Entrevistem... Antirco

Entrevistem... Antirco

11 Jun 2018 09:36 - 11 Jun 2018 09:44 #1 per profe (Associat/da)
Publiquem l'entrevista a Antirco!!! 

Un habitual de les 24 hores en pista, i també de la Matagalls-Montserrat.
Personalment, trobo encara més admirable la seva humilitat que les seves aptituds per l'ultrafons.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 19:40 #2 per bernaus (Associat/da)
Josep, en pocs anys t´has convertit en un gran corredor de fons.

He trobat molt encertada la elecció del teu avatar: Antirco.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2018 19:40 #3 per mario.cat (Associat/da)
Josep, un plaer saber una mica més de tu.

La veritat es que ets una persona que em sorprens molt. Hi ha coses que per mi son molt difícils d’aconseguir i tu les fas amb una naturalitat que em sorprèn. Per exemple, a la darrera Matagalls, amb lo que em va costar a mi acabar-la i tu vas dir-me tan pantxo, “bua, jo ja porto varies”.
I quan encara no m’he donat la volta, arriben les 24 hores al desembre i et veig allà donant voltes a la pista, cosa que a mi no m’entra ni com a intent de fer-ho. :clap: :clap: :clap: . Un crak !!!

Enhorabona Josep pel que fas i pel que gaudeixes al fer-ho.

La foto a dalt de Montserrat, un detall per la teva part. :stucktongue :stucktongue

Un plaer haver-nos creuat en les nostres vides. :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2018 14:01 #4 per Jorfer (Associat/da)
Antirco, un plaer llegir la teva entrevista que ens ajuda a conèixer una mica més de tu.
Doncs amb el tema del nick pensava que estava relacionat amb el teu nom, però ja he vist que no. ;)

Un més que ha debutat al món de les curses a la marató del Corte Inglés. Crec que d'aquest som uns quants en aquesta casa.

M'agrada molt la il·lusió i el postivisme que tens davant desl reptes. Està clar que la ment ens ajuda a superar-los.

Ens veiem company. :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2018 15:21 #5 per RugbyMan (Associat/da)
La veritat es que ultimament hem coincidint molt amb el tema llebres, cosa que t'agraïm molt desde la comissió ja que sempre tenim un "si, per que no" de boca teva.

Peró lo que mes m'ha impactat es lo del Nick. No el nom, sino per que no vares triar Pimbe que era molt mes comercial que Antirco :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Esperem poder gaudir de tu durant molt de temps a les curses i per que no a l'Associació

....la foto de la primera marató, per que has dit que era d'una cursa sino ja pensava que era una de les festes de "Movember" tipiques del Novembre. Per cert per que no m'acompanyes i et deixes bigoti tú també? Que per lo vist a les fotos et queda millor que a mi :sunglasses:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2018 21:33 - 13 Jun 2018 08:17 #6 per Antirco (Associat/da)
Porto molts anys en aquesta associació llegint entrevistes i sempre he pensat, Ay, ay, ay !!! , alguna vegada et tocarà a tu, ufff, i que faràs? , que diràs?, si, jo soc tímid i poc mediàtic, i “clak”, el Profe me enxampa mig grogui acabant la marató de Barcelona 2018 i em `proposa fer-la, merda ¡¡¡ i ara que ?, doncs vinga aquí esta la meva.....
Sorpresa !!!, algú contesta !!!, gracies, moltes gracies, me heu pujat el ego :)
A poc a poc os contesto.
Immensament agraït :heart: :heart: :heart:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2018 05:55 #7 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Antirco
Un plaer de compartir amb tu curses i viatge a la Behobia

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2018 06:42 #8 per Tiny (Associat/da)
Antirco,

Gràcies per l'entrevista! M'he sentit identificat amb tu en moltes coses que expliques...també en el comentari final que has fet ahir! :laughing:

A veure si algún dia compartim les 24 hores...

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2018 08:07 #9 per pinelli (Associat/da)
Ja era hora de trobar in candragoneru collons .. ?? , molt bé l’entrevista antirco , junts hem compartit voltes a can drago i també recordo quan vàreu fer la mega barqueta a Santa Coloma quan em vaig estrenar de llebre .. també penso que tens una capacitat mental que no tenim altres ..
Ja et demanaré Consell quan faci Matagalls-Montserrat , de moment t’espero als donnuts ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2018 08:43 #10 per Jordi (Associat/da)
Genial Antirco :great:

Seràs tot lo tímid i poc mediàtic que vulguis, però ets un referent per molts ;)

Tot i que entenc que no t'agrada dependre de ningú per practicar-ho, jo estaria més que encantat d'acompanyar-te en el debut com a triatleta, clar que potser en la teva ment ultra només penses directament en la modalitat de llarga distancia i llavors m'hauries d'avisar perquè jo encara tampoc he debutat :stucktongue, però; sense data, algun dia, no deixis passar el tren si et fa gràcia/il·lusió ja et dic que m'apunto a veure-ho i compartir-ho; així com espero que en el meu debut en la ultra distancia, que suposo algun dia fora de la marquitis m'arribarà, tu estiguis a prop per compartir-ho :kissheart:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2018 16:42 #11 per ERIC (Associat/da)
fa anys que ens coneixem, i tot no ser mediàtic et coneix molta gent..; tens el teu mèrit que després de tants anys segueixis practicant aquest esport buscant motivacions i reinventant-te, ja que no és fàcil perque poc a poc la il-lussió va minvant, però no és el teu cas.

Segueix en aquesta línia, i en absolut és tard perque debutis en un triatlo, ens veiem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2018 23:41 - 13 Jun 2018 23:47 #12 per Antirco (Associat/da)
Primer de tot perdoneu el retard, imprevisiblement és un degoteig de respostes i se m'acumula la feina i no he tingut gaire temps per a respondre a tots.

Profe El màster de les entrevistes, gracies per escollir-me, i per la càmera GoPro que en vas prestar per fer el reportatge de la Matagalls-Montserrat i el teu muntatge posterior.

bernaus Moltes gracies per a l'interès de llegir-me, uns dels veterans de la casa,. Ja no coincidim tant com abans a les curses però quan ens veiem m'alegro molt de veure que encara entriguis en peu de guerra.

mario.cat Company en majúscules, soc un acèrrim seguidor de les teves cròniques, també un plaer a veure't conegut i espero et recuperis aviat del menisc i que puguem compartir noves experiències. Si, Matagalls vas patir però ho vas aconseguir, i a mes en vas fer una foto del hachazo allà a Coll de Poses, te en recordes amb el Grampy, anda que no veu riure.

Jorfer Gracies Capi per les teves paraules, se que per tu el positivisme forma part essencial com a fase primera a qualsevol preparació i és veritat que ho es. Ens veiem company.

RugbyMan Un altre caxondo-canyero que en fa riure. Malgrat el teu intent de caure malament no ho aconsegueixes, no canviïs. Dons si, Pimbe també penso que és mes comercial, i vaig estar a punt de posar-me’l, però era mes seriós que Antirco i a mes a mes comença amb A i com el meu cognom comença amb V estic una mica cansat de ser l'últim de la llista i d'aquesta manera a l'ordre alfabètic en situaria a dalt. Sobre el bigoti, he alternat bigoti, barba y sense varies vegades al llarg de la vida, no descarto tornant-ne.

MIGUEL SBD Plaer mutu i aprofito per ressaltar de tu la gran tasca incansable que fas fen de Guía. Sobre la Behobia ja estic preparant maletes per repetir aquest any amb la delegació ONCE

Tiny si, no es casual que ens identifiquem uns al altres, donat que el perfil del maratonià ja ho dona con persona persistent, lluitadora i molt companyeris-te. De tu en va sorprendre molt saber que som mes o menys de la mateixa anyada, caram ¡¡¡ que be et conserves, i poc a poc vas agafen carisma de ultra fondista i dels bons, no en sorprendria gens veure’t aviat a les 24 hores, ànims.

Pinelli siiii, me en recordo del teu debut i lo acollonido que anaves, però portaves bona pinya i ho vas fer perfecte, jo frenant-te al final pensant que portaves marge i per culpa meva vas arribar uns segons mes tard, ho sento, encara ara me estoy dando latigazos. Fa temps que no coincidim per Can Drago i al avituallament dels Donuts tampoc, quan arribo aquell avituallament ja has marxat.

JRDi69 Moltes gracies per al teu reconeixement i oferiment, poder algun dia arribi aquest triatló no dic que no. De tu diré que sense dubte en poc temps t'has convertit en un dels pulmons mes importants d'aquest foro quasi mort, i et segueixo amb atenció allà on vas i escrius, motivat a tope, segueix així company. Et necessitem.

ERIC Efectivament, fa moolts anys que es coneixem des de quan quasi podia portar el teu ritme, i per aquelles coses estranyes vam connectar des de el principi. Be, tu i jo hem coincidit a un munt de curses des de les hores sempre petem la xarrada. Et considero un paio molt correcte, educat i esportivament tot un crack, has arribat molt alt. Sobre el triatló no et dic que no.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2018 13:21 #13 per Alfons 99 (Visitant)
Un plaer haver conincidit amb tu an algunes curses.

Un somriure sempre present a la cara i un tio amable que porta la samarreta pastanaga.

Gràcies per ser com ets :cheer:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2018 11:09 #14 per Antirco (Associat/da)
Alfons 99 Gracies company :)
Ja fa uns quants anys que coincidim a diferents curses a vegades tu endavant i de a vegades enrere però que quasi sempre acabem compartint alguna estona junts.
També un plaer haver-te conegut i espero seguir trobant-te :thumbup:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2018 18:19 #15 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola Antirco :)

Molt bona persona i gran llebre. hem coincidit en bastantes curses. Recordo veure't en les 24 hores, tot el dia corrent una bèstia.

Encantat de saber més de Tu :thumbup:

Com anècdota dormim porta amb porta en una pensió a Behoia 2016 i no ho vam saber fins a l'hora d'anar-nos. :sunglasses:

Segueix així crack :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2018 10:03 #16 per Antirco (Associat/da)

FRANCESC57 va escriure: Hola Antirco :)
Com anècdota dormim porta amb porta en una pensió a Behoia 2016 i no ho vam saber fins a l'hora d'anar-nos. :sunglasses:


Jajajaja, si és veritat, me en recordo de aquella Beboibia a l'hostal Edorta i que gracies a tu vaig recuperar el cinturó, també del tiempazo que vas aconseguir a pesar de que desprès ho vas tenir que pagar a la marató de València, i es que se ha de fe cas als misters. :)
Sempre un plaer trobar-te a les curses en el teu bon humor, ens veiem company :great:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.