Entrevistem... Fandes

Entrevistem... Fandes

16 febrer 2018 10:54 #1 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Publiquem l'entrevista a Fandes!!! 

Destacat corredor de la Unió Colomenca d'Atletisme i dels Masques de Sant Andreu, llebre de luxe i enamorat de la muntanya:


JTPC  

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 11:18 #2 per guissona (Associat/da)
Vet aquí et vaig conéixer al lloc on comentes com a anècdota: la II Mitja de Figueres i fent de llebre, també.
Quina odissea.

Se't veu un paio amb moltes inquietuts i sempre disposat a ajudar en tot el que calgui.

Un plaer i una sort poder comptar amb tu com a llebre "ràpida" que normalment són les banderoles que costen més de col.locar.

Amunt i crits, fandes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 11:33 #3 per Sarcel (Associat/da)
Dani ! Quina alegria llegir la entrevista, i quins bons records les fotos de Carros :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 12:53 #4 per Alba (Associat/da)
Uoooo!! Entrevista del flacu!!! Quin goig!! Mira que ens coneixem i hem viscut súper moments plegats però encara m'assabento de coses teves que no coneixia!

T'has descuidat de mencionar d'alguna manera en l'entrevista la teva passió quan cantes i la traça pel ball! Ets tot terreny!

Molt contenta d'haver-te conegut i d'haver pogut compartir coses magnífiques com aquesta preciosa foto de Carros de Foc. Seguim compartint molts més!!

Gràcies Dani!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:03 #5 per David C (Associat/da)
Troç de entrevista !!!! Dani ! Ets un crack dins i fore del correr !!!!

Autentic 100x100 !

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:10 #6 per fandes (Associat/da)

profe va escriure: Hola a tots !!!!

Publiquem l'entrevista a Fandes!!! 

Destacat corredor de la Unió Colomenca d'Atletisme i dels Masques de Sant Andreu, llebre de luxe i enamorat de la muntanya:


JTPC  


Apa! Sembla tot molt més grandiloqüent del que realment és! Gràcies a tu per la feina altruista que fas, i perquè gràcies a ella m'he escarrassat a recuperar la manera d'entrar a aquest fòrum i poder contestar-te com et mereixes profe ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:11 #7 per fandes (Associat/da)

guissona va escriure: Vet aquí et vaig conéixer al lloc on comentes com a anècdota: la II Mitja de Figueres i fent de llebre, també.
Quina odissea.

Se't veu un paio amb moltes inquietuts i sempre disposat a ajudar en tot el que calgui.

Un plaer i una sort poder comptar amb tu com a llebre "ràpida" que normalment són les banderoles que costen més de col.locar.

Amunt i crits, fandes.


Moltes gràcies company! Les inquietuds són el que ens fa sentir-nos vius, o almenys això em generen a mi... El plaer és poder compartir-les amb gent que valeu molt la pena, ens retrobem ben aviat mestre!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:13 #8 per fandes (Associat/da)

Sarcel va escriure: Dani ! Quina alegria llegir la entrevista, i quins bons records les fotos de Carros :)


Sarcel! Justament ahir la compartia a les xarxes socials, i és que és una de les experiències que mai oblidaré. De fet, pensant en tornar-hi aquest estiu, t'hi animaries companya? ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:15 #9 per fandes (Associat/da)

Alba va escriure: Uoooo!! Entrevista del flacu!!! Quin goig!! Mira que ens coneixem i hem viscut súper moments plegats però encara m'assabento de coses teves que no coneixia!

T'has descuidat de mencionar d'alguna manera en l'entrevista la teva passió quan cantes i la traça pel ball! Ets tot terreny!

Molt contenta d'haver-te conegut i d'haver pogut compartir coses magnífiques com aquesta preciosa foto de Carros de Foc. Seguim compartint molts més!!

Gràcies Dani!!


Jajajaja, m'encanta tot, especialment quan afirmes "la teva passió quan cantes" per no expressar que desafino de sobremanera... :P

M'encanta coneixe-us més, i de fet una de les coses que penso cada dia és: que tinc ganes de passar més estones amb vosaltres. Sé que no sempre és impossible, però saps que? Sento que quan ens trobem en treiem el 1111%!

Gràcies a vosaltres, la traça del ball s'haurà de demostrar abans!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:17 #10 per fandes (Associat/da)

David C va escriure: Troç de entrevista !!!! Dani ! Ets un crack dins i fore del correr !!!!

Autentic 100x100 !


Apa David! Que et diguin això emociona, perquè ho sento com ho dius, no com a frase feta sinó de forma sincera i directa com tu fas! I és per això que tu també ets un crack :)

Seguim compartint dies 100x100 fantàstics amic!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:44 #11 per RugbyMan (Associat/da)
Doncs sembla bon paio aquest "Fan+del+slot"

No sé, si me'l trobo ja el saludaré...tot i que veient amb qui es junta em dona por.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 14:58 #12 per Alba (Associat/da)

RugbyMan va escriure: Doncs sembla bon paio aquest "Fan+del+slot"

No sé, si me'l trobo ja el saludaré...tot i que veient amb qui es junta em dona por.


El fandes segur que també és fan de les paelles bones... :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 15:07 #13 per fandes (Associat/da)

RugbyMan va escriure: Doncs sembla bon paio aquest "Fan+del+slot"

No sé, si me'l trobo ja el saludaré...tot i que veient amb qui es junta em dona por.


Tu Creus que un paio amb un nick de 3 paraules pot ser Bo? Si de cas no més que un amb 2! Aquests si que paguen la pena ;)

Ganes de veure'ns rugbyman!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2018 21:16 #14 per jaume86 (Associat/da)
Un dels influencers de la casa, correcat dels ràpids, sempre disposat a col·laborar fent de llebre i a participar dels esdeveniments pastanagues!

Potser si vens al sopar estaràs nominat a alguna categoria??

Benvingut al ram dels professors, el curs que ve tindràs feina a jornada completa però l'horari dels instituts dona molta vida i deix temps per a gaudir de tot :)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2018 08:40 #15 per fandes (Associat/da)

jaume86 va escriure: Un dels influencers de la casa, correcat dels ràpids, sempre disposat a col·laborar fent de llebre i a participar dels esdeveniments pastanagues!

Potser si vens al sopar estaràs nominat a alguna categoria??

Benvingut al ram dels professors, el curs que ve tindràs feina a jornada completa però l'horari dels instituts dona molta vida i deix temps per a gaudir de tot :)


Tan de bo Jaume! Espero fer-ho el millor possible, perquè treballar amb persones és el més bonic que he trobat, però també una gran responsabilitat. Al sopar vindrem però ??? Premis?????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2018 10:42 #16 per Barceruel (Associat/da)
Que guai tenir-te entre nosaltres, Dani! Et vaig conèixer fa menys de 4 anys, com a "millor amic" de la Judith, i en aquest temps hem pogut compartir molts grans moments i alguns no tant bons. Ets un paio collonut. Supermadur tot i ser tant jove, sempre entregat als altres, bon amic dels teus amics, sempre de bon humor...

Atlèticament també tinc la sort de veure com vas creixent. Compartim alguns entrenaments a Santako (tú al teu ritme i jo al meu :whistle: ) i també alguna llebrejada a l'associació. Xarxes socials a banda. ;)

D'aixó dels premis que parleu amb en Jaume, el temps dirà. Perque, com molt bé diu M.Rajoy, "es el asociado el que elige al premiado y es el premiado el que quiere que elija el vecino al alcalde" o algo aixi... :silly: :silly:

Per molt anys de continuar compartint, Fandes!!! :kiss: :kiss: :kiss:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2018 14:23 #17 per pinelli (Associat/da)
Hosti elfandes , molt bona entrevista company .. una llàstima mo veure’t mes per can drago fent series .. m’he quedat sense rival .. jajaja ..
vinga crack .. ens veiem !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2018 17:33 #18 per Dabit (Associat/da)
Només puc dir bones coses del fandes, una d'aquelles persones que des del primer moment es fa estimar. Generòs amb els companys i amb una actitut totalment col·laborativa i hedonista d'aquest món. I a més té pota de sobra!

Una abraçada

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2018 19:11 - 17 febrer 2018 20:05 #19 per ManoloM (Associat/da)
Uno de los últimos integrantes de corredors.cat, que el año pasado desde el primer día entró por la puerta grande. siempre ha cumplido haciendo de liebre, pero sobretodo, gran persona ayudando a los demás y estando siempre disponible para cualquier cosa.
quién lo conoce sabe como es....No cambies Dani :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2018 20:20 #20 per fandes (Associat/da)

Barceruel va escriure: Que guai tenir-te entre nosaltres, Dani! Et vaig conèixer fa menys de 4 anys, com a "millor amic" de la Judith, i en aquest temps hem pogut compartir molts grans moments i alguns no tant bons. Ets un paio collonut. Supermadur tot i ser tant jove, sempre entregat als altres, bon amic dels teus amics, sempre de bon humor...

Atlèticament també tinc la sort de veure com vas creixent. Compartim alguns entrenaments a Santako (tú al teu ritme i jo al meu :whistle: ) i també alguna llebrejada a l'associació. Xarxes socials a banda. ;)

D'aixó dels premis que parleu amb en Jaume, el temps dirà. Perque, com molt bé diu M.Rajoy, "es el asociado el que elige al premiado y es el premiado el que quiere que elija el vecino al alcalde" o algo aixi... :silly: :silly:

Per molt anys de continuar compartint, Fandes!!! :kiss: :kiss: :kiss:


Ostres, gràcies Víctor! Ho recordo tal qual ho expliques, i fàcils o complicats, són grans moments. Aiaiai el sopar ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.