L'entrevista Kasumei

L'entrevista Kasumei

17 Ago 2015 17:32 #21 per RugbyMan (Associat/da)
doncs jo amb una noia que corre una cursa sense pitrall no en vull tenir res..i a mes sent amiga de qui es ManoloM  :666: :666: :666:

Ara en serio, no hem coincidit gaire i no m'extranya veient les temsp que et gastes. Peró sempre està be sapiguer una mica mes dels associats mes veterans  :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2015 20:22 #22 per cachirulo (Associat/da)
Gran corredora de asfalto con un futuro prometedor...otro juguete roto que se pasa al lado oscuro,que desperdicio de cualidades. :he:
Donde va triunfa,y no como yo que espero los Medijocs de cada año. :rofl:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2015 20:53 #23 per RunnerSantBoi (Visitant)
Susana una gran atleta que rebosa simpatia por los 4 costados, cada dia va a mejor y en la montaña lo está desmostrando , el trail run una experiencia donde muchos nos hemos pasado a esta modalidad y donde disfrutamos mucho más.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2015 23:12 #24 per solteron (Associat/da)


Solteron, sóc fan teva! :love: Gràcies!


i jo també molt fan teva  !!  :love:  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2015 08:32 #25 per Biel54 (Associat/da)
Molt bona entrevista Kasumei  :great:

Tu i jo no hem parlat mai, però sempre quan ens hem creuat en alguna cursa m'has animat i m'has demostrat simpatía :he:

Ara et conec una mica millor i ja conec el motiu del teu nick, que hem tenia intrigat.  :yes:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2015 17:38 #26 per Sergi42195 (Associat/da)
Moooollllltttttt gran en molts sentits la Kasu !!!

Em va alegrar molt tornar a veure't a les pistes amb els Prorunners.

Espero seguir veient-nos en curses pq això voldrà dir que gaudim d'aquest esport, malgrat ara em sembla que estàs més per les muntanyes.

Una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2015 17:54 #27 per Dani (Associat/da)
Que bona entrevista !!!

La foto que hi ha a l'entrevista,  on estic darrera, estic seguríssim que et diria "kasu t'estas flipant set pobles" i tu fas cara de "és baixada Dani" Quines sortides més brutals recordo. Com la de nassos a ritme sub35.  :party: :party:

Grande

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2015 19:56 #28 per profe (Associat/da)

Muy grato recuerdo de cuando mi hiciste de liebre en Barcelona. gracias a tí hice 3h00'43". si nó ese día me hubiera dejado llevar  :love:.


Como tu comentario enriquece la anécdota, lo he incorporado a la entrevista.  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2015 19:57 #29 per profe (Associat/da)

Que bona entrevista !!!

La foto que hi ha a l'entrevista,  on estic darrera, estic seguríssim que et diria "kasu t'estas flipant set pobles" i tu fas cara de "és baixada Dani" Quines sortides més brutals recordo. Com la de nassos a ritme sub35.  :party: :party:

Grande


Com el teu comentari enriqueix la anècdota, l'he incorporat a la 'entrevista.   8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2015 23:20 #30 per kasumei (Associat/da)
Hola! :he:
Sento no poder contestar tan ràpid com voldria, però estic fora de barcelona i la comunicació és més complicada :yes:
No Surrender, sempre m'agrada conèixer noves noies amb les que compartir l'afició de córrer, però si a més són muntanyeres i tan guais com tu ja no es pot demanar més. Un honor haver-te pogut presentar als correcats!
Curat, gràcies  per haver llegit l'entrevista fins el final! :great: ja sé que a vegades m'enrotllo molt.... :oops:  :mdr:
Dion, ostres, hem compartit moltes curses muntanyeres! Quins piropus! Ets un crack!et dec no una, si no unes quantes Volls! :love:
Rugbyman, sí, ja sóc veterana i ara escric poc...m'alegro que gent com tu segueixi movent l'associació. Moltes gràcies! :yes:
Cachi no creas...aún me molan las cosa rápidas i agónicas...estoy pensando en algún km vertical...te apuntas? ;)
RunnerSantBoi !montañeroooo!nos vemos por Sant Ramon! :yipi:
Biel, també hem coincidit a alguna marató de Barcelona on feies fotos. Oi que si? O m'equivoco? :wink2:
Sergi42195, que bo haver coincidit a la Mar Bella!també hem compartit molts moments xulos en moltes curses! Bona gent! :love:
Dani, pumaaaaaa! :love: el metrònom de Sants!que sempre m'enganxava de la samarreta perquè no sortís ràpid! :rofl: Et tinc molt "carinyo"! :love:
Molt bo Profe això d'insertar comentaris a l'entrevista! :great:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2015 02:21 #31 per Pau (Associat/da)
Gran entrevista, gran kasumei!

Ojalà pugueu córrer junts fins que sigueu vellets, sou tots dos uns ben parits

Content de rebre el teu somriure cada cop que ens veiem

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2015 12:24 #32 per merce008 (Associat/da)
Voldria fer incidència en la bona actitud, força, entusiasme... que tens sempre. Malgrat les intervencions, genolls enlaire, mals....tens un gran somriure, animes a tothom, ....NENA, TU VALES MUCHO  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Ago 2015 16:35 #33 per Jorfer (Associat/da)
Una de les referents femenines de la casa des del principi
Alegria amb potes i sempre amb un somriure enorme per a tothom i a tot hora
Una abraçada campiona :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2015 12:16 #34 per pinelli (Associat/da)
gran entrevista kasumei tot i que no ens coneixem , ja ens veurem per la muntanya ..  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Ago 2015 14:38 #35 per pirata agus (Associat/da)
Kasu ets mooooolt gran!!!!
Malgrat totes les teves lesions, sempre estàs donant guerra alla on vas ....


hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2015 20:28 #36 per kasumei (Associat/da)
Hola!ja he tornat de vacances i amb en krlos i en Jaumet ens hem cascat un entrenaco per Montserrat :party:.
Danili, ara ja sé qui és la Joy del dibuix que m'has posat al comentari. He trigat en "pillar-ho", però moltes gràcies! :love:
Gran Pau!en tots els sentits! reps el meu somriure quan ens veiem perquè sempre em contagies la teva alegria, la il.lusió per la muntanya i les ganes que tens sempre de viure-ho tot amb intensitat. Ben parit tu! :love:
Mercè, ets la imatge de la perseverància corrent. Sempre somrient quan tothom va que no pot. Quina crack! :love:
Jorfer! Quina trajectòria de curses!i segueixes millorant! :surprised:. Sempre disposat a ajudar a qui ho necessiti . Gràcies! ;)
Ei Pinelli!merci!segur que ens trobem! El món del trail és petit i de molt bon rotllo  :yes:
Pirata! No podran amb nosaltres,eh?  ;) pirates power! :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2015 18:35 #37 per Polgi (Associat/da)
Hola Kasu  :party:

Tot i que vaig tard, gràcies per compartir una mica mes de tu amb nosaltres  8). Segueix així i ens veiem en qualsevol cursa  ;)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 16:59 #38 per piri (Associat/da)

Molt divertida l'entrevista i molt interessants totes les anècdotes  :yes:

Felicitats pels reptes aconseguits i per la teva forma de ser  :great:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2015 09:21 #39 per kasumei (Associat/da)
Moltes gràcies Polgi i Piri per haver llegit l'entrevista. M'alegro que us hagi agradat :yes:
Espero que ens trobem aviat fent km!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2015 20:29 #40 per Josep58 (Associat/da)
Hola Kasu ¡¡¡

Et tinc com una gran lluitadora sempre disposada a donar el màxim cada cop que portaves un dorsal a la samarreta. Recordo més d'un cop, comentant ritme de cursa just els moments abans de començar i un cop sorties ja anaves a donar-ho tot al 100%.






La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.