Entrevistem... Hansi

Entrevistem... Hansi

02 Mar 2018 10:24 #21 per Paco Barcia (Associat/da)
Ay amigo Hansi.

Pipiolo cuando yo lo conoci, en cuantas cursas coincidimos, cuantos recuerdos y aquella nuestra primera maraton que no olvidaremos.
Una gran persona a la que aprecio mucho.

No importa las veces que te caes - sino las que eres capaz de levantarte

Maraton = 3:27:25(Mediterrani-2007)
1/2 = 1h:31':49" (Granollers-2009)
10 Km = 41'22" ( Jean-Bouin-2008)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 12:03 - 02 Mar 2018 12:10 #22 per Hansi (Associat/da)
La publicació d'aquesta entrevista m'ha fet molta il·lusió, més de la que pensava :) .
A més, m'heu emocionat amb les vostres mostres d'estimació, inclús aquells a qui més conec i que convivim gairebé a diari. No podia preveure-ho i em sento molt honorat, gràcies de veritat.

Profe, que curiós que en tants cops que hem coincidit no t'hagués comentat que compartim professió! Mil gràcies per l'esplèndida feina que fas amb les entrevistes, i per haver-m'ho posat tan fàcil en la preparació, que se'ns ha allargat més del desitjat per causa meva. Intentaré convèncer candidats a entrevistats, a veure si tinc sort! Pel que fa al que diu el meep sobre que jo encara no hagués estat entrevistat, no ho diu com a crítica cap a ningú, en absolut, és un elogi a la meva persona que li agraeixo molt. Em penso que el Zenon feia temps que em tenia al cap com a candidat, perquè abans de posar-se malalt (o al principi de la seva malaltia), recordo que vam comentar alguna cosa de les entrevistes correcats i diria que m'ho volia proposar, però jo no vaig facilitar-ho, per la meva tendència a ser discret.

Jaume86 :kiss:, una de les coses que m'han agradat de fer l'entrevista és poder compartir amb la gent correcat algun fet sorprenent, o simplement desconegut, sobre mi.

Josep58, tens raó, són molts molts anys, i com dius, que en puguin ser molts més d'aquestes converses sobre el córrer i també sobre els temes més sensibles. Ah, em sona que alguna vegada m'havies dit que havies jugat a futbol sala. Sí que se segueixen fent lliguetes nocturnes, els amics amb qui vaig jugar moltíssims anys encara juguen en una de veterans de futbol 7, i regularment em tempten perquè hi torni ;) .

Meepy, l'implicat més implicat del món mundial i em diu a mi que m'he implicat en l'associació...això sí que és un honor! Em fa feliç que l'entrevista t'hagi agradat i t'hagi fet tornar a assaborir bons moments del passat. Continuem amb els del present i que n'hi hagi molts en el futur! :kiss:

Mític guissona, home-marató (icones de la ola). Saps que dono molt crèdit al teu criteri en la majoria d'aspectes de la vida, i quan tu dius que algú és bon paio, és ben cert. Per això m'ha tocat tant el cor la manera com em descrius :kiss: .

Alba, espero que entris a llegir això, perquè et vull felicitar per la teva marcassa a Castelló! Vaig mirar les classificacions, expressament per buscar-te, i em vaig emportar un alegroooon, campiona! M'alegro també de les sorpreses que has trobat a l'entrevista, i recordo aquells teus primers temps com a correcat, en què de seguida vaig veure que ets bona gent. Un cop que vas anar fent-te el teu bon grupet de col·legues, xerrem una mica menys, però jo sé que estàs de conya a l'associació! :great:

Dani, estimat Puma de Sants, amic de debò, tu sí que tens memòria per les coses curioses. T'hauria hagut de trucar perquè responguessis la pregunta de les anècdotes de la meva entrevista. Jo no sóc tan infal·lible com dius en recordar el primer cop que he parlat amb algú, que ja em faig gran ;) . Ara que has volgut tornar a ser maratonià, estaria molt bé repetir un dia allò d'entrar a meta d'una marató abraçats fent MMP tots dos, no? :woohoo: :woohoo: :kiss: :kiss: I tens tota la raó que no he portat mai una banderola de llebre perquè sé que sóc de donar estrebades sense adonar-me i no voldria perjudicar cap corredor que depengués de mi, ni deixar en mal lloc a l'associació fent un mal paper com a llebre oficial.

RugbyMan, coincidir amb tu en curses sempre és una sort, no una mala sort. Et valoro més del que creus. Fas somriure amb el teu bon humor, també tens el teu costat sensible, i treballes amb generositat pels altres. Que puguem coincidir molts anys més! :kiss:

Pere, jcarpa, les ganes que tinc de trobar-nos tu i jo en alguna cursa! Al fòrum et veig molt trempat, i els amics gasosa que et coneixen parlen molt bé de tu. En aquell Donosti de 2010 vam coincidir el meu grup i el teu en un restaurant, i també en algun altre viatge gasosero, però hi havia tanta gent que cap vegada vaig tenir la sort o l'encert d'apropar-me on eres i presentar-me. Queda pendent, i tant de bo en tinguem ocasió. Salut i Alegria!

Cachirulo, me alegro de haberte resuelto la duda del Hansi (Jaume) o Jaume (Hansi) que tantas veces habrás visto, jejeje. Aquí tienes un simpatizante de tus crónicas de salida limpia (o no), y de tus amplios conocimientos atléticos, que son para mí una referencia. Gracias por tus alabanzas y ánimos, aunque yo creo que para la maratón no hay nada imperdonable, o imposible que nos haga, y aún menos que un mindundi como yo no baje de 3 horas. No me puedo comparar con tu capacidad, que la llevas de serie, y aunque en alguna media te haya podido sacar unos segundos, es anecdótico y porque vas controlando pulsaciones, que si no, de qué moreno ;).

Curat, un altre referent per mi i gran persona. Gràcies per les teves paraules. Que contents estarem si algun dia em podeu dir que la marató m'ha tornat la que em devia! ;)

Oriol_TBID, l'estimació és recíproca :kiss: .

MIGUEL SBD, aquests anys també m'han servit per saber que tens un cor d'or :kiss:.

gorka, m'alegra molt que t'hagi agradat, i que seguim coincidint en cursa després de tants anys!

danili, un altre erudit de l'atletisme, per mi un referent. Gràcies pel teu elogi.

fandes, vaig llegir la teva entrevista i espero que ens coneixerem aviat en alguna cursa, se't nota bon paio!

Dennis Teuling, jo t'agraeixo a tu la teva companyonia i les grans virtuts personals que tens. Desitjo que ens trobem molts anys més amb salut en curses i a corredors.cat! :)

JRDi69, la teva passió per córrer és una de les coses boniques del dia a dia a corredors.cat, mereixes admiració com el que més. Gràcies pels teus bons desitjos...i encara que no em posis a prova, crec recordar que el primer cop que vam parlar va ser davant de la fira de la marató de Castelló 2015, al Parc Ribalta, després de temps que havíem compartit comentaris al fil sense haver-nos conegut. No?

Bernaus, moltes gràcies per aquesta lloança, i per les bones converses a les curses. Saps que, encara que em costi, intento acostar-me a les terres de Ponent almenys un o dos cops l'any a fer curses. Tant de bo que tingui salut per fer algun any la cursa del teu poble (ja t'he entès que era això el que em deies ;) )!

Barcia, ay mi Paco! Tienes un corazón enorme. Esos recuerdos de tantas cursas, y de los 32 km de la marató del Mediterrani 2007 donde debutamos los dos con tanta satisfacción. Siempre estarás unido a mis recuerdos del debut maratoniano por tu papel importantísimo aconsejándome aquel día y haciendo que la carrera fuera aún más agradable.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 12:42 - 03 Mar 2018 12:14 #23 per profe (Associat/da)
Probablement el comentari més enrotllat de l'història dels comentaris...

Hansi va escriure: La publicació d'aquesta entrevista m'ha fet molta il·lusió, més de la que pensava :) .
Profe, que curiós que en tants cops que hem coincidit no t'hagués comentat que compartim professió!

Segur que hi ha uns quants més, de profes correcats!
Em vaig posar "profe" per què, segurament com et passa a tu també, és com ens criden els alumnes.
I quan em preguntaven: I com vol que li diem?
Jo els hi deia: Com volgueu, menys "fill de puta".

Intentaré convèncer candidats a entrevistats, a veure si tinc sort!

:great:

Pel que fa al que diu el meep sobre que jo encara no hagués estat entrevistat, no ho diu com a crítica cap a ningú, en absolut, és un elogi a la meva persona que li agraeixo molt.

I jo també: així m'ha donat oportunitat de parlar de la tria d'entrevistats.
La gent es resisteix, per què fa una mica de mandra i una mica de vergonya respondre les preguntes, però després de publicar-la, venen els comentaris, que són una passada de bon rotllo!

Dani, estimat Puma de Sants, amic de debò, tu sí que tens memòria per les coses curioses. T'hauria hagut de trucar perquè responguessis la pregunta de les anècdotes de la meva entrevista.

Totalment d'acord!
El puto amo de les anècdotes!
Més d'un cop hem modificat una entrevista per afegir les anècdotes que ell recordava als comentaris.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 12:56 #24 per Jorfer (Associat/da)
Que guai una entrevista desitjada i esperada per a llegir.
Ho faré més endavant d'un associat del que tinc una gran estima, respecte i apreci.

Quan hagi llegit l'entrevista la comentaré.

Una abraçada i a veure si el soli et deixa córrer.:great: :great: :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 13:08 #25 per Toni VLC (Associat/da)
M'ha encantat llegir l'entrevista a Hansi, la veritat és que sense conixer-nos personalment constate que sempre hem connectat al fórum, atent en els seus comentaris i, de forma especial, donant ànims. Guarde l'anècdota d'haver-nos creuat sense saber qui era qui en la marató de Barcelona de 2015 i, després, en 2016 coindírem corrent a Castelló.
Ja sabem més coses teues, Hansi, entre ells el per què del malnom. Gràcies per ser com ets i obrir-te per saber més.
Espere poder-te saludar molt aviat.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 15:46 #26 per esrafiki (Associat/da)
Els que només han sentit a parlar d’en JHansi, només hauran sentit coses bones (“sembla bon paio...”)

Els que l’han tractat una mica, hauran comprovat que tot allò que havien sentit era veritat (“és molt bon company...”)

Els que el coneixen saben que tot el que es pugui dir es queda curt (“és una bellíssima persona”)

I els que el coneixen molt saben que, a part de tot l’anterior, també és un “guerrer:evil: que ha hagut de fer front a situacions familiars molt difícils i que ha superat com poca gent hagués fet.

De tot cor li desitjo que el destí li tingui reservat tot lo bo que es mereix i que tots els seus anhels es facin realitat (i almenys en un jo estigui present per veure-ho :P )

10k: 0h35'50 - Cross Popular de Sants (2012) || 21k: 1h19'08 - Mitja Marató Barcelona (2015) || 42k: 2h46'41 - Marató Barcelona (2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 15:51 #27 per Tiny (Associat/da)
M'ha agradat molt la entrevista!

Des de que vaig entrar a corredors.cat sempre penso que una de les millors sensacions en dies de cursa es quan arribes a la sortida i comences a saludar companys.
Un dels que sempre es molt agradable saludar ets tu Hansi, sempre amb bones paraules per a tothom.

Per molts anys! :great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 16:53 #28 per Kiske (Associat/da)
No se que dir despres del que s'ha dit en aquest fil. Fantastica entrevista a una de les millors persones que conec de Corredors.Cat. Coses desconegudes que no coneixia de tu. Això si, amb el pelassu que tens pensava que tiraries mes a Metallica com jo i no a Dire Straits jejeje.

Si el meu fill va fluixet de Fisica o Quimica ja sabre a qui trucar.

Doncs això, de les millors persones que he conegut, potser no hem parlat prou quan ens hem vist pero que consti que no ha sigut pas culpa teva sino meva per ser tan "antisocial". Una abraçada tiu!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 21:40 #29 per Jordi (Associat/da)

Hansi va escriure: Gràcies pels teus bons desitjos...i encara que no em posis a prova, crec recordar que el primer cop que vam parlar va ser davant de la fira de la marató de Castelló 2015, al Parc Ribalta, després de temps que havíem compartit comentaris al fil sense haver-nos conegut. No?

Sí, però aquesta era fàcil que no en fa tant :P


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 22:24 #30 per krlos (Associat/da)
Doncs aquesta entrevista mereix que torni a entrar al fórum després d'un mil·lió d'anys :lol:

Hansitooooo, m'ha alegrat molt llegir la teva entrevista i recordar "La Fundació" :-)

Una abraçada!


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2018 23:56 #31 per Camiseta? (Associat/da)
segun la RAE, elegancia es :Dotado de gracia, nobleza y sencillez.
Hansito es un tio elegante, la definicion la hicieron para el.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2018 11:35 - 03 Mar 2018 11:46 #32 per rutxi (Associat/da)
Gran entrevista per un gran atleta i millor persona!
Un d'aquells amb el què et passaries xerrant hores i hores, tot serenitat i transmetent molt bon rotllo... no oblidaré la mitja de st cugat que vam fer junts, emocions a flor de pell incloses... un dels grans de l'associació que va rebre un merescut premi pastanaga per primera vegada! Increïble, et mereixes tota una menestra com a mínim! jeje
PD. No deixis la música, q jo tbe m'he passat molts anys al conservatori i és un dels hobbies més agraïts!;)
Una abraçada amic!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2018 12:28 #33 per pinelli (Associat/da)
Molt bona entrevista hansi , per mi , una de les cares mes amables de corredors.cat .. A mes , li agrada dire straits , ja està tot dit !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2018 17:44 #34 per Jorfer (Associat/da)
Ara mateix m’he llegit l’entrevista fil parranda i després de llegir-la encara tinc més clar que traspues de cap a peus bonhomia, amistat, senzillesa, companyerisme i, sobre tot, la gran persona que ets.
Tot un luxe el tindre una persona com tu entre tots nosaltres.
No canviïs crack i, espero que tots els desitjos que tinguis pendents a nivell personal i/o atlètics els puguis assolir ( entre ells les maratons pendents i les posteriors cròniques que escrius tant bé).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 21:12 #35 per Hansi (Associat/da)
Profe, tens tota la raó que el teu nick és una de les paraules que més escoltem a la feina ;). Tinc la sort que la majoria dels alumnes fan l'esforç de dir-me Hansi, que s'agraeix!
Ah, estic conversant amb gent per ser entrevistats...ja et diré ;).

Toni VLC, tens raó que va ser bona l'anècdota de creuar-nos a BCN 2015 abans de començar la marató! Tu amb la samarreta pastanaga del Jorfer i jo, amb la pressa per entrar al calaix, sense poder acostar-me a preguntar-te qui eres i per què tenies la samarreta del capi :lol:. Després ja ens vam veure en persona a Castelló (però va ser la del 2015, no 2016), i vam poder xerrar, per fi, a un sopar correcat (el de l'any passat), però sempre, com tu dius, vam connectar al fòrum, abans de trobar-nos personalment i tot. Mèrit teu, sobretot :kiss:, que escrius de meravella i que mostres tanta humanitat. Conversar més llargament amb tu divendres passat al sopar va ser un dels moments guapos de la nit per mi!

Fiki, que un gran amic com tu, dels que em coneixen molt, amb qui he viscut tants moments bons i boníssims (i algun de trist) em dediqui unes paraules tan emotives, gairebé em fa saltar llàgrimes. Que durant moltíssims anys més estiguis present en la realització dels meus anhels! :kiss:

Gràcies, Tiny! La teva afabilitat i amabilitat fan que sigui un plaer parlar amb tu en aquests moments previs o posteriors a les curses.

Les meves grenyes es queden en rock, sense arribar al metal, Kiske ;). I tu, d'antisocial res, que em caus molt bé, coi. Pregunta'm el que vulguis sobre Física i Química, que si ho sé, t'ho contestaré el millor que pugui :).

JRDi69 va escriure:

Hansi va escriure: Gràcies pels teus bons desitjos...i encara que no em posis a prova, crec recordar que el primer cop que vam parlar va ser davant de la fira de la marató de Castelló 2015, al Parc Ribalta, després de temps que havíem compartit comentaris al fil sense haver-nos conegut. No?

Sí, però aquesta era fàcil que no en fa tant :P

Que el Dani exagera i no tinc tanta memòria, ja ho he dit...:P

Krlinhos, has tornat a teclejar al fòrum i a més, en el fil de la meva entrevista, quin honor! Sempre tindré una espurna venusiana en la meva personalitat prudent gràcies a l'amistat que ens uneix :kiss:.

Camiseta?, y tú me dices elegante? La elegancia eres tú (y tu hermano). Nunca hubiera dicho que tíos con tan poca ropa pudieran tener tanta clase. Ídolos! Mil gracias por tus palabras, de verdad.

Rutxi, crack com a persona, crack a la muntanya, crack a l'asfalt (quan et ve de gust trepitjar-lo)...el que em dius és recíproc, em podria estar hores de conversa amb tu. M'agrada saber que també has passat per conservatoris, un punt més en comú per les nostres xerrades ;)

Pinelli, també ets fan dels Dire Straits? Ara encara et trobo mes simpàtic del que ja et trobava! :)

Jorfer, capi, les teves paraules són un orgull per mi, que et considero un correcat amb un gran cor, generós, i tot un exemple de punt d'honor i esportivitat. Moltes gràcies pels teus bons desitjos, que tots dos tinguem salut molts anys més per continuar-nos trobant a curses i entrenaments, company!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 22:21 #36 per profe (Associat/da)

Hansi va escriure: Profe, tens tota la raó que el teu nick és una de les paraules que més escoltem a la feina ;). Tinc la sort que la majoria dels alumnes fan l'esforç de dir-me Hansi, que s'agraeix!


Una vegada, un dels més petits, de primer d'ESO, es va acostar i em va dir: "Senyoreta...!"
Al cole d'on venia això equivaldria a "profe".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 23:40 #37 per Polgi (Associat/da)
Hola Hansi

Jo com en Tiny, ets de les persones que sempre m'en alegro de trobar en una cursa, pausat, amable i tranquil. Característiques que ens transmets. Recordo lo de la teva abstinència en alguna post-cursa com Mitja Sant Cugat.
Jo vaig tornar a córrer per deixar de fumar, però la st ja seria molt sacrifici per mi. ;)

Una abraçada i

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2018 00:19 #38 per piri (Associat/da)
Ep! Aquí un altre que li ha encantat l'entrevista al Hansi.

Completament d'acord amb tots els anteriors comentaris que el descriuen. Un crack com a persona i com a corredor al qual dóna gust escoltar per la seva humilitat i la seva saviesa. Un plaer poder llegir l'entrevista i les seves contestacions d'agraïment als correcats que han escrit en aquest fil.

Hansi, desitjo que continuiis gaudint el córrer i que et permeti disputar totes les maratons que tinguis en ment fer. I si pots baixar de tres hores millor encara. T'ho mereixes ;)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2018 12:06 - 09 Mar 2018 12:07 #39 per Hansi (Associat/da)

profe va escriure:

Hansi va escriure: Profe, tens tota la raó que el teu nick és una de les paraules que més escoltem a la feina ;). Tinc la sort que la majoria dels alumnes fan l'esforç de dir-me Hansi, que s'agraeix!


Una vegada, un dels més petits, de primer d'ESO, es va acostar i em va dir: "Senyoreta...!"
Al cole d'on venia això equivaldria a "profe".


:lol: :lol: :lol: El bigoti no li va donar una pista? :lol: :lol:



Polgi, rebo de tu aquestes mateixes impressions. Transmets serenor i bonhomia, que en el ritme de vida actual, s'agraeix molt. Si vas aconseguir deixar de fumar, ja vas fer la part més important per la salut, les birres de la ST no cal eliminar-les, si t'agraden! ;)

Piri, també et desitjo molts anys de curses, que tu ets dels que has patit força lesions, i gaudeixes molt quan pots practicar el nostre esport. A més, ets un dels que aporten el seu gra de sorra a l'associació de manera discreta i eficaç, gràcies i endavant!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2018 20:41 #40 per No Surrender (Associat/da)
Ostres! Feia setmanes que no entrava al fòrum, avui he entrat per veure si m'assabentava com podia fer seguiment demà a la Marató, i me trob aquesta sorpresa!
A mi d'aquest esport i del fòrum i del nostre món correcat el que m'agrada és precisament això, que no saps a que es dedica una persona, però saps que no és sub 3h pels péls, que no tens ni idea del seu segon llinatge, però saps perfectament que nom la seva dona, ja que sempre surt a les seves cròniques maratonianes....no saps quina vida tenen però saps quasi amb certesa quina marca de mitja té...

M'ha alegrat saber més coses de tu, fa gràcia, que un... intenta ser poc visible, però quan un és així com tu, per molt que no vulgui... és molt visible , encara que vulgui passar per discret, hi ha persones que brillen i tu n'ets una d'elles.

No som amics, i no entraré a dir lo fantàstica persona que ets, per això ja tens totes les amistats...jo només dire, que record perfectament el dia que te vaig conèixer físicament (era a la mitja Marató del Vendrell del 2011), record moltes de les teves cròniques , però sobretot record els ànims compartits al fil de la Marato de Donostia del 2014, de la que la meva foto d'aquell dia és la que ens vàrem creuar i ens vàrem saludar. M'agrada la teva discreció, el teu to seriós abans de les curses, o després, i m'agrada que sempre animes i tens bones paraules per a tothom.

Ara estic molt desconnectada del món de córrer (temporalment), i no sé per on vas, no sé com vas, que entrenes i que estàs preparant, només esper que tenguis salut per seguir fent això que tant ens agrada.

Esper que aquest estiu ens tornem a trobar a la nostra estimada illa per fer alguna d'aquelles curses casolanes amb aquella humitat tan fantàstica, que acaba sent una cursa horrorosa però que te posa fort de collons!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.