L'entrevista a Tonivet

L'entrevista a Tonivet

15 febrer 2016 18:24 #21 per profe (Associat/da)

Tu no se, pero yo fijo que no servia para el atletismo, pero me gustaba e hice un buen grupo de amigos que aun conservo que es lo mas importante. Para que te hagas una idea, no era capaz de bajar de 13 segundos en los 100m


¿En qué club estabas?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:55 #22 per cachirulo (Associat/da)
Por las marcas se veia que perdias conforme subias la distancia mas de lo habitual. Ese entreno de 5x400 a 1,05 aun,a 1,03 si que dejaria con un pajaron...que rabia,espero poder volver a la pista.
Te sigo en en lo de NY y si que sabia que habias cogido en Brooklyn,por eso lo de comentarlo en la cena. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 20:26 #23 per tonivet (Associat/da)

Toni,

pel que comentes, amb els recursos que tens dins la famiìlia a nivell de fisios, entrenadores, etc, tens molts anys per endavant per anant-li fotent canya.  :great:
Desitjo que el primer diumenge de Novembre d'enguany sigui per a tu tant meravellòs com ho va ser per a mi fa 10 edicions, quan vaig corre a NY per primera vegada, i vegis completat aquest somni.
I per suposat, molts anys sobre l'asfalt, company  :great:


Moltes gracies Josep80 igualment!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 20:29 #24 per tonivet (Associat/da)

Tu no se, pero yo fijo que no servia para el atletismo, pero me gustaba e hice un buen grupo de amigos que aun conservo que es lo mas importante. Para que te hagas una idea, no era capaz de bajar de 13 segundos en los 100m


¿En qué club estabas?

Primero estuve en el Centro Gimnastico Barcelones (CGB), ya desaparecido, durante un par de años entrenabamos en el Serrahima y despues el entrenador se fue al  Canaletes y nosotros con el y pasamos a entrenar a las pistas de ceniza que habian en la Marbella

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 20:31 #25 per tonivet (Associat/da)

Gran persona pacífica i positiva sempre analitzant les coses de la millor forma possible
Encara recordo la marató compartida a Vitòria on van arribar pràcticament junts

Molta sort a les VV aquest diumenge i a gaudir molt de NYC 16 :yipi:


Gracies Jorfer encara ens queden moltes maratons i entrenaments per a compartir  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2016 20:25 #26 per profe (Associat/da)

Tu no se, pero yo fijo que no servia para el atletismo, pero me gustaba e hice un buen grupo de amigos que aun conservo que es lo mas importante. Para que te hagas una idea, no era capaz de bajar de 13 segundos en los 100m


¿En qué club estabas?

Primero estuve en el Centro Gimnastico Barcelones (CGB), ya desaparecido, durante un par de años entrenabamos en el Serrahima y despues el entrenador se fue al  Canaletes y nosotros con el y pasamos a entrenar a las pistas de ceniza que habian en la Marbella


Siempre coincidía con los del CGB en la Lliga Catalana cuando era atleta del CNB.
Creo recordar a uno del CGB que se llamaba Suárez (no el futbolista del Barça  :he: )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2016 22:44 #27 per tonivet (Associat/da)


Siempre coincidía con los del CGB en la Lliga Catalana cuando era atleta del CNB.
Creo recordar a uno del CGB que se llamaba Suárez (no el futbolista del Barça  :he: )

Ufff ahora me harás estrujarme la cabeza con recuerdos de hace 30 años! :oh:. No, en serio, me gusta pero igual aburrimos al resto...
Lógicamente me acuerdo de los de mi edad más o menos.  El CGB tenia un equipo muy bueno de velocistas femeninas: Teresa Rione,  Yoli Diaz, Maria Sol. En chicos recuerdo a Higinio López y sobre todo al Jose Ramón Muñoz atleta de fondo muy longevo y actualmente entrenador de atletas destacados . Del CNB recuerdo las series de mil a 3' de Juan Ramón Moya
Una auténtica máquina  :surprised:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2016 12:21 #28 per Alex (Visitant)
El gran Toni!!!

Mira que hem coincidit vegades: en curses, entrenaments, a les aigües..... doncs no tenia ni idea que t'agradés el Heavy!! A mi es que la musica m'agrada molt i sobretot la dels 70-80-90.... i també tinc una llista "jeviolos" per còrrer!! Què més apart de AC/DC?

Una abraçada company

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2016 20:09 #29 per socanna (Associat/da)
tonivetsempre et tinc en el grup dels kanyeros, un crack  :yes:
Ara m'he assabentat del teu nick :neutral:
Que aconsegueixis el teu somni, la marató de Nova York, que també era el meu fins que el 2010 ho vaig aconseguir.
Moltissima sort i que per molts anys puguis gaudir corrent :love:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2016 13:53 #30 per tonivet (Associat/da)

El gran Toni!!!

Mira que hem coincidit vegades: en curses, entrenaments, a les aigües..... doncs no tenia ni idea que t'agradés el Heavy!! A mi es que la musica m'agrada molt i sobretot la dels 70-80-90.... i també tinc una llista "jeviolos" per còrrer!! Què més apart de AC/DC?

Una abraçada company

Doncs no Alex el heavy no m'agradava  :rofl:, tinc dos germans que els hi agradava/agrada el heavy i a casa el posaven tot el dia. Alguna cosa deuria quedar perque de gran m'ha començat a agradar, pero nomes el heavy d'aquella epoca: ac/dc, baron rojo, obus, alguna cosa de Iron Maiden, alguna cosa de Scorpions, Richy Blackmoore y Gary Moore si es que es considera heavy, jo crec que es rock.
Una abraçada Alex

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2016 13:56 #31 per tonivet (Associat/da)

tonivetsempre et tinc en el grup dels kanyeros, un crack  :yes:
Ara m'he assabentat del teu nick :neutral:
Que aconsegueixis el teu somni, la marató de Nova York, que també era el meu fins que el 2010 ho vaig aconseguir.
Moltissima sort i que per molts anys puguis gaudir corrent :love:

Si socanna tu ets la kanyera numero 1 pero escrius encara menys que jo  :mdr:

Gracies pel teu somriure a totes les curses i vegades que ens trobem i que ens poguem seguir trobant mes sovint!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2016 15:17 #32 per amic (Associat/da)
Hola Toni, gran entrevista que ens serveix a tots per conèixer-te millor a les altres facetes fora del running.
És un plaer poder compartir algun entrenament dels dijous amb el JBTeam, encara que només et vegi l'esquena!
Et desitjo molta sort aquest diumenge a les VV.  8) 8)
Espero puguis gaudir de la marató de NYC i quedis tan enamorat d'ella com jo.
Ens veurem per la gran poma company!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2016 12:25 #33 per tonivet (Associat/da)
Gracies amic, em veus l'esquena perque vols doncs qualitat  no t'en falta  ;). Espero coincidir mes amb tu i sobretot per a preparar la marató de NY  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 15:02 #34 per ManoloM (Associat/da)
Buena entrevista Toni, hombre tranquilo, de los veteranos del lugar, desde 10de1000.
muchísimas carreras hemos coincidido ylas que quedan  8) 8) 8)




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2016 20:09 #35 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Boba entrevista crak  :great: ets un Kañero de pro i ara lo millor que tenim el mateix entrenador  :great:
es un plaer de tindre de company  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2016 18:50 #36 per tonivet (Associat/da)

Buena entrevista Toni, hombre tranquilo, de los veteranos del lugar, desde 10de1000.
muchísimas carreras hemos coincidido ylas que quedan  8) 8) 8)




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:


Eso y por muchos años! A ver si te recuperas del todo y puedes seguir a tope con las carreras!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2016 18:51 #37 per tonivet (Associat/da)

Boba entrevista crak  :great: ets un Kañero de pro i ara lo millor que tenim el mateix entrenador  :great:
es un plaer de tindre de company  ;)

Gracies MIGUEL SBD igualment, el somriure no et falta mai, inclus quan et fa mal l'esquena  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.