Entrevitem... carme72

Entrevitem... carme72

02 Mar 2017 10:47 #21 per Tiny (Associat/da)
Molt bona entrevista!

També et vaig coneixer en un sopar i sempre m'admiro de que mantinguis un bon nivell
tenint en compte "tota la resta" que fas.. :whistle:

Continua així!!!  :yes:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2017 15:52 #22 per carme72 (Visitant)

M'he pres la llibertat d'afegir l'anècdota a l'entrevista, a les preguntes ràpides.

  ;)

Tiny, això del bon nivell, depén de com t'ho miris. A partir dels 38 anys he anat pujant marques. Actualment estic en 42 min en 10km (estava en 36-37 min). És cert que hi ha molta més gent que corre però també ha augmentat molt el nombre de curses que hi ha cada cap de setmana i la gent es reparteix més, el que fa que les opcions d'estar al devant en una una cursa popular, amb pitjors marques, siguin molt més altes, i hem de reconéixer que nivell, el que és nivell, ara ja no en tinc.

Continua així!!!  :yes:

Gràcies.  :wink2:

Carme72 com m'ha agradat llegir-te  :yipi: :yipi:. I que bo això de voler carrer amb top i calces :rofl: :rofl:
Les anècdotes bonissimes :yes: i segur que amb tants anys corrent, en tens alguna més  ;)
Recordo haver coincidit amb tu i el teu estimat pare, amb qui jo sempre parlava mentre esperanem que donessin els trofeus. Una gran persona que sense cap dubte ha deixat un bon relleu :love:
ĖS un plaer coincidir i tenir-te a corredors.cat. Que sigui per molts anys Carme que puguis gaudir-ne, i que la teva filla et segueixi, com ho fa :party: :party:

  :love:
Gràcies socanna, quantes converses compartides mentre esperàvem els trofeus. Perquè tot s'ha de dir, estas feta tota una Campiona. En la majoria d'ocasions al podi. I també portes uns quants anyets en aquest mon, que són molts anys compartint curses.  :yes:


mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2017 20:32 #23 per FRANCESC57 (Associat/da)
Molt bona entrevista  :great:

IMPRESSIONANT CARME  :yes: :yes:

Fa 17 anys que corro i sempre he pensat ....  collons com corra  :oh: :oh: , res aquí un admirador ...  :yes: :yipi:

Per mols anys, Salut 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2017 15:28 #24 per carme72 (Visitant)
FRANCESC57 Moltes gràcies  :smile:


Fa 17 anys que corro i sempre he pensat ....  collons com corra  :oh: :oh: , res aquí un admirador ...  :yes: :yipi:

Per mols anys, Salut 


17 anys :o? avera si a la propera petem la xerrada.

mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2017 09:35 #25 per Ramon_B (Associat/da)
Gran Carme  :love:

M'ha encantat llegir l'entrevista. Ets una campiona i millor persona.

Jo també em vaig perdre en una cursa de muntanya per per sort ens vam perdre tots i vam tornar junts cap a la sortida  :whistle:

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2017 09:42 - 08 Mar 2017 00:08 #26 per wolves (Associat/da)
M'ha agradat molt l'entrevista i les anècdotes.
No només és una super-atleta sino una eminència en la seva professió, noo?  :yes:  Alguna vegada he vist la teva imatge en alguna notícia a la premsa escrita.
La música, molt bona elecció.
I l'any de naixement...millor encara!!  :party:
Vagi molt rebé!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2017 20:57 #27 per carme72 (Visitant)
Ramon_B Tu si que ets gran. Gràcies pel comentari.  :love:.
Perdre's en grup potser molesta, però perdre's sola en una zona que no coneixes pot arribar a ser angoixant. Just arribar a meta l'organització en va demanar disculpes, només amb aquest fet ja vaig tenir prou. :yes:

wolves, com atleta tinc el meu recorregut, i en el camp de la medicina potser uns pocs a vegades sortim a la premsa, però sense l'increible i nombrós equip d'extraordinars professionals que hi ha al darrera no seria possible aconseguir certes fites que, de tant en tant, surten als diaris.
Gràcies per les teves paraules  :smile:


mes val un bon descans que un mal entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2017 13:31 #28 per pinelli (Associat/da)
eppp , una pro .. caguntot .. com corres .. sempre amb un sonriure a la cara .. molt bona l'entrevista .. ens veiem  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2017 21:58 #29 per JoanDeGracia (Associat/da)
Carme, crec recordar que la primera conversa directa que vaig tenir amb tu va ser fa molt poc, al finalitzar la mitja Colomenca, on vas assolir un dels molts podis que portes.
Sempre t'he admirat per la teva constància, que es un valor molt important per assolir reptes, no només esportius sino d'altres tipus.
Espero poder xerrar més estones amb tu.
Una abraçada!!!  8) 8)

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2017 17:08 #30 per Sergi42195 (Associat/da)
carme72, una gran atleta i companya de corredors.cat.

El que sempre m'ha extranyat, o recordo, és que no has fet gaires maratons. Cosa curiosa aquesta ...

Endavant i ens veiem de curt. Tu amb calces, eh !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.