L"entrrevista a Guissona

L"entrrevista a Guissona

30 Oct 2015 17:03 #1 per Zenon (Visitant)
Os presento una nueva entrevista, esta es a Guissona .

Hablamos de un igualadí de nacimiento, guissonenc de sentimiento.

Hablar de Guissona es hablar de maratón en esencia pura, la maratón no tiene secretos para él, ésta saca sus mejores cualidades, que son muchas  :yes:.

Profe os colgará la entrevista, que os invito a leer y ha hacer el comentarlo que queráis transmitirle.

Gracias Guissona por mostrarnos una parte de ti.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2015 17:21 #2 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!  :mdr: :mdr: :mdr:

Aquí us deixem l'entrevista a guissona!!!  :love:

JTPC   :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2015 20:03 #3 per socanna (Associat/da)
Un plaer llegir-te guissona 8)  Ets un crack, un maquinorri :surprised: :surprised:
aquesta fotografia d'una entrada a marató amb aquestes xifres...... :whistle: :whistle:
Molta sort i per molts anys puguis gaudir corrent maratons :love:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2015 21:03 #4 per ManoloM (Associat/da)
Mario (guissona), menudo megacrack, uno de los mejores de corredors.cat  :surprised:.
Muy buena entrevista, la he leido de abajo a arriba y chapeu  8).




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2015 21:49 #5 per cachirulo (Associat/da)
Cuantas carreras he corrido a su lado y con suerte desigual. Enamorado de la maratón y no siempre correspondido pero luego los cabezones somos los maños....pues este de Lleida,tela.
Te recuerdo cuando nos presento Danic en la maratón de Berlin,vendrá un amigo mío con nosotros dijo,y ya entonces hiciste un carreron.
Por tanto no me cuadra que debutaras en la Merce 2008 ???

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2015 22:59 #6 per guissona (Associat/da)

Cuantas carreras he corrido a su lado y con suerte desigual. Enamorado de la maratón y no siempre correspondido pero luego los cabezones somos los maños....pues este de Lleida,tela.
Te recuerdo cuando nos presento Danic en la maratón de Berlin,vendrá un amigo mío con nosotros dijo,y ya entonces hiciste un carreron.
Por tanto no me cuadra que debutaras en la Merce 2008 ???


Tens tota la raó. Vaig començar a córrer l'agost de 2007. El setembre del 2008, un any després, quan ens vam conéixer a la marató de Berlin, feia la meva tercera marató, el meu primer sub3h entrant en el mateix minut (2:52) amb dos històrics: tu (cachirulo) i la màquina maratoniana danistal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2015 23:36 #7 per XAVI-NAD (Associat/da)
Bona entrevista company!
Hem compartit forces gambades i ritmes en cursa i sempre és una alegria tenir-te aprop.
També et vaig conèixer fa forces anys amb el Danic i vaig pensar: això de Corredors.cat arriba a tot el país, a Lleida i a Guissona.
Això ens diferencia dels altres col·lectius atlètics. Més tard vaig conèixer gent de Tarragona i de la meva Girona i Alt Empordà fent realitat  el meu somni: tobar correcats per tot el país. :wink2: 8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2015 09:09 #8 per profe (Associat/da)

Cuantas carreras he corrido a su lado y con suerte desigual. Enamorado de la maratón y no siempre correspondido pero luego los cabezones somos los maños....pues este de Lleida,tela.
Te recuerdo cuando nos presento Danic en la maratón de Berlin,vendrá un amigo mío con nosotros dijo,y ya entonces hiciste un carreron.
Por tanto no me cuadra que debutaras en la Merce 2008 ???


Tens tota la raó. Vaig començar a córrer l'agost de 2007. El setembre del 2008, un any després, quan ens vam conéixer a la marató de Berlin, feia la meva tercera marató, el meu primer sub3h entrant en el mateix minut (2:52) amb dos històrics: tu (cachirulo) i la màquina maratoniana danistal.


"Donde dice digo, digo Diego". Ho he canviat a l'entrevista: Mercè de 2007. Està bé ara?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2015 11:59 #9 per guissona (Associat/da)

Cuantas carreras he corrido a su lado y con suerte desigual. Enamorado de la maratón y no siempre correspondido pero luego los cabezones somos los maños....pues este de Lleida,tela.
Te recuerdo cuando nos presento Danic en la maratón de Berlin,vendrá un amigo mío con nosotros dijo,y ya entonces hiciste un carreron.
Por tanto no me cuadra que debutaras en la Merce 2008 ???


Tens tota la raó. Vaig començar a córrer l'agost de 2007. El setembre del 2008, un any després, quan ens vam conéixer a la marató de Berlin, feia la meva tercera marató, el meu primer sub3h entrant en el mateix minut (2:52) amb dos històrics: tu (cachirulo) i la màquina maratoniana danistal.


"Donde dice digo, digo Diego". Ho he canviat a l'entrevista: Mercè de 2007. Està bé ara?



:great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2015 12:10 #10 per Altair (Visitant)
Molt bona entrevista.

Ets bona persona Guisona. coinxidexo en lo d-Alemania i Euzkadi,

salut i harmonia

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2015 12:29 #11 per Jorfer (Associat/da)
Una gran persona i un gran maratonià de la casa.  :yes: :yes:
Coincidim en la distància favorita i hem fet d'algunes plegats, com és el cas de Paris on vam coincidir a l'hotel fins i tot. Crec que tu anaves amb l'Eros oi?

Jo porto moltes curses a les cames i mai m'he retirat de cap, però tinc por de que em passi com et va passar a tu a València l'any passat.
No sé com reaccionaria però segur que rallant-me una mica.

Gràcies per estar entre nosaltres Mario  :love: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Oct 2015 14:19 #12 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Fa alguns anys que ens coneixement gran persona i gran maratonià  un Kañero de Pro  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 22:19 #13 per bernaus (Associat/da)
Una gran entrevista Mario. Ets un maratonià com Deu mana.

Segur que quan t´ho tornis a proposar baixaràs de 3h. a la marató de Madrid.

Que disfrutis de la marató de Valencia a mitjans de més. A veure si a la setmana següent et podem veure a l´estany d´Ivars per estirar una mica les cames.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 22:20 - 01 Nov 2015 22:21 #14 per Toni VLC (Associat/da)
Ja sabem una miqueta més de guissona i la seua fam maratoniana. Destacable eixa sinceritat amb allò de la marquitis.
Tot i que coincidírem al famós sopar de València ara fa un any, estaves a l'altra banda de la taula...
Quina llàstima eixa inoportuna lessió.
Ja saps a València te'n deguem una, a cobrar-se-la  :great:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2015 22:24 #15 per Josep58 (Associat/da)
Guissona  :great: entrevista ben parida, per un tros de corredor i persona molt exigent en tu mateix :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 09:40 #16 per jcarpa (Visitant)
Guissona, que es pot dir de tu!!! Si ets un megaCrack que és creix amb la distància, en la mitja potser ho fas molt bé, però en la marató ho bordes!!!
Estic segur que no fas cap marató que no la recordis per la lluita que has ofert, la vius i la gaudeixes traient el millor de tu, i això és nota i diu molt de tu.
Ets de les persones que a un li agrada trobar al pre i/o post cursa, perquè saps que tens un riure garantitzat, una frase de avui a lluitar i un reconfort de saber que aquell dia tens algú amb qui comparteixes objectiu "Fer-ho el millor possible".
No se quines maratons hem compartit, però a Rotterdam segur que vam coincidir, intercanviant alts i baixos durant la prova.
Ja saps que sempre que baixis pel camp de Tarragona, és fàcil que ens trobem en una o altra lluita!
I que en compartim moltes més, company!!!!!

Salut i Alegria,
                  Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 18:11 #17 per kilometer (Associat/da)
guissona, gran entrevista.  :great:. M'ha entretingut molt llegir-la i he trobat coses força interessants. M'agrada el teu concepte de marquitis i diu molt de tú, per que així ho entenc jo també. Possar-se un dorsal per passejar no està fet per algunes persones i tú n'ets l'exemple i aixó sempre m'ha agradat de tú  ;).

Des de sempre he admirat la teva voràgine maratoniana i encara ho faig. Té molt de mérit sempre bregantde marató en marató, peró amic, crec que ja toca, per quan les majors, en especials les de fora. Sé que són un cúmul de circumstàncies, peró un tio com tú no pot estar de no fer quelcom així. Vols venir a Chicago l'any vinent ?  :whistle:

M'ha fet gràcia com amb els anys t'has anat fent als plans i les rutines. Recordava la teva època "anàrquica" i quan fèies com tu dèies el que volies. Peró contínues sent una bèstia com abans, que ja porta 20 maratons. Em trec el barret.

No sabia de la teva retirada a València. Ja no m'entero de massa cosses. Entenc les teves sensacions per que no hi ha res més fotut que ens lessionem i no podem fer allò que tant ens agrada. Tinc fa molt anys una cursa amb tú. A veure quan es dona el cas. Una abraçada i aveure si ens veiem aviat  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 19:05 #18 per guissona (Associat/da)
Eppp, moltes gràcies per les vostres paraules.

socanna, signo ara mateix arribar a ser la meitat de bona corredora que tu.  :yes: :yes: :yes:

ManoloM :love:, gràcies pels elogis, però no t'arribo ni a la sola de la sabata. :no:

cachirulo, el primer dia que ens vam conéixer vam córrer mitja marató junts a Berlin. I la segona mitja també però sense saber-ho. Ho recordaré tota la vida perquè la primera vegada que es baixa de 3h no s'oblida mai.  :party:

XAVI-NAD, un altre crack, un ilustre. I un altre que m'ha presentat el danic :love:. Va ser a Mataró per preguntar-te si sabies algun lloc per dinar :rofl:. Com bé dius, corredors.cat aglutina i fa país, sí noi. :love:

Altair, gràcies per les teves paraules :great:. No sabia que coincidíssim en el tema basco-germànic. De fet jo sempre faig la broma i dic que tinc la mare basca i el pare alemany. :rofl:

Jorfer, recordo perfectament com ens vam conéixer ;). Al hall de l'hotel de París el 2009. Era la meva primera expedició correcat i 6 anys endarrera ja exercies com a gran capi :great: :great:. Orgullós de formar part d'aquesta famíilia. :love:

MIGUEL SBD, un incansable :yipi:. Moltes gràcies. Sempre és un plaer trobar-te per aquests móns de déu.

bernaus, ens uneix que som lleidatans i vivim a Barcelona i que som correcats. Malauradament :grrrrrr: enguany no podré venir a la Volta a l'Estany perquè em passa com l'any passat. La meva empresa és patrocinadora de la Jean Bouin i ens convida a la cursa. Haver fet la marató de València la setmana anterior ja saps que no seria problema, hehehe. :whip:

TONI VLC, vam estar parlant molt poquet al restaurant dels pebrots :666: amb el Joan3 :love:. Enguany torno a cobrar-me el deute. Espero poder-te tornar a saludar. :great:

Josep58, moltes gràcies. T'admiro 8) com portes el tema de la lesió perquè ha de ser molt frustrant. A veure si ben aviat podem tornar a compartir més quilòmetres en comptes d'aquelles xerrades a corre cuita al carrer Lleida. :yes:

jcarpa, trempat  :party:com tu no n'hi ha gaires. Vam compartir gambades a Rotterdam i a Donosti. Enguany a València em sembla que farem moltes passes junts. És una satisfacció trobar-te sempre en alguna cursa, sobretot al Camp de Tarragona :mdr:. I tant.

kilometer, t'agraeixo molt les paraules :love: i l'invitació a Chicago però de moment, per logística :'(, a l'altra major que puc aspirar a fer és Londres. O si els altres s'ajunten, Boston quan caigui per setmana santa. És el que té tenir una dona mestra. És ben cert que tenim una marató per fer plegats però ja cal que m'espavili perquè em sembla que te m'has escapat definitivament. I jo que me n'alegro. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2015 21:53 #19 per RugbyMan (Associat/da)
Molt bona entrevista i ara que et conec una mica millor en tenim moltes coses en comú: ets un tio culte com jo (Airbag, El senyor del Anells...ja no es fan bones pelicules com aquestes. Ja si a mes t'agrada Pulpfiction ja et faig una estaua  :666: :666: :666:). A mes a mes a mi també em tira lo alemany (es lo que té treballar per un Banc Aleman......Sprichst du auch Deutsch? Oder ist deine Deutsch total schlecht als mein?) I bé també em tira Euskadi (per aixó per altres coses: Kortatu. Jotakie, .... soc una miqueta macarra i ja en tinc una edat).

Com soc dels "novatus" i basicament em moc a ritmes mes elevats que els teus no hem coincidit gaire, però algun dia, quan estiguis de baixada i facis maratons a ritmes dels mortals, igual podem compatir gambades  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Fins aquell dia, un plaer saver uns mica mes de tu  :great: :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2015 22:28 #20 per piri (Associat/da)

A mi també m'ha agradat l'entrevista  :yes: Molt lloable l'espèrit de superació i l'autoexigència que transmet. Felicitats  8)

Aaah, a mi també m'encanta cuinar i menjar bé :biggrin:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.