42a Travessa Illes Medes - Estartit 27/07/2008

42a Travessa Illes Medes - Estartit 27/07/2008

15 Jul 2008 18:21 #1 per matiner (Visitant)
No sé gaire on posar aquest fil, si no està bé aquí ja el mouran de lloc els moderadors.
Doncs això, que m'he inscrit a aquesta travessa nedant. Suposo que algun dels triatletes que volteu per aquí l'heu feta alguna vegada. Així que si en voleu dir alguna cosa... ja ho sabeu!
El meu nivell de natació és pèssim, però em fa gràcia fer aquesta prova. Tot i que també estic una mica acollonit.
A veure si puc fer alguna escapada per nedar una mica al mar abans del dia 27.

A veure si algú més s'hi anima!

http://www.cnestartit.es/travessia/

Anar-hi anant! cremasoles.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2008 19:00 #2 per senglar (Associat/da)
Bones MATINER!
Jo no l´he feta mai,peró els companys triatletes,en parlen molt be,si mes no,la zona s´ho val...
I si quan acavis tens ganes de mes canya mira´t:
marnalon.com   :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2008 19:02 #3 per senglar (Associat/da)
Perdó,sempre em passa igual...
marnaton.com


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2008 19:09 #4 per Enric59 (Visitant)
Hola Matiner. Jo sí que l'he fet.
Et porten en vaixell fins les illes Medes. Des d'allà es dona la sortida i s'ha d'entrar dins del port. Si no s'endarrereix la sortida, tot anirà bé. Quan la vaig fer jo en van deixar molta estona dins l'aigua i vam agafar una mica de fred: l'illa gran és molt rocallosa i no hi ha on enfilar-se. La resta molt bé. Hi ha una gran diferència de nedar en les aigües tèrboles de la costa central de Catalunya a fer-ho a la Costa Brava: els fons marins són impressionants.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2008 19:59 #5 per korfbaler (Associat/da)
Jo aquell cap de setmana estaré a Tossa, així que es possible que m'escapi. Ara que porto una mica d'entreno de natació em faria gracia fer-la. Ja ho confirmaré.

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2008 20:07 #6 per mufasa (Visitant)
Jo la vaig fer fa uns anys, quan nedava. La vam preparar amb els companys de la piscina de Can Pasqual. Vam passar un cap de setmana molt maco.
Respecte la cursa,  ens van portar en vaixell fins a les medes, per anar al vaixell s'havia de passar per una catifa per comprovar el chip. Sortida des de les medes cap el Estartit, eren 1500, però jo em vaig desviar molt, i potser vaig fer uns 200 metres més fins que una embarcació em va avisar jajaja.
Tinc molt bon record ja que va ser la meva primera participació en curses populars, a banda dels masters de natació. La vaig fer en uns 30' però em van eliminar ja que el meu chip no va ser detectat a la catifa que hi havia abans de pujar al vaixell.
Matiner que vagi bé, ja veuràs que t'ho passaràs bé!

10000 Sant Antoni 10 39:45

Mitja Sitges 10 1:29:56

Marató Mediterrani 08 3:40:13''

victorrunner.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jul 2008 07:58 #7 per korfbaler (Associat/da)
Ja estic inscrit a la Travessa. Serà una nova experiència en un paratge molt maco. Així la familia podrà aprofitar el dia de platja.... :whistle:

Sobre el marnaton del Cap de Creus......m'ho estic rumiant..... :intello:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2008 20:55 - 24 Jul 2008 20:59 #8 per matiner (Visitant)
korfbaler, doncs ja ens veurem per allà!  8)
Pregunta imbècil, se sap d'alguna manera quant tros portes o quanta te'n queda? M'imagino que el recorregut està marcat amb boies, oi?

Avui he fet 1600m a la piscina, entre esquena i crol molt suaus i anar parant, però no m'he ofegat. El dubte és fer-los seguits i al mar.
Tot citant el crac d'en jag75 (Ets una bèstia! Algun dia ens hem de conèixer, aviam si coïncidim) :

-natació: la distància era un problema per a mi i no ha de ser així. En el meu cas,mai havia nedat més de 2300m ni més de 1500m seguits. la meva millor referència eren 9'19s en uns 500m en piscina de 25. Com pots imaginar, afrontava la prova amb molt de respecte i dubtes. Considerant això, em va anar bé, molt bé, però crec  que la part de swim de l´IM no ha de ser per a patir per culpa d´això.

Si ell ho va aconseguir.... jo també! hehe  ;)

Almenys, aquesta travessa em servirà per una cosa que corrent m'és totalment impossible: córrer una cursa tot xino-xano. És que sóc massa competitiu! Nedant, com que ja tinc assumit que m'hi estaré més del doble que el primer.... a gaudir de l'experiència i de l'entorn (encara que segur que acabo fet caldo!), que les Medes són genials.

Per cert, ara mateix hi ha 753 inscrits. Déu n'hi do!

Anar-hi anant! cremasoles.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2008 08:09 #9 per korfbaler (Associat/da)
753 inscrits... :surprised:
Algú sap com es dona la sortida?, perque com sigui "tipus" triatló, hi hauran més bufetades.......... :slap: . A la triatló Sprint de Barcelona vam ser 300 i ja va ser "durilla".
matiner, ara no se si et conec..... :oops: :neutral:. Si em veus no deixis de saludar  :yes:
Fins diumenge  :yipi:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2008 09:46 #10 per Ramon (Visitant)
La sortida, us porten en barques, tipus zodiac, fins a la Meda Gran i un cop allà, sense que la barca es pari, ops, a l'aigua i ja podeu començar, i no, no hi han boies.

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2008 09:51 #11 per NachoBP (Associat/da)
Que us vagi a tos molt be intentare el proper any no faltar.

Salut

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2008 21:48 #12 per Mariona (Visitant)
Eiii ha estat una passada!!! És una travessa molt recomanable!  :great:

Ara els meus dies són de dues classes: bons i extraordinaris. -Lance Amstrong-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2008 23:08 #13 per korfbaler (Associat/da)
Primera vegad de feia la Travessia de les Illes Medes, i espero poder repetir, encara que no se si tenen algunes coses molt "controlades".
Els vaixells que ens han portat a les Illes ja han sortit amb retard. Els "pobres" que han anat en ep primer vaixell, han estat esperant a la sortida més d'una hora. Jo he estat uns 20 minuts. L'aigua estava fresqueta, i molta gent ha agafat fred. Almensy m'ha donat temps fer per turisme submarí per les parets de les Illes.
Donada la sortida, i amb 700 nedadors, ha estat molt neta. Jo m'he posat per una banda, fora de les boies de sortida, i he pogut anar fent sense gaires molésties de gent. Els 1500metres han passat ràpid. La primera vegada que he mirat el rellotge ja portava 15 minuts de travessa.
Finalment lloc 255 i segons el meu crono, 28'30", encara que a les classificacions surto amb 2 minuts de més. Es l'estona que ens hem hagut d'esperar a la sortida de l'aigua fent cua fins passar per la catifa (una errada a sol·lucionar).
Bon matí, i una experiència nova que espero repetir

Per cert, algú s'anima amb el MARNATON?  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2008 23:34 #14 per rubens (Associat/da)
osti korfbaler, enhorabona!  :great:  estàs a totes.
Aixó potser m´ho plantejo de cara a l´any que vé. Ara, aixó del marnaton.... bufff! como que no.  :intello:

Quan dius que els primers havíen d´esperar una hora, com ho feien? allà nedant? mare meva!  :beurk:  Només d´imaginar-ho ja m´agafa un fred....  :erf:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2008 23:47 #15 per matiner (Visitant)
Ei!
Doncs no m'he ofegat a mig camí! La meva primera travessa Medes-Estartit, la primera vegada que nedo tants metres seguits i la primera vegada que nedo al mar. M'ha agradat, m'ha agradat molt!  :biggrin:
He sortit amb el primer barco. I sí, ens han fet esperar força (no sé quant, perquè no duia rellotge), però m'he entretingut mirant el fons i després m'he fumut sobre una roca i a esperar.
Donen la sortida. M'espero uns segons, perquè no m'atropelli ningú i apa...  a nedar! Em pensava que hi hauria moltes hòsties i, per ser 700 persones, cap problema.
M'ha passat molt ràpid. No tenia ni idea de quant portava, però anar fent. Parava de tant en tant per orientar-me una mica. De fet, és el que m'és m'ha costat, més que l'exigència física dels 1500. Jo anava nedant i quan me n'adonava, ja m'havia desviat. 
L'arribada, una merda! No sé per què ens han donat xip si després ens feien esperar tres o quatre minuts i ens feien posar en fila d'un. Tot i que, per mi, el temps i el resultat era el de menys, a tothom li agrada saber quant ha trigat. La resta, m'ha semblat ben organitzat.
No duia rellotge, el xip 40'06". En realitat uns quants minuts menys, però no sé si 1, 2, 4 o 6. Un temps molt modest (el 500 i picu de 700), pèrò molt content amb l'experiència. M'ha passat molt ràpid, no m'he cansat gaire i he acabat amb ganes de tornar-hi.
L'any que ve altra vegada, havent nedat una mica més, això sí!
8)

Anar-hi anant! cremasoles.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2008 00:05 #16 per jag75 (Visitant)
comp@nys,

enhorabona per haver disfrutat d´aquesta prova (jo no l´he feta mai).
veig que les roques devien estar plenes de "pinguinos". Això d´esperar tanta estona al mar, uf, quin fred!

matiner, gràcies per les teves paraules  :oops: i per haver llegit la meva crònica pel que dedueixo (té mèrit: era llarga-llarga). Veig que t´ha passat el mateix que a mi i la prova ja "t´ha portat per si mateixa"
Ah, m´he passat pel teu blog i he vist les marques, menys en marató, estem gairebé igualatas en tot. Estàs fet un crack!

korfbaler, sense paraules. Aviat seràs el "home ultrafondo" del tri corredors  :whistle: una abraçada


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2008 10:20 #17 per hdfcat (Visitant)

....
Per cert, algú s'anima amb el MARNATON?  :666:

Felicitar-vos per la bona traveesa que heu fet.

I Toni si no hi ha res de nou espero poder ser a la marnaton al setembre.... suposso que a la que aclarim el calendari familiar per la tardor, aquesta setmana, gestionaré la inscripció.

De fet, ahir desprès de 15 dies de paron total només trencat per 1000m divendres pasat, van caure 2000m a la piscina de Berga, amb una mida gens habitual ara, 33m... i es que el proper dissabte, amb uns amics o millor dit "sonats", volem fer la ... (font www.triatloberga.blogspot.com/ )    :eyes:
"1a TRAVESSA INTEGRAL DE LA BAELLS
Aprofitant l'aspecte immillorable de la Baells d'aquest any, 4 "sonats " ens hem decidit a provar de travessar tot l'embassament, la cita per si algú si anima és el dissabte dia 2 a les 8 del matí i sortirem del Molí del Cavaller a Vilada amb intenció d'arribar a l'Esglèsia de St. Salvador passada la Rodonella, calculem uns 8km, tot i que tant pot ser més com menys.
Si algú vol venir amb barca o piragua d'assitència també li ho agraïrem."      :eyes:

... a veure si aguanto que vaig molt curt de metres.  :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2008 12:07 #18 per Vall (Visitant)
Korfbaler jo ja fa mesos que estic apuntat al Marnathon, de Trisidents hi anem un bon grapat a buscar la victoria.

El dia següent és el Triatló de Tossa, aixís que finde completito  :intello:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2008 13:40 #19 per korfbaler (Associat/da)

Korfbaler jo ja fa mesos que estic apuntat al Marnathon, de Trisidents hi anem un bon grapat a buscar la victoria.

El dia següent és el Triatló de Tossa, aixís que finde completito  :intello:.


Vall,
Aquests son els meus dubtes  :oops:.....que vull fer les dues coses... :666:. Un plantejament es apuntar-me a un grup inferior al meu ritme per fer la travessa de 4kms, i anar més suau, i els darrers 2kms "lliures" fer-los ja al meu ritme. Així podria guardar una mica de forces per la Tri de diumenge a Tossa. Perque el recuregut de bici te la seva "miga"  :intello:. Ja et faré cinc centims, perque vaig d'estiueg allà i faré un parell de cops el recorregut. Peró el port de muntanya, segur que ens farà suar  :beurk:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2008 10:57 #20 per Vall (Visitant)
Tranquil que el recorregut de bici ja me´l sé de memoria  :yes:, abans del triatló de Sant Feliu, per escalfar me´l vaig "chupar to enterito"  :grrrrrr:.

Jo estic apuntat al marnaton en el grup més lent (el 1) com la gran majoria de gent. Surten els primers i aixís pots anar més tranquil, perque jo no he passat mai de 4.000 metres al mar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.