L'entrevista: XaviNad

L'entrevista: XaviNad

16 Jun 2015 22:00 #21 per xevifisio (Associat/da)
Xavi, t'he conegut personalment fa poc, en el repte de la marato. Nomes puc tenir paraules d'agraiment per tots els bons consells que ens has donat als que fem les series de 1000 al ritme que tu fas els 42km ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2015 11:40 - 17 Jun 2015 11:42 #22 per XAVI-NAD (Associat/da)

Os presento una nueva entrevista.  :party:

Esta vez es de un polifacético CoRReCaT.

Lo hace todo bien: asfalto, montaña...  :great:

Un trailwalkero nato; ha participado en las 6 ediciones de la Trailwalker, ganando 4 de ellas; esto por citar lo último que ha hecho.  :oh:

Sería innumerable citar sus éxitos en el mundo del running, ya que su vida en esta actividad es muy extensa.

Hablamos de nuestro compañero Xavi Nadal.

¡Gracias, Xavi, por mostrarnos una parte de tu vida!


Moltes gràcies Zenón i Profe per donar-me l´oportunitat de fer aquesta entrevista.
Per les vostres paraules i suport al llarg d´aquests anys a les Trailwalkers.
Va ser per mi tot un honor dedicar-te Zenón en especial la victòria de l´any passat 2014!!
Ser Correcat és important per a mi perqué a l´associació hi ha gent tant especial com vosaltres  8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2015 11:52 #23 per XAVI-NAD (Associat/da)

Xavi

fa uns quants anys que et coneixo em fet algunes cosetes junts i m'agrada la teva disponibilitat per ajudar els demés no canvïs crak  ;)


Miguel gràcies pel teu comentari! I encara farem moltes més gambades segur company!  :great:
Sempre he tingut una tirada per  l´Skamot vallesà sense viure-hi.
De fa anys entreno quan puc per la Mola i va ser en una sortida amb gent com Escurçó, FerRun, Socanna,Tresa,...que vaig descobrir una gran zona d´entrenament per muntanya aprop de BCN apart de Collserola.
Despre´s he tingut la sort de comptar entre els meus companys Kriters a les Trailwalkers amb Raúl angulo Rül, David González Eiger, Toni Jurado Korfwaler i al Raúl Racedo Koala vinculant-me encara més amb aquest sector.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2015 13:04 #24 per Alex (Visitant)
Xavi!!

Un altre dels de fa milenis!! Encantat d'haver compartit kms amb vos.

No explico anècdotes amb tu, perquè hi han 1000... només dir que una vegada el vaig guanyar en una cursa!!! Però són més les que ha guanyat ell....  :he:

Què mítica la barqueta de la marató de la foto de portada, amb el Jag, el Pep, Asterix, Laure..... a mi, que aquell dia feia de llebre de barqueta des del 28 s'em veu un torçet a l'esquerra....

Jo vull saber l'anècdota de Gàmbia!!!! Kilometer!! Explica-la!!

A veure si apart de l'asfalt coincidim en alguna cursa de muntanya!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2015 15:43 #25 per jaume86 (Associat/da)
Referent.

Com comenta en xevifisio, vaig tenir la sort de compartir amb tu repte maratonià i descobrir-te. Quina sort!

Ets un pedagog d'aquest esport, transmets sabiduria, il·lusió i serenitat. Tot això sempre amb un somriure, quin goig!

Jo que sóc un sac de nervis recordaré sempre la sortida de la TW d'aquest any. Segur que tu sabies l'empresa que teniu davant, que aquest any encara tindrieu més competència per guanyar l'edició i no per això vas deixar de saludar i abraçar.

Es nota que gaudeixes d'això. Ets molt gran!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2015 19:14 - 17 Jun 2015 19:17 #26 per wolves (Associat/da)
M'he quedat amb els gustos cinematogràfics  :party: ;)
La resta de l'entrevista, de què va??  :he:
Doncs a seguir gaudint de tot!!

Vagi bé!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2015 21:07 #27 per ERIC (Associat/da)
et felicito Xavi NAD, sabia que eres un gran corredor, pero alucino amb els teus números baixar 25 vegades de 3h poquissima gent ho pot dir,  em sembla brutal;    Gens mediàtic, pero molt fiable i tot que t´he tractat poc, molt bon paio.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 12:02 #28 per XAVI-NAD (Associat/da)

un pata negra..  :great:


Gràcies company! no hem coincidit gaire però espero trobar-nos aviat i sovint fent gambades!  8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 12:06 #29 per XAVI-NAD (Associat/da)

Uf Xavi, cuanto tiempo ha pasado. De los pocos catalanes que había por el foro de elatleta ,como dices allí eras Runner69. Y me acuerdo perfectamente de la primera carrera en la que coincidimos y nos conocimos. En la San Silvestre de Barcelona de 2003. Me reconociste en carrera por el cachirulo y fuimos hablando(sobre todo tu) los primeros kms. Eso supuso que pasara el km 5 en 17'58 y que cuando me dejaste yo me arrastrara hasta meta llegando en 37'22.
Eran los tiempos de tus sub 2h40 y con ese entrenamiento estrella de 30km en la carretera de les aigues a 3'45 el km. También recuerdo tu apendicitis con peritonitis y lo bien que te recuperaste. En pocas carreras he podido estar a tu altura pero eres un seguro en carrera. Lo malo que te has hecho mayor y te has pasado al lado oscuro(montaña y ultras) cuando todavía yo disfruto la pista.
Un abrazo,leyenda.


Gràcies Doc! En un tiempo que éramos pocos ya nos conocíamos. Siempre corriendo rápido a por todas y batiendo nuestras marcas personales hasta que se pudo. que buena memòria que tienes tío  8).
Espero seguir muchos años viendo ese cachirulo en carrera. Una abraçada company!  8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 12:12 #30 per XAVI-NAD (Associat/da)

Bona entrevista XaviNad!!!  :great:

Ets un crack company!!!  :yes:

Ah, i tens una família molt maca que vaig conèixer a la calçotada posterior d'una mitja de Valls ja fa uns quants anys  8)

Salut!


Moltes gràcies Jordi! un altre veterà sub 3h que hem compartit moltes batalles durant molts anys!
Estàs fet un xaval! no paris que es para el motor!  :he: me´n recordo del dinar de la Mitja de Valls. Va ser un dia genial: la cursa, el dinar de germanor,... i que ara puc fer en comptades ocasions. a veure si el repetim  :party:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 12:19 #31 per XAVI-NAD (Associat/da)

Gràcies Xavi per la entrevista  8)

Una de les primeres persones que vaig conèixer quan em vaig presentar a les fotos pre-cursa de la asociació. Obert i acollidor  :o :great:

Continuem


Gràcies Polgi!
M´agrada veure casos com el teu que vàries generacions de la mateixa família esteu a Corredors.cat.
Sobre ser integrador, acollidor, crec que és un deure, opinió personal, dels veterans pastanagues, ajudar a la gent nova i jove que s´apropa a Corredors abans de les curses, escrivint al fòrum,...perquè essentin ràpidament dins del col·lectiu. No sóc gaire amant de "capelletes" i crec que s´ha de treballar perquè del primer al 900 associat o el darrer que hi sigui es sentin iguals.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 16:11 #32 per FerRun (Associat/da)
Una mica tard, però jo també he llegit la teva entrevista!! Tenia curiositat després de que diumenge a Vacarisses em diguessis que el proper eres tu.

És difícil amb tu no caure en les trampes i tòpics de sempre, però tot i que a Corredors hi ha gent increible i fantàstica, tu sempre has estat per a mi una d'aquelles persones especials amb una gran qualitat humana a banda de l'atlètica. Sempre t'he vist com a una persona entranyable, amb un gran cor i  sempre oberta a escoltar als demes i donar bons  consells. Una delicia de company.

Encara recordo, quan ens va presentar el cachirulo a la Mitja de Terrassa. Ara no recordo si al 2003 o 2004, segurament 2004. Faltaven pocs minuts per començar la cursa i estaves al davant de tot (o gairebė) i el cachirulo, que als màquines els tenia a tots controlats, em va dir, "ven que te voy a presentar a Runners69 que corre la media en 1h1?' (No recordo la marca però el cachirulo classifica a les persones en funció de la marca....jejeje)". Aquell dia vam intercanviar poques paraules, però des d'aquell moment hem tingut moltes ocasions de parlar, entrenar i competir plegats, tot i que malauradament per a mi, tu sempre a dos esgraons per sobre meu.

Per cert, hem tingut vides esportives força paral.leles: inicis, pas de l'asfalt a la muntanya, el senyor de la vespino a la TrailWalker també vam tenir el plaer de "gaudir-lo" en l'edició del 2012 i que ens va explicar durant l'acompanyament que ens va fer l'sprint vistre amb l'equip de Hong Kong.... Però també hem tingut vides complementàries: tu vols fer Berlin i NY..... i jo ja les he fetes...jejeje. Se siente!! Una abraçada company!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 16:46 #33 per triniti (Visitant)
Hola!!!

Todo un crack!!!

Troton

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 17:50 #34 per bernaus (Associat/da)
En lloc de XaviNad, hauriem de dir-te Xavi El Gran.

Un gran company i fantàstic corredor.

El teu récord de les trailwalkers serà molt difícil de superar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jun 2015 21:28 #35 per Sergi42195 (Associat/da)
XaviNad,  un servidor a banda de compartir amb aquests fórums de 10de1000 i Corredors.cat, també he tingut la sort de compartir-lo com a company de Club Runnersworld.

Fantàstic corredor, i m'encanta com accepta i prepara els reptes. Sempre endavant i sense por que hi va.

També m'encanta Depeche Mode  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2015 00:54 - 19 Jun 2015 00:58 #36 per XAVI-NAD (Associat/da)

Xavi Nad un plaer tenir-te con amic i company de sortides empordaneses, sempre disposat a fer quilòmetres i a compartir experiències amb el grup. 8)

Un referent Correcat pels teus valors, caràcter integrador, capacitat de lideratge...tot resumit en l’esperit del Fau¡¡¡  ;)

Per molts anys, cap i kames¡¡¡


Dion moltesgràcies per aquests mots tant entranyables!  :great:
No fa masses anys que ens coneixem però han estat força intensos i plens de trobades, entrenaments i curses per muntanya que ésel nostre medi empordanès més comú. Segueix així sempre company i farem un llarg camí  :wink2:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2015 01:06 #37 per XAVI-NAD (Associat/da)

Heyyy Runners69 en 10de1000 aún tenías ese nick  ;).
Xavi megaliebre de los rápidos, miembro de la comissió esportiva y siempre dispuesto a echar una mano cuando no está por esas montañas suyas.

Todo un MEGACRACK  8) 8) 8)

Manolo! nuestro ManoloM és un gust compartir junts forces anys corrent. Moltesgràcies pel teu comentari.
Quin tiu!  :he: sembla mort i encara li queda una "marxa" al motor per posar. Amb ell tinc l´anècdota de ser eliminat a la Prova d´Eliminació a les 24 Hores dues vegades! Pel seu esperit de patiment i donar-ho tot agafant-me en els darrers metres  :yes:
Company de Comissió esportiva pencaire com el que més hem estat preparant arnesos i banderoles en forces ocasions.





:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:


100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2015 01:18 #38 per XAVI-NAD (Associat/da)

Encara recordo a finals dels 80 quan podíem competir junts amb el Pere Martí, el Xavi Miralles i el Carles Sáez. Molt maco, colze amb colze, fins que va arribar un dia de marató de pluja que, des de les grades de l'Estadi, et veia entrar en 2:48. Ja em vaig adonar que et veuria poc més de perfil!


Si senyor! Danili ja ha plogut molt ´desd´aquells anys on corríem poquets, ens deien de tot pel carrer i les sabatilles de córrer eren Mates-Adidas-Nike i poques més... :wink2:
Un dels companys que cites ha voltat per aquí en xavicat el que no recordava és que la marató del 90 fos laseva única marató.
No som gaires els que continuem d´aquells anys en actiu i aquests temps de multituds corrents ens sorprenen i ,també almenys a mi, me n´orgulleixen de que vam començar un camí que ha estat seguit per moltíssima gent amb el temps.
Eren temps d´entrenar molt, de viatjar poc a fora i de maratons amb temps límit de 4h30 i no de 6h. Tempsde poques tecnologies i molta sabatilla gastada. Samarreta de cotó i un Casio al canell i tira milles!  :he:
Ens veiem rodant per algun lloc ben aviat.

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2015 01:25 #39 per XAVI-NAD (Associat/da)

XAVI-NAD, he tingut la sort de viure molts moments amb tú, segur que molts menys que altres, peró per a mi sempre figuren en un bon lloc dels meus records. Tinc especial carinyo per la marató, la que he aprés molt de tu i amb tu, en especial en aquella de 2011 en que vam fer nombrosos entrenaments i tirades junts i vam compartir cursa fins al litoral on em vas dir que tirés endevant. La foto d'entrada a meta amb cara de felicitat és una de les que millors records em genera en veure-la. Abans i després em compartit altres moments com quan vaig anar a París al 2013 o a Londres al 2012. En fi molts records. Ara et veig menys, peró sempre que puc, és un bon moment per petar la xerrada, com en la volteta que vam fer a Collserola fa unes setmanes  :wink2:. Ens tornarem a trobar, n'estic segur  :wink2:, peró ara que ja estem conectats al garmin, a veure si penges algun entrenament que estic dessitjant veure les teves rutes montanyeres i aprendre com un dia vas aconseguir plantar-te a Gàmbia (o a no se quin lloc d'Àfrica), sortint des de Barcelona,  :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:, ja no sé si recordaràs aquella anècdota. Cuida't molt


José Luís què em faràs posar vermell!  :he: Pera mi sempre ha estat un plaer entrenar, competir i petar la xerrada amn un gran corredori company com tu. Ja quan vaig deixar de defensar l´equip pastanaga a la Lliga de Championchip estava tranquil pel relleu que donàveu els "trentons" com tu, el Boris, El Marc78, Àlex,... que veníeu apretant fort.
Les nostres són molt properes. Et falta pulir una mica més la Mitja Marató i la Marató i ja m´hauràs "tret les pegatines"  :wink2: temps al temps... 8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2015 01:31 #40 per XAVI-NAD (Associat/da)

Sempre recordaré que em vas acompanyar en els quilòmetres finals de la meva primera i única marató l'any 1990. Gràcies Xavi Nadal!
També recordo els entrenaments per la Carretera de les Aigües, l'escullera, Montjüic...
Ara faig curses de muntanya i gaudeixo del vessant vallesà de la serra de Collserola. Fins aviat amic!


Xavi ja t´he reconegut! fa força temps que no ens veiem, però ens acompanya aquell esperit dels corredors de finals dels 80' s i 90´s que era molt currat i en ocasions heroic  :wink2: com explica el company camiseta? de les primeres tirades pel Litoral de 30 Km creuant La Mina i el riu pel font de ferro del tren i seguint la via fins Badalona.
Fins aviat company! Salut i kames!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.