L"entrrevista a Guissona

L"entrrevista a Guissona

04 Nov 2015 23:08 #21 per jaume86 (Associat/da)

Ja sabem una miqueta més de guissona i la seua fam maratoniana. Destacable eixa sinceritat amb allò de la marquitis.
Tot i que coincidírem al famós sopar de València ara fa un any, estaves a l'altra banda de la taula...
Quina llàstima eixa inoportuna lessió.
Ja saps a València te'n deguem una, a cobrar-se-la  :great:


Jo també et vaig coneixer-te allà! D'aquella experiència ja hem parlat força i ara llegeixo que enguany també hi tornes, que no ho sabia  :party: :party: Però aquest any sense sopar, als altres àpats us esperem! Sobretot per celebrar el teu marcote  8) 8)

Feia dies que tenia pendent llegir-me l'entrevista però altres afers correcats em tenien entretingut. Ara que jugava el barça contra el bate... he aprofitat! Quin goig llegir-te, amb el que m'agrada a mi Guissona, tot i que aquest estiu hi vaig punxar la roda anant cap a Andorra però vaig fer l'esforç de parar al buffet. A tu que t'agrada la cuina allà no... però menjo fins que no puc més  :he: El poble dels meus avis està proper allà i quan hi vaig també aprofito per córrer per camins.

Això si, la teva progressió és meteòrica  :surprised: :surprised: Ja sabia de les gamberrades que feieu amb el Joan3 però això de córrer al cap d'un any de començar, la teva quarta marató, a Berlin, i en 2h52... Tela!!!

Jo vull ser com tu  :love: :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2015 08:45 #22 per koldo (Visitant)
:love: :love: :love: :love:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2015 10:04 #23 per Dani (Associat/da)
Marató d'Empúries, Maig.

Típica marató que a la majoria els hi va com el cul. Dura, solitaria, amb calor, fora del calendari de maratons.

A mi no m'agrada la cervesa, que hi farem, no em lapideu.

En Mario em diu que la vol fer i sub3. Veig que no està en el seu millor moment i té algun que altre "cortocircuit Mario" més conegut com -> A la merda tot, no tiro ni enrera, passo de tot -> però demà està com un tiro -> i Demà passat un altre cop depresiu.

Tinc una idea de merda, que és apostar-me amb ell que si baixa de sub3 a Empúries, cada cop que entrenem junts em fotré una birra a la seva salut. I no un tallat com és habitual amb mi....

Estic fent el frkiki (no diré que feia) i rebo un missatge. Mario ha fet 2h53 més o menys a Empuries.

La mare que el va parir, i a sobre doblant.

I és clar, un cop per setmana més o menys una birra a la salut d'aquest paio que a la línea de sortida d'una marató es creix. Domina la cursa, li agrada, hi disfruta.

No us jugue MAI res amb ell si parlem de maratons.

ELL ES MARATO.

Un putu crack, vamos.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2015 18:58 #24 per meep (Associat/da)
Totes aquestes bones paraules que li dediqueu al Mario, no m'enredaran.
El conec bé i sé que és un gran kbró!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2015 22:22 #25 per guissona (Associat/da)
RugbyMan, "Ich spreche sehr schlecht Deutsch. In der Tat nicht sprechen . Ich bin auch nicht zu verstehen. Aber , wenn ich lese , was ich verstehe . Allmählich ab".

Si no vaig equivocat, ens vam fer una foto de família sota la porta de Brandenburg a la marató de Berlin del 2014.  :great:

"Ich bin aber der Süden. Ich betrachte mich als Kind der Schwarzwald. Und der Rest meiner Familie in Bayern"

Patrocinat pel traductor de google. :rofl: :rofl: :rofl:


piri, gran afició la de cuinar i menjar bé. Gairebé tant o millor que la de córrer. ;) ;) ;)


jaume86
, si ja t'agrada Guissona :yes: ja és l'hòstia :party:. No sóc massa, per no dir gens, d'anar a menjar a l'Àrea. :no:
Ens veiem a València, crack :yipi: I molts records als teus pares ;) ;) ;)


koldo,  :love: :love: :love: :love:  una de les meves troballes a corredors.cat.


Dani
, gran anècdota. Encara espero, però, que m'ho agraeixis. Gràcies a mi i a Empúries saps que és lo bo: la cervesa, collons, i no la merda de talladets que et foties després dels entrenaments i de les curses.  :rofl: ;) :rofl:


meep
, per ser un bon kbró :666: s'ha de tenir un gran mestre :great:. Gràcies kbró  :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2015 22:29 #26 per OriolPA34 (Visitant)
Quan vaig entrar a corredors.cat, just fa 5 anys, els posts del Guissona van ser dels que més llegia i intentava entendre com entrenava per córrer tant. 5 anys després encara no entenc algunes de les seves bogeries però segueix sent un referent correcat maratonià. Per moltes més Mario!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2015 22:39 #27 per guissona (Associat/da)
Oriol, moltes gràcies, maco :love: :oops:

Diguem que els teus entrenaments també costen una mica d'entendre ;) I com corres, nano. I com voles :rofl:

Enhorabona per la recent estrenada paternitat. Un altre moltiu per córrer més.... darrera seu, clar :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2015 10:22 #28 per RugbyMan (Associat/da)

RugbyMan, "Ich spreche sehr schlecht Deutsch. In der Tat nicht sprechen . Ich bin auch nicht zu verstehen. Aber , wenn ich lese , was ich verstehe . Allmählich ab".

Si no vaig equivocat, ens vam fer una foto de família sota la porta de Brandenburg a la marató de Berlin del 2014.  :great:

"Ich bin aber der Süden. Ich betrachte mich als Kind der Schwarzwald. Und der Rest meiner Familie in Bayern"

Patrocinat pel traductor de google. :rofl: :rofl: :rofl:


Buff...du sprichst Bayrisch...das schlechte Deutsch dialekt. So ich kann nicht verstanden hahahahahaha

De la foto a Brandenburg....segur que ja anava taja. Es que jo es veure una Heffe i ja no atenc a raons, peró dono fé que al 2014 em vaig arrosegar pels carrers de Berlin. Tinc comptes pendents amb Berlin que pot ser es salden al 2016  :whistle: :whistle: :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2015 16:38 #29 per Sergi42195 (Associat/da)
guissona, aquestes entrevistes no em perdo cap, i quan he llegit la peli "Airbag", m'ha sortit un llaaaarrrggg somriure, doncs crec que és una de les millors pelis que he vist. "Profesional, muy profesional".

També m'ha agradat llegir l'assumpte del rellotge 5, 10, 15 ... que heavy.

Salut, perquè registres excel.lents, ja els tens.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2015 19:38 #30 per curat (Associat/da)
Gran entrevista guissona  :great:
Mr. Marató. On es possin les maratons que es deixin de collonades d'altres distàncies  :wink2: Com sempre, parlant clar i català. Per molts anys que puguis seguir fent maratons  :yes:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2015 23:49 #31 per guissona (Associat/da)
Sergi42195, "el concepto es el concepto" :rofl: :rofl: :rofl:

"Tu tenías mucha rassón, no te hisse caso" :whistle: :whistle: :whistle:

Gràcies fera.

curat, tu també ets dels meus, clar, català i maratonià. I per molts  anys ho poguem ser. :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.