y no era para animar....entonces XaviNad ya era bueno...muy bueno corriendo.
Lo recuerdo cuando cruzabamos por La Mina corriendo para ir hacia Sant Adria,  saltando las vias de la estación, cruzando por el puente de hierro cuando no pasaban los trenes...era el modo de hacer una tirada larga por la costa.
No usabamos material tan moderno como ahora y la verdad...el resultado era el mismo...nos divertiamos...
Junto con Jordi Olivella (sir) creo que son el espejo donde mirarse, siempre han estado alli y siempre en forma.
Xavi, tan atento, , tan amable, con una sonrisa.....
abrazo de un amigo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.