L'entrevista a Grinta

L'entrevista a Grinta

01 Des 2015 10:15 #41 per Grinta (Associat/da)
Quasi no em doneu temps ni per respondre!!!

Jaume86, això que has fet no té nom, estic molt emprenyada  :grrrrrr: Aprofito per demanar vots per a tu per al proper Mister Correcat. A veure qui la pot més. M'has declarat la guerra  :whip: Ara m'has deixat intrigada amb la idea aquesta que dius que tens per corredors.cat. Si es pot ajudar, a mi el que em digueu  :yipi: Por em fas, per això... Em faran fora de casa, ho saps, oi? I para ja amb el sub3h perquè això sí que no està al meu abast. Si algun dia aconseguís baixar de 3h20' en marató, ja em donaria amb un canto a les dents, no aspiro a més. Apa, crack, continuem en contacte!

No Surrender, dona lluitadora on les hagi i a més, un encant de persona. Ens vam conèixer personalment a València i em vas caure superbé  :love: Gràcies per les teves paraules però m'has comparat amb veritables cracks i no crec ser referència per a ningú, la veritat. Però sempre és maco llegir aquestes paraules. Veig que la meva frase motivadora la compartim, així com la mania de caure per terra  :rofl: Ens veiem a les 24h, bonica!

:yipi:, un altre dels guapos... Sou uns exagerats! Tampoc xerro tant. A més, tu què saps? Que últimament estàs perdut, ja et val!  :grrrrrr: Penso continuar baixant les marques, així que posa't les piles  :whip:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 10:48 - 01 Des 2015 10:50 #42 per zaldibia (Associat/da)
Ja t'ho he dit guapa, pero ha estat un plaer el conèixer-te! Ja et vaig veure de llebre a Sant Quirze que eres una crack...jejeje i a partir d'aquí siempre que se't ver acabes rient i és molt bo.  :rofl:

Esperem compartir moltes temporades amb tú.  :love:

P.D Per cert la viatjera aquí sóc jo, si tens preguntes en fas...d'Indonèsia si vols anar en parlem  :mdr:

10K : 00:50:09 Nassos 2013
Mitja marató: 1:49:54 Mitja BCN 2014
Behobia /SS : 01:46:24 (2013)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 11:47 #43 per Grinta (Associat/da)

P.D Per cert la viatjera aquí sóc jo, si tens preguntes en fas...d'Indonèsia si vols anar en parlem  :mdr:


Moltes gràcies, reina!  :love:
Doncs sí, d'Indonèsia vull parlar  :whistle: de 18 a 19h a les 24h???  :rofl:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 12:01 #44 per Dani77 (Visitant)
Doncs jo vaig compartir cursa de Can Mercader amb ella i no va xerrar gaire amb mi... no dec ser amic seu... ni guapu... :neutral:  :666:
Grinta, tothom t'ho ha dit ja, però ets un encant de noia, positiva i moolt competitiva, fins i tot fent sèries, i sempre amb un somriure per tothom.  :love: I una llebre de luxe, en dono fe.  :great:

www.corredors.cat/1000m/ Barcelona, 11/06/2016
5Km: 20'34'' Cursa Cavalcada Reyes'16
10Km: 41'58'' Cursa Popular El Prat'15
Mitja: 1h42'05'' Mitja El Prat'16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 13:24 #45 per Koose (Associat/da)

I sí, una mica brasa sí que sóc, ja m'ho diuen a casa.


Ja saps que no ho penso!  :wink2:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 14:05 - 01 Des 2015 14:07 #46 per profe (Associat/da)

Rugbyman, t'espero a les 3h de la matinada per veure't en faldilla  :whistle:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 15:55 #47 per M@rcus (Associat/da)
Que GRAN que ets petita!  :party: :party: :party:

Saps que encara queden 5 places per al repte d´enguany???? :yes:

Estem una gran majoría dels de l´any passat  :winktongue:  et perdras aquesta oportunitat? :mdr:

Encara hi ets a temps!  :love:

Ens veiem a les curses  :yipi:

M@rcus

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 16:25 #48 per finorunner (Associat/da)
Ole Grintaaa!!

Un plaer coincidir a la foto correcat amb tú de la marató de València. Si arribo a saber els teus gustos musicals abans!!! Em flipen molt Portishead, Beth Gibbons té una veu angelical!!! Massive Attack tb m'agraden. Jo sóc molt del britpop dels 90, i dels grups nacionals tb: Planetas, Habitación Roja, Vetusta Morla...

Un petonet guapa. Gran entrevista!

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 17:02 #49 per profe (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 17:51 #50 per Grinta (Associat/da)
Dani77, a Can Mercader no estava gaire per parlar, per això vaig fer marca. El que sí recordo és tenir-te a la barqueta tota la cursa i l'hachasso final que em vas fotre. Això no es fa, home  :grrrrrr: Les dames sempre davant... Després dius que jo sóc competitiva  :whistle: Tot i que amb la marca que vas fer a la Mercè, em sembla que ja te m'has escapat del tot!!!

Profe, Moltes gràcies pel vídeo, m'ha agradat molt!  :love: És de la Mitja de Terrassa, la primera vegada que vaig fer de llebre, estava molt nerviosa, es nota, oi??? I la foto és boníssima. Recordo quan anàvem a Toulouse a fer els campionats de rugby, que els escocesos anaven amb aquestes faldilles i sense res a sota  :surprised: No és una llegenda urbana, és real!!!  A veure si el Rugbyman no es tira enrere.

M@arcus, tu em vas ajudar molt a la Mitja del Prat d'aquest any, no paraves d'anar endavant i endarrere, reagrupant-nos a tots com si fossis un gos pastor i nosaltres les teves ovelles. Feia molt de vent i ens deies que ens mantinguéssim agrupats i jo al mig. Em vau portar entre cotonets fins a meta i vaig fer MMP  :party:  Moltes gràcies!


Ja m'apuntaria al repte, ja  :arf: però la conciliació amb la vida familiar no em deixa. Ara que no em senten: em faran fora de casa. Suposo que no sóc l'única que té problemes amb la parella per culpa de córrer, oi? Amb dues maratons aquest any han tingut prou, haurem de parar una mica, però poc, eh???


finorunner, dues vegades hem estat a la mateixa barqueta virtual aquest any, però al final no hem coincidit ni a Barcelona ni a València. A la tercera va la vençuda! I sobre gustos musicals, no m'esperava tants correcats amb tan bon gust... Haurem de parlar d'altres coses a part de córrer, no???? Apa, a veure quan tornem a coincidir...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 18:00 #51 per danili (Associat/da)


Això ja no va cap a miss correcat, va cap a megapubilla!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 18:07 #52 per Grinta (Associat/da)


Això ja no va cap a miss correcat, va cap a megapubilla!


Ara m'hauré de mudar quan quedem, que la gent es crea expectatives i es portaran una desil·lusió quan em coneguin  :rofl: :rofl: :rofl: Ja m'heu fotut entre tots!!!  :grrrrrr:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 19:27 - 01 Des 2015 22:35 #53 per Toni VLC (Associat/da)
Es veia vindre... canyera amb la música, canyera com a corredora  :666:

I, definitivament, hem descobert el misteri de per què la Grinta va tant: el raspall de dents  :he:

En tinc un fum, però em quede amb este moment:

Marató de Barcelona 2015. Inici del Paral·lel. Revencillà (com es diu al meu poble) en xafar una ampolla d'aigua, després d'un carreró brutal. Deixa de parlar, no es queixa, apreta les dents, amaga el dolor i tira cap amunt consolidant la marca de la pulsera optimista... Ho vaig viure i vore amb estos ullets  :eyes:

Amunt Grinta!  :yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 19:31 #54 per jaume86 (Associat/da)


Això ja no va cap a miss correcat, va cap a megapubilla!


Ara m'hauré de mudar quan quedem, que la gent es crea expectatives i es portaran una desil·lusió quan em coneguin  :rofl: :rofl: :rofl: Ja m'heu fotut entre tots!!!  :grrrrrr:


Canvi de pàgina, ho recordo a tots/es:

[move]MISS CORRECAT 2015 [/move]

No falleu a les properes votacions  :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 20:30 #55 per MIGUEL SBD (Associat/da)
[move]Miss Correcat 2015 [/move]

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 22:10 #56 per danili (Associat/da)
Imagineu-vos a València: Grinta, Mona, No Surrender, G3mma ... i a més caloret!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 22:29 #57 per Jorfer (Associat/da)
Després de llegir l'entrevista només puc dir Eva no canviïs  :great: :love: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2015 12:19 #58 per Grinta (Associat/da)
ToniVLC, com es nota que ets el meu compi de maratons, tu sempre escrivint coses maques de mi  :love: Aquest diumenge la fem grossa a Castelló, eh??? Tinc unes ganes... Atenció que tinc el fuet preparat  :whip:

MIGUEL SBD i Jaume86, sense comentaris  :no:

Jorfer, company, gràcies per les teves paraules! Venint d'una persona amb la teva qualitat humana, encara tenen més valor. I canviar, canviar... Amb l'edat que tinc, només podem esperar canviar per a pitjor  :rofl: Així que espero canviar poc.

Danili, vaja quartet de fèmines vam muntar a València. Entre això i el caloret, normal que pugés la temperatura i les pulsacions, oi?

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 12:03 #59 per Del@ (Associat/da)
Com ja han dit molts, encantat d'haver pogut conèixer a una persona com l'Eva durant la preparació de la Marató de Barcelona del 2015, a primera vista ja es veu la vitalitat i energia que desprèn, igualet que jo  :rofl:. Tot i així he de dir que els seus gustos cinematogràfics  :whistle:.

Ha estat tot un plaer poder donar-li un cop de mà en la seva preparació de la Marató de València i de pas enganxar-li una mica el cuquet de fer curses. Quan deixi de xerrar, grinteigi menys i es prengui les curses seriosament encara té marge de millora, però aleshores ja no seria ella.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2015 14:17 #60 per curat (Associat/da)
Entrevista amb molt suc. No ens coneixem però desprens molt sentit de l'humor i lluita, qualitats imprescindibles per afrontar la vida... amb il·lusíó!!!  :wink2: :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.