Entrevistem... Anna_cleta

Entrevistem... Anna_cleta

23 Jun 2019 11:47 #1 per profe (Associat/da)
Ens vam trobar al sopar correcat. No la coneixia.
Em va semblar aixerida i simpàtica... i vaig encertar: li vaig proposar fer l'entrevista i va acceptar encantada.
Que és una dona sense complexes ho demostra el nick que llueix a la samarreta.
Desitjeu-li sort: prepara oposicions.




Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2019 13:57 #2 per Jorfer (Associat/da)
Anna_Cleta m'ha agradat molt la teva entrevista.
Realment compaginar la maternitat, la feina, el dia a dia i el córrer no és una tasca fàcil necessitant equilibris per a donar cabuda a tot.

M'identifico molt amb les teves paraules quan dius de continuar corrent d'aquí 10/20/30 anys, tant de bo el cos, el cap i les nostres circumstàncies particulars ens ho permetin.

Per cert, estic convençut que algun dia seràs maratoniana, només cal esperar a que arribi el moment en que trobis temps per a portar una bona preparació.

Ens veiem i no perdis mai aquest somriure que et queda tant bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2019 14:05 #3 per Josep58 (Associat/da)
Annacleta

Llegint la teva entrevista, sabia que no podia faltar la teva referència a Can Mercader i els molts entrenaments que vàrem arribar a compartir amb el nombrós grup que dijous a dijous ens hi trobavem, a més de curses i trobades amb amigues, amics i companyes i companys.

Quins bons records ¡¡¡, que en retrobar-nos en alguna cursa sempre venen a la memòria, però tot té el seu moment i com dius, espero que tot i que vagi passant el temps perquè altres obligacions són prioritaries, moltissima sort en aquesta oposició que prepares :muscle: :muscle: , espero que no deixis de tenir al cap fer al menys una vegada la marató.

Petons :kissheart: :kissheart: :kissheart: ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jun 2019 13:25 #4 per mario.cat (Associat/da)
Un plaer saber una mica de tu. No ens coneixem personalment, però el dia que ens veiem, ja sortiré amb l'avantatge de saber quelcom de tu.
I si et proposes fer algun dia la SENYORA Marató, no tinguis por. Segur que ella també et vol coneixer a tu. !!!!! :clap: :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2019 17:38 #5 per fandes (Associat/da)
Molt bona entrevista! Encantat de coneixe't a través d'ella Anna_Cleta!

Coincideixo amb la bona energia de la cançó... I l'horripilant que és la calor per córrer! Admiro l'objectiu que tens, penso que seguir una rutina que et dóna vida és un dels hàbits més bonics que es pot tenir!

A seguir disfrutant les fases de la teva vida i per descomptat, ens trobem a les curses!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 18:20 #6 per Anna_cleta (Associat/da)
Hola Jorfer!

Moltes gràcies per les teves paraules!

I tan de bo ens anem trobant en curses (o alguna marató) en aquests 10/20/30 anys (o més) que seguirem corrent!

Una fortíssima abraçada!

Anna_cleta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 18:24 #7 per Anna_cleta (Associat/da)
Hola Josep,

Can Mercader va ser una època genial, em vaig sentir molt ben acollida des del primer dia i vaig gaudir molt amb tots els companys que ens trobàvem per córrer i recuperar forces amb la torrada ;o)

La marató és un repte que pica a la porta, sí, algun dia espere tenir el coratge d'enfrontar-lo!

Molts petons per a tu també!

Anna_cleta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 18:26 #8 per Anna_cleta (Associat/da)
Hola Mario! Moltes gràcies pel teu comentari! Espere que ben aviat ens puguem trobar en alguna cursa!

Una abraçada!

Anna_cleta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2019 18:28 #9 per Anna_cleta (Associat/da)
Hola fades!

Moltes gràcies per les teves paraules!

Tens tota la raó que cal disfrutar de totes les fases de la vida i agafar-ne les part bones!

Ens veiem a les curses i encantada també de coneixe't!

Anna_cleta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2019 09:36 #10 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia dona de l'Anguru (tambe coneguda com Anna_cleta)......A tot arreu hi un troll i ja l'has trobat :kissheart:

Doncs aqui un altre que no et coneixia peró veient amb la gent que et juntes puc deduïr que no ets una persona dolenta (no et diran per aqui lo mateix de mi). Un plaer coneixer mes de la gent de l'associació i en particular de tu. M'identifico amb tu en alguns punts (sobre tot lo de matinar per concil.liar vida familiar i nenes)

Esperem que pugui posar cara a aquest nick i si es a una marató i en els propers 10/20/30 anys doncs millor que millor.

Una abraçada.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2019 23:07 #11 per gorka (Associat/da)
Anna_cleta
Encantat d'haver-te conegut una mica més, després de compartir equip al 4x400 del 1000 social del 2018.
I una sorpresa que m'ha fet molta gràcia: no sabia res de la teua feina i jo sóc un dels subscriptors de la vostra newsletter i visitant esporàdic de les vostres sales i museu. :)


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2019 20:26 #12 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Anna_cleta

Crec que no ens coneixem peró m'agradat molt la teva entrevista Dona jove mare treballadora i corredora :party: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Set 2019 17:11 #13 per piri (Associat/da)
Avui he représ l'apartat de les entrevistes i la veritat és que aquestes et donen molt bones energies i molta força per seguir corrent. I, precisament, això mateix m'ha transmés l'Anna. Especialment la seva estima i valoració per l'activitat física.

Així que amb tota seguretat Anna que li sabrás transmetre aquesta importància de l'exercici físic a la teva filla.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.