Entrevistem... Barceruel

Entrevistem... Barceruel

17 Mar 2017 18:52 #21 per Jorfer (Associat/da)
Una gran persona disposada a col·laborar i a ajudar a tothom que li demana.  :great: :great:
Un gran cor i unes grans mans. Jo he anat un cop al seu "taller" i reconec que és un artista i sap molt bé el que fa.

M'agrada la teva actitud positiva i constructiva per a revifar l'associació que tants de nosaltres estimem.  :love:

Cuida't i, encara que no has comentat res, m'entren esgarrifances quan penso que corres molt sovint amb espardenyes minimalistes.  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2017 19:52 #22 per SOM (Visitant)



... la foto que hem penjat amb la voll és de 2014, perque al 2013 tens raó que vaig estar fotent crits i ajudant al km34...


Doy Fe  :smile:  :yes:

Victor, agrair-te la predisposicio que sempre m'has mostrat, el teu companyerisme i la teva passió a l'hora de viure aquest esport; em vaig, alegrar especialment amb el teu sub 3 alhora tan buscat i tan merescut !

Bona Entrevista !!!  8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2017 20:06 #23 per Karnaplosky (Visitant)
¿Victor? un jrande.
Mola tu entrevista  :smile:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2017 20:23 #24 per kanu (Visitant)
Genial l'entrevista. Jo vaig passar pel seu "taller" l' any passat, amb el repte de la Marató. En la conversa i amb els meus dubtes i pors en el que anava a ser el meu estreno a la marató, em va dir: "si arribes a Arc de Triomf, l' acabes segur". I vaig arribar i acabar.  8)

I aquest any, per segona vegada, hi vaig tornar a arribar i vaig tornar a sentir aquella veueta...que em deia que la segona marató ja era meva  :party:

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2017 19:41 #25 per Biel54 (Associat/da)
Molt bona entrevista Victor, ara se mes coses de tú  :yes:

Encara recordo quan vaig passar pel teu consultori i en tres o quatre sesions hem vas curar una lesió abans del meu debut maratonià, i hem vas donar un munt de consells per aconseguir acabar la marató.  :great:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2017 18:58 #26 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Victor :love:

Molt bona crónica no et coneixia i ara ja ser més de tu  :he: :he: no canvis crak  ;) :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2017 19:43 #27 per curat (Associat/da)
Molt guapa l'entrevista Barceruel  :great:

Ha costat el sub3h però així es valora més.  :yes:

Ara amb les ultres no sé si continuaràs amb ritmes alts, però segur que quan t'ho tornis a proposar et serà més fàcil.  8)

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2017 20:40 #28 per bernaus (Associat/da)
Feia dies que no entrava a la web i ara he vist l´entrevista. M´ha agradat força. Molt bona l´anécdota de les 6 hores de Can Dragó.

Em va agradar molt que baixesis de les 3h a la marató de Donostia. També vaig disfrutar llegint la teva interesant crónica.

Espero no haber de tornar a passar, per lesió, per les teves bones i fortes mans.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2017 09:59 #29 per Danigoal (Associat/da)
I jo que puc dir del Barceruel si surto a una de les fotos (i per duplicat  :he:)?  :oops:
Doncs poc més falta dir. Aquella va ser una experiencia inolvidable. Lluitar una marató fins al final anant del primer a l'últim metre acompanyat, no te preu  :love:
I també recordo de disfrutar molt una cursa de l'Amistat que feia en plan tranquilet però que xerrant se'm va passar molt ràpida i sense patir gens.
Em vaig alegrar molt pel sub3h a Donosti  :party:. Que disfrutis de nous objectius :great:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2017 16:38 #30 per jcarpa (Visitant)
Bones Barceruel, encantat de saber una mica més de tu.

Per molts anys i moltes curses!

Salut i Alegria,
                Pere
PD: Som del mateix més i any!

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2017 12:15 #31 per Jord1 (Associat/da)
Molt gran el Victor  :yes: :yes: :yes:

Encara recordo quan en el meu debut maratonià i sense coneixem de res, es va oferir i em va arreglar les meves sobrecarregades cames fora del seu horari laboral, quedant fins i tot el dissabte previ a la marató i oferint-se a fer-ho just abans de l'inici de la marató :oh: :oh: :oh:

Corredor competitiu, amb el seu sub3h aconseguit després de moltes maratons intentant-ho  :party: :party: :party:, associat generós i compromès que li agrada passar desparcegut però que l'associació el necessita com un dels referents per no perdre l'essencia  :yes: :yes: :yes:

Gran entrevista Barceruel  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2017 14:11 #32 per piri (Associat/da)

Víctor, per fi he pogut llegir l'entrevista!!!  :party:  :party:  :party:

Es denota molt la il·lusió que tens en tot el que fas,  :great:

Anna, jo crec que el colesterol segur que el tindrà més baix  :he:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2017 23:59 - 29 Mar 2017 00:03 #33 per Barceruel (Associat/da)
Socanna: Em va baixar el colesterol de forma espectacular el primer any. Darrerament no me'l miro massa, i tampoc vigilo tant amb el tema alimentació.  :he:

Tiny: Recordava que tú també hi eres a aquelles 6h. És molt guay la comunió que es crea entre els participants en aquest tipus de proves.  :happy:

Mario: O Freddie, com vulguis.  ;) Yo también te quiero.  :love:

Jorfer: Gracies! Venint de tú, que fas tant per l'associació, aquestes paraules tenen molt valor per mi. Amb les espardenyes corro poc, pero estic molt orgullòs d'haver fet un Sub40 amb elles a la darrera Cursa de Sant Joan Despí.  :wink2:

Pere (SOM): Gracies a tú per la confiança. El minim que puc fer es posar e maxim de la meva part.   8)

Karnaposky: Ustedes disculparán, pero que Karna te llame "jrande" es pasarse el foro correcat y el twitter entero. Aun me acuerdo en la Maratón de Sevilla del año pasado cuando vine en plan Fan Boy a hacerme una foto contigo y con @contadordekms.  :rofl: :rofl:

Kanu: Que guay es compartir aquests nervis pre-debut amb companys/es. És com reviure-ho en carn propia. Felicitats per la teva segona!  :party:

Biel: Darrerament compartim més cerveses que kilometres o sessions de fisio. Espero veure't corrent aviat!  :yes:

MIGUEL_SBD: No em coneixies? Doncs crec que a més de contra el rellotge compartim bastantes més lluites!  ;)

Curat: Ara necessito canviar una mica d'objectius, pero tornaré a preparar marató segur. I a tope,per suposat!  :yipi:

Bernaus: Gracies! Aixó convé. Que ens veiem a les curses i no a la meva consulta!  :great:

Danigoal: Hem compartit bons moments corrent junts, si senyor!  :party: I també em vas gestionar molt bé la meva cèdula d'habitabilitat i certificat d'eficiencia energetica (falca publicitaria ON  :intello:)

Gracies jcarpa: Bon any i bon mes, el juliol del 73.  :mdr:

Jord1: Cert, Jordi. Aquell dissabte tenia un curs i em vaig escapar a l'hora de dinar per fer-te l'enbenat. Llavors no et coneixia, pero el temps ha dit que valia la pena l'esforç per algú com tú.   :yes:

Piri: Moltes gracies! Bé o malament, pero intento posar tota l'il.lusió en les coses que faig.  :happy:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2017 16:57 #34 per Sergi42195 (Associat/da)
Amb una mica de retard, llegeixo la vostre entrevista.

Sabia de la teva tasca, doncs el meu taller on porto el cotxe és al costat de la teva feina, Concenauto i el meu germà viu davant vostre. Així i tot, per ara no sóc client, perquè per sort, no he tingut gaires lessions, i com a prevenció faig una mica de gimnàs com tu bé aconselles.

Tens uns registres molt bons i m'encanta el recull de fotos que ens has mostrat.

Endavant i espero veure't a curses i si algún dia tinc alguna lessió, evidentment ja sé on anar.

Una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2017 11:55 #35 per Barceruel (Associat/da)

Amb una mica de retard, llegeixo la vostre entrevista.

Sabia de la teva tasca, doncs el meu taller on porto el cotxe és al costat de la teva feina, Concenauto i el meu germà viu davant vostre. Així i tot, per ara no sóc client, perquè per sort, no he tingut gaires lessions, i com a prevenció faig una mica de gimnàs com tu bé aconselles.

Tens uns registres molt bons i m'encanta el recull de fotos que ens has mostrat.

Endavant i espero veure't a curses i si algún dia tinc alguna lessió, evidentment ja sé on anar.

Una abraçada


Merci Sergi! Tant de bó poguem continuar compartint afició molts anys i no pas temes professionals.  ;)

Recordo el día que et vaig conèixer. Una tirada llarga pel litoral preparant la meva primera marató al 2010 (aquella en que Pucurull es va desmaiar a l'arribada). Debiem ser com 100 persones agrupades en 6 o 7 ritmes diferents. Una pasada. Em semblaveu tots extraterrestres, flipava amb la facilitat que corrieu la majoría. I ara ja fa anys que jo soc un més.  :happy:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2017 10:01 #36 per ManoloM (Associat/da)
Ostras pensaba que había escrito en la entrevista de Víctor  :surprised:.
Muy buen paio donde los haya, siempre colaborando en lo que puede.
Me alegré mechísimo cuando, por fin bajó de las 3h, después de tanto intentarlo  :party: :party: :party:.

también muy buen llebre cuando se le necesita  ;).



:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mai 2017 16:14 #37 per G3mma (Associat/da)
I jo que vaig tard....

Doncs el meu resum és que ets súper guai!, a nivell humà, com a professional i com a corredor.
He tingut la sort de tractar-te en els tres aspectes i he quedat encantada.

Vaig flipar amb el teu sub 3h en Marató, t'ho mereixies!

Hem compartit curses fent de llebre, converses  i sesions de fisio. Ara sols em queda fer-te una mica de cas amb els teus concells de fisio...que 'en general'...no ho faig gaire.... :whistle:...

Una abraçada  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.