L'entrevista a Joan3

L'entrevista a Joan3

31 Ago 2015 07:40 #1 per Zenon (Visitant)
Os presento una nueva entrevista.

Esta vez es un a un Correcat que es todo corazón que disfruta tanto corriendo como ayudando a otros corredores a conseguir sus objetivos, como alguno habréis comprobado.

Es un icono en nuestra asociación. Es Joan3. Os invito a que leáis esta bonita e interesante entrevista.

Gracias Joan por compartir con nosotros tus vivencias.

Ahora Profe colgará la entrevista.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 16:58 - 04 Jul 2017 09:19 #2 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Aquí us deixem l'entrevista a Joan3!!!

JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 17:05 #3 per RunnerSantBoi (Visitant)
Joan ,bona entrevista campió  :great:
no somos viejos, tenemos la juventud acumulada  :yes: o somos menos jóvenes que otros  :'(

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 17:27 - 31 Ago 2015 20:19 #4 per danili (Associat/da)
Es nota que ets de lletres! Enhorabona per la propera paternitat, la nova feina, les marques i, més important, la teva bondat.

Que gran Joan3 i jo tan petit! Com a prova aquesta foto moments abans de la sortida de la marató de Florència el 2006. Era quan començaves i anaves amb el fre de mà posat. És la única cursa que he entrat abans que tu. 

Daniel Justribó - Artur Peguera - Joan Piqué

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 20:18 #5 per kilometer (Associat/da)
Joan3, carai quina entrevista. Suposo que l'artista s'ho mereix  ;). T'hauràs d'estar una bona estoneta llegint missatges i comentaris que aniran arribant quan es vegi l'entrevista al foro. N'hi haurà molts que coneixes i que hi tens bona amistad, n'estic segur, peró carai, jo tabé fa uns anys que et conec i volia dir la meva.
El primer de tot felicitar-te per la propera i futura nova paternitat. La família creix i aixó sempre és bonic  :yes: :yes:. Per a mí sempre has estat una referència en aquest món atlètic. Crec que he pogut llegir totes les teves cròniques maratonianaes i sempre n'he pogut exstraure i aprendre coses, a l'igual com tú. Sempre pensava en algún dia poder estar colze amb colze al màxim nivell amb tú. Potser no s'ha donat el cas o sí, és igual. Per a mi em queden dos momets que vull recordar i sempre recordo. La teva companyia al marató de Barcelona 2010, el meu primer sub 2h50 en marató. 30 km al teu costat donen per molt i sempre ho porto ben present aquest record. I voldria també recordar un dels últims a Mataró. Encara neguitejava pel resultat de NYC i tú tampoc estaves amb moltes ganes, peró em vas dir que anaven a fer marca i em vas ajudar a  fer la millor cursa de la temporada passada. Gairebé faig marca amb aquella dura pujada final i tot. Va ser una gran mitja, que recordo també amb molt de carinyo.
Joan3, cuida't molt i aviat espero veure't novament. Una abraçada  :great: :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 22:23 #6 per Jorfer (Associat/da)
Quina alegria obrir el foro i trobar-me una de les persones més estimades de l'associació. :yipi: :yipi:

Joan encara no he llegit la teva entrevista però segur que el que dius ens omplirà molt com sempre. Ets un dels grans referents per a tothom i un mirall en el que emmirallar-nos per la gran quantitat de valors que aportes com a persona i com a corredor.

Per a l'associació és un honor tenir-te entre els nostres.  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 22:42 #7 per krlos (Associat/da)
Un dels Grans del Bages! Tot i que veig que compartim zones d'entrenament i a tots dos ens deleita fer volum la veritat es que poques (o cap) vegades ens hem trobat entrenant

Be, ja ens trobarem algun dia, que ens queden uns 40 anys més de córrer a alt nivell :rofl:

I felicitats per el quart membre de la família. :party:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 22:45 #8 per OriolPA34 (Visitant)
Enhorabona per tot Joan. Com a corredor, treballador i pare (x2 aviat aviat ;) )
Doncs com molts d'altres han dit i diran ets un referent per molts de nosaltres, pel carinyo que ho prepares i corres tot. Aparentes bona organització però si dius que no ho ets tant... m'assemblo en algo en tu :winktongue:  i també perquè també a Sevilla hi guardo el millor record i mp en marató (tot i que jo aquest 2015).
Ja veiem que sempre estàs a punt, som uns quants que t'espiem per l'Strava aquests rodatges manresans a 4 pelats  :he:
Fins aviat i bona paternitat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 23:08 - 31 Ago 2015 23:11 #9 per Toni VLC (Associat/da)
He de dir que ha estat una gran alegria tornar a la ciutat, al treball i a la rutina i trobar l'entrevista a Joan3. M'ha agradat llegir algunes coses que tinc en comú, com la d'entrenar en solitari o sense música; i m'ha sorprés que ets el teu propi entrenador. A uns nivells tan alts com els de Joan és increïble i et fa més admirable, referent i motivador, com diuen els moerns.

Però, el que més em colpix és que des que vaig aparèixer per ací fa quatre anys vam connectar. Primer, virtualment i, després, de forma personal arran de la marató de València de l'any passat. Llàstima no trobar-nos este març a Barcelona (però, clar, coincidir suposava córrer per sota les 3 hores). A més, la música i la cultura dels nostres pobles ens unix...

Amunt Joan3, enhorabona per la xiqueta en camí, i felicitats també a la mare (que siga una horeta curta) i també per a Arnau.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Ago 2015 23:54 #10 per jaume86 (Associat/da)
Un fora de serie, aquest Joan3  :love: :love:

Un dels dies més feliços de la meva vida, i se'ns cap mena de dubtes, el més feliç fins avui com a corredor, l'he compartit amb tu, a la darrera marató de Barcelona, darrera teu durant 38kms i  :oops: entrant just davant! :yipi: :yipi: I la historia feia mesos que anava...

Ens vàrem conèixer a la marató de València, en aquell fatídic sopar. Jo estava molt nerviós doncs no coneixia pràcticament ningú, erem molts i tot s'allargava molt. La teva família i la d'en Guissona estaveu a la meva esquerra, i la resta de correcats a la dreta. Jo no sabia qui ereu però us vau enfadar molt! Era normal, s'anava fent tard i els nens... i no tant nens, tu l'endemà tenies un repte important! Vas tenir la delicadesa d'escriurem un privat i em vas captivar  :yes: :yes: ens vam intercanviar algun mail i em vas comentar que segurament faries de llebre de 3h i ja vaig tenir clar que t'intentaria seguir.

I quin plaer!  :party: :party:

PS: Moltes felicitats per la propera segona paternitat, espero que tot vagi genial! També pel nou càrrec! I que divertida la foto d'en danili, sembles més petit que jo  ;) ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2015 09:25 #11 per kasumei (Associat/da)
M'ha agradat molt la teva entrevista. Demostra com ets, una persona moderada, amb seny, que estima als que l'envolten i amb uns principis molt clars i forts. M'agrada la gent que diu el que pensa però sempre amb respecte. Total, molt bona gent! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2015 11:23 #12 per guissona (Associat/da)
Qui té un amic, té un tresor.

M'ha encantat l'entrevista.

Mai em cansaria de llegir-te.

Una gran sort que et creuessis pel meu camí.

La marca que tinc de marató, la meva distància, quedarà per sempre com la meva millor cursa i va ser a la teva vora i gràcies a tu. Aquella arribada plegats a M.Cristina no l'oblidaré mai. Com tampoc oblidaré la teva arribada a Sevilla, radiant i feliç.

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2015 13:17 #13 per Alfons 99 (Visitant)
Gran entrevista, Joan!  :party: Molt bé  :love:

Tot i que no hem parlat gaire, sí hem coincidit a curses i fites organitzades pels correcats. Em complau compartir algunes coses amb un "gran" de Corredors.cat (periodista, independentista...)

Gràcies per ser-hi i per fer de far que il.lumina a d'altres  :yes:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2015 20:10 #14 per Jorfer (Associat/da)
M'he llegit l'entrevista fil par randa i m'ha encantat, sobre tot pel nivell de respecte que traspua.  :yes:

Moltes gràcies Joan  :great: :great: :love: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Set 2015 21:43 #15 per cachirulo (Associat/da)
No sabia que Joan3 había debutado en media en Vilanova 2004. Estuve también en esa media.
Pero los recuerdos que tengo de Joan3 son más hacia 2007 cuando compartíamos carrera y ya después se acabo. Su progresión a partir de 2008 fue continua(a partir de Berlín en que compartimos experiencia) y espectacular hasta llegar a donde ha querido. Siempre lo recuerdo llegando justisimo de tiempo a todas las carreras. :he:
Y su trabajo de liebre impagable y además llevando el grupo perfectamente. Un profesional.
Que continúen las loas,siento no poder conocerlo como persona tanto como algunos de los que habéis escrito. Pero siempre que hemos coincidido gran sintonía y buen rollo. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2015 08:41 #16 per Josep80 (Associat/da)
gràcies, Joan, per compartir amb nosaltres, una entrevista molt maca.

total maratons: 50
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
països maratons: 35
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2015 09:48 #17 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Tinc molt bons records de tu en la cursa de Sant quirze feies de llebre i vaig arrivar amb tu hi vaig fer sub 40' vem entra tot dos solet

t'admiro molt com persona ets un tio molt gran  ;)


Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2015 17:30 #18 per bernaus (Associat/da)
Una gran entrevista a una gran persona.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2015 20:44 #19 per Josep58 (Associat/da)
Joan

Gran entrevista  :yes: . Que durant molts anys puguis continuar gaudint d'aquest esport  :great: i que puguis continuar la coneixença de nous llocs, persones, curses, ... ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2015 20:47 - 05 Set 2015 21:29 #20 per XAVI-NAD (Associat/da)
Joan 3 quin goig d´entrevista company! Una sort compartir amb tu un munt d´anys desde 10de1000 i Corredors.cat.
Gran persona, company, corredor i pastanaga.
Poder compartir gambades, quilòmetres, curses, tenint-te al darrere al principi, al costat més tard i al davant els darrers anys ha estat un orgull.
Ens has tret les "enganxines" a la majoria en totes les distàncies i la teva evolució ha estat de les millors a Corredors.cat.
Sempre és un motiu d´alegria per mi retrobar-te, i pensar "mira avui també hi és en Joan" i fa que la cursa sigui més rodona.
Compartim forces coses i que sigui per molt de temps referent pastanaga.
La cursa de muntanya havent estat escolta és un camp que segur t´enganxaria. Jo era excursionista i corredor, vaig ajuntar els dos ingredients i ...no vegis el que descobreixes  :wink2:
Ultradistància? segur que ho faries bé. Són adaptacions que cal fer... com diu el mestre Paris. Baixes el ritme, no vagis tant ràpid home!  :wink2: i durant més estona... :mdr: Un treball de coco que no vegis.
I com t´agrada, com no, Cap i Kames!   8)

I pel record una foto de les Mitges que hem corregut els dos .En aquesta ocasió va ser a Igualada amb el gran Marc78 i Josep80 i dos companys més que no recordo ara., com tampoc situo l´any en concret...
Samarreta de tires Correcat MATT que no falti... :wink2:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.