Entrevistem... rutxi

Entrevistem... rutxi

16 febrer 2019 22:22 - 16 febrer 2019 22:22 #1 per profe (Associat/da)
Un tot terreny de categoria: maratonià, llebre... i pianista!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2019 21:36 #2 per fandes (Associat/da)
Molt interessant l'entrevista rutxi! Un plaer conèixe't una mica més. I com comentàvem al sopar correcat, m'he d'animar a una d'aquestes bogeries que feu a la muntanya!

18 febrer 2019 10:54 #3 per RugbyMan (Associat/da)
Molt gran aquest Rutxi

La veritat es que sense coneixel gaire de seguida es mostra com una persona molt propera i et dona molta confiança

A veure si algun dia coincidi a alguna cursa de muntanya a la sortida...per que lo de seguir-te'n ja son paraules majors. o algun entreno muntanyero com els que vareu muntar amb en Pinelli i cia.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'57" (Delta del Prat 2013) 41'31" Bombers 2018
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:32:15h (BCN 2018)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

19 febrer 2019 08:28 #4 per pinelli (Associat/da)
Hosti .. bona entrevista rutxi 👍 ..
Un crack com a corredor i com a persona .. a estat un plaer entrenar amb tu pel Pirineu aquest estiu , tenim bons records d’aquella sortida amb grup , o un altre èpica face to face amb pluja i baixant a tota llet , no canviïs i a veure si et veiem mes el pel 😉 ..
a partir d’abril tornarem a la muntanya i farem entrenillos .. ja ho saps .. pujarà el rugbyman també :whistle:

19 febrer 2019 10:00 #5 per Sarcel (Associat/da)
Fa somniar aquestes sortides de muntanya...

Un plaer llegir-te Rutxi. Amb el pare i la mare que té, ben segur que na Ona ho té tot a favor per ser molt bona corredora y si li agrada, més endavant podreu compartir moltes coses tots plegats :heart:

20 febrer 2019 00:08 - 20 febrer 2019 00:09 #6 per piri (Associat/da)
Una altre que li ha encantat l'entrevista del Rutxi. Molt maca.

La seva forma de no planificar, de deixar fer, m'encanta. A més, demostra tenir una forma física increïble. Sense entrenar es fot pels cims i ves a saber per on.

I la seva passió/coneixement per la música es denota per totes bandes.

Un crack ;)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

20 febrer 2019 16:21 #7 per kilometer (Associat/da)
rutxi, amic, et trobo a faltar pels mons asfalterus. Algun dia t'aniré a buscar ala muntanya. És un tema que tenim pendent i que tard o d'hora haurem de resoldre :stucktongue . Deunidó la de coses que ens hja permés descobrir aquesta entrevista. M'ha semblat d'alló més interessant la teva aficció lírica.
Vam poder creuar 4 paraules al sopar, peró espero tornar a veure't aviat. Et vaig conéixer en un moment atlètic dubitatiu i en una part gràcies a tú, estem on estem ara. Quantes vegades pensava, si el rutxi pot, haig de poder fer-ho jo també. Em vas transmetre alegria i tranquilitat, coses que en aquell moment necessitava. Cuida't molt. Una abraçada :kissheart:

10 km: 33:23       Cross de Sants 2017
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h35:17   Tokyo Marathon 2018

20 febrer 2019 18:55 #8 per Adalpu (Associat/da)
Rogeeer!!! I love you, ho saps oi? :heart: :heart: :heart:

Entrevista molt interesant, on expliques perfectament el teu canvi de mentalitat, que es una mica el meu tambe.

Vec que estas enamorat de Lisboa, jo en vaig quedar enamorat i tinc pendent tornar-hi, ja et demanare referencies ;)

Aquella cursa de Poblenou ens va marcar als dos,eh? :laughing: encara tenim pendent una llebre, pero crec que haurem de canviar-ho perque em portis a coneixer alguna cursa de muntanya o per una volteta per la Ciutadella.

Ens veiem CRACK! :top: :top: :top:

21 febrer 2019 09:48 #9 per rutxi (Associat/da)
fandes, company, la muntanya està oberta a tots perquè ens acompanyeu a qualsevol bogeria! L'any que ve tornem a compartir taula al sopar, quin optimisme desprens, nano!

piri i sarcel, boniques paraules venint de vosaltres, eterns campions de les lligues de muntanya correcat!:party:

Rugbyman i pinelli, ja avisareu per les properes quedades x la Cerdanya! Sereu benvinguts i us tinc preparats alguns entrenillus wapus...B)

Kilo, company de quinta, saps que admiro la teva manera d'encarar els contratemps i sobreposar-te fent el que més t'agrada, entrenar dur! Un exemple d'una cosa que jo no tinc, la constància i la perseverança... una màquina en majúscules! El dia que l'asfalt ja no et trempi, et vull al meu costat ni que sigui per Collserola:stucktongue

Adalpu, ja saps bé que l'estima és mútua! Massa temps que no ens veiem... a veure si fem algun entrenillu patxanguero d'aquells que fèiem per posar-nos al dia i que m'expliquis com va la vida de pare, coneixent-te, segur que ho fas millor que ningú!