MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

MARNATON. Cap de Creus - Cadaqués 6'5km NATACIÓ

11 Set 2008 19:10 #41 per korfbaler (Associat/da)

A veure si l´aigua no està gaire freda i no ens pica cap tauró.

Ens veiem noi/e s.

:he:


ens veiem entre 260 persones....peró.....qui ets?  :he:
No ens dones més pistes per presentar-te?  :whip:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2008 10:52 #42 per sir (Associat/da)
molta sort a tots amb el vostre repte...potser el proper any estigui a la sortida amb tots vosaltres.
dema fare el triatlo de tossa .repeteixo molta sort. ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2008 18:13 #43 per Darth Vader (Associat/da)
Desitjar-vos molta sort en la prova, jo també espero acompanyar-vos un altre any!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2008 20:34 #44 per Xeix (Associat/da)
Que us vagi molt bé i tingueu mar plana.  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2008 17:49 #45 per Vall (Visitant)
Avui he tornat a descobrir per que no m´agrada nadar  :666:.

Hem sembla que la distancia maxima que nadare al mar a partir de ara seran els 3.800 del IM.

Lo millor de tot trobar-me a la Mariona i el Korfbaler i  veurem el culet per TV3  :he:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2008 20:07 #46 per Mariona (Visitant)
Hola cracks, encantada d'haver-vos conegut Vall i Korfbaler!!  :party:
I també d'haver pogut tornar a saludar a hdfcat.

Pel que fa a la part esportiva doncs hem de reconèixer que la mar estava molt empipada  :whip:  i que ens ha fet suar de valent jeje...

L'any que ve repetirem oi?  :yes:  ;)

Vaig a fer la crònica al blog!!  :great:

:glasses:

Ara els meus dies són de dues classes: bons i extraordinaris. -Lance Amstrong-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2008 11:23 #47 per korfbaler (Associat/da)
Ja estem de tornada de Cadaqués. La experiència, molt maca, encara que com han comentat la Mariona (encantat  8)) i en Vall, la Tramuntana (força 6-7 segons van comentar) va fer més difícil la Travessa, peró també menys monòtona  :666:.
A la reunió informativa del dia abans ja ens van dir que modificarien el recorregut, fent-lo més llarg  :'( i no anar tanta estona a mar obert per anar una mica més resguardats del vent. Jo he fet una mesura aproximada i m'han sortit 6500-6800metres.
Era la primera vegada que feia tanta natació seguida i tenia respecte.
A les 7'30 surt del centre de Cadaqués el "trenet" que ens va portar fins el lloc de sortida. Una Cala petita i resguardada de la Tramontana, molt maco. A les 9'00h surt el primer grup, i a les 9'10 surt el meu. Al poc de l'inici el grup es comença a estirar. Jo m'ho agafo molt tranquilament, i quan portem 20 minuts miro i.....anava dels darrers del grup i el kayat que obria camí el tenia molt lluny. Recupero una mica sense forçar gaire fins arribar al primer avituallament. Platan, barreta i Aquarius i sant tornem-hi. El grup s'havia "desperdigat" del tot i jo simplement anava al darrera dels gorros vermells que tenia al davant (el colo del meu grup). A la poca estona van començar a adelantar-me gent dels grups més ràpids que havien sortit darrera i al calcular que faltaven uns 2500metres començo a accelerar una mica el meu ritme, i ara si que vaig avançant gent amb el casquet vermell.
Veig el vaixell del segon avituallament, peró anava molt be i decideixo no aturar-me. Quan ens apropem a la costa es veu gent a les roques, i al punt més estret de circuit hi havia força gent animant tots els nedadors. Aquí falten ja 1.500metres, pel que decideixo fer una sèrie de 1500 i ara ja ràpid, pel que intento agafar ritme dels nedadors més ràpids que m'adelantaven. Aquí bufa la Tramuntana de cara, i veient el fons, sembla que a cada braçada no s'avanci. Costa molt, peró adelanto a un altre casquet vermell  :mdr:. Al final es veu la línia d'arribada, que sembla que estigui a prop, peró son uns 1.000metres. Continua passant gent, alguns autentiques màquines de nedar, i quan falten uns 400metres veig un altre casquet vermell davant meu. Em paro una mica per veure per quin costat respira  :666:.....i faig un "atxaso" final pel costat contrari, pel que ni em veu.... :intello: Esprint final de 200metres per acabar amb 2h 16min.
La organització crec que bastant "justeta", per no dir amb mancances. El tema circuit de natació, avituallaments i desplaçament al punt de sortida, molt be, peró per moltes altres coses, crec que tot ha estat una mica gran per a l'organització. La sessió informativa es va fer a la mateix platja, on el power point amb les explicacions els van veure només els de la primera filera, i l'arribada semblava més un "Mercat" que el final d'una prova esportiva on va haver gent que vam estar entre 2 i 3 hores a l'aigua, i per aconseguir un got de Coca Cola havies de fer un slalom entre la quantitat de gent que hi havia tot just després de creuar la línia d'arribada, sense tenir lloc per descansar ni "respirar".
Experiència maca, per repetir, i perque no, buscar alguna altre travessia amb més distància.... :intello: :intello: :intello:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2008 19:56 #48 per Ssu (Visitant)
Hola Korfbaler.

Sednto no haver entrat aquí fins ara i no haver pogut veure el teu missatge. Una altra vegada em presentaré, i quedem una mica abans de la prova o et dono el telefon i ja sabem qui som. (Sóc algo despistat per aquestes coses). Vaig veure a una noia asseguda abans d´agafar el trenet i vaig estar a punt de saludar-la. Imaginava que era la Mariona, però no la conec i no ho tenia clar, i en fi... (al menos tranquilitzar-la per les seves estadístiques que l ´abocaven a la gola del tauró). També vaig veure a altres q em sonaven algo però el temps passa volant i vaig anar a fer un cafetó i pitjar que tenia ganes. (La propera et saludo noi).

Jo vaig anar el mateix dissabte. Em va agradar força i vaig trobar que la organització va ser bona, si be és cert que en lo de la cocacola tens raó i s´hauria d´haver limitat una mica la gent que voltava allà a meta no fent res i no eren nedadors.

Jo vaig sortir a les 9:00. Tranquilets, resulta que encapçalem el grup molt ràpid jo i tres nois més. Vam anar més d´una hora al davant. De tant en tant ens aturàvem per a assegurar-nos que els altres venien. Als habituallaments en esperàvem als altres, però en el segon crec que va ser (allà pel km 3,5 o així) alguns se´n van anar i no van esperar.

Jo com que anava a gaudir vaig esperar a altres grupets i vaig anar tranquil fins a l´últim km. Allà vaig començar a "picar-me" amb altres gorros, i em van fer treure la llengua. No sabia quins eren els nivells, però jo força content d´aguantar a un vermell uns 500 metres. Pensava que eren dels més ràpids els d´aquest color, perquè em sentia que anava amb un motor al cul. (Ara entenc perquè vaig poder aguantar tanta estona :)).

M´ha agradat força. He trobat que el vent no és massa. Comparat amb el que va fer aquesta temporada a arinaga (Gran Canaria), això està molt be. De totes maneres és cert q quan nedaves cap a la costa al fer els habituallaments es notaven les onades.

Si fan més coses d´aquestes m´apunto.  No al Ferrol perquè no tinc nivell en absolut per fer això, però un altre any em preparo algo més si fan algo de 8 o 10 km per aquí. He començat amb un club de triatló aquest any, i la idea és intentar un IM al 2010.


Però nedar és molt maco tot i q ara mateix encara tinc la llengua rara.

Salut. :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2008 09:47 #49 per Vall (Visitant)
Jo he posat la cronica al blog  :great:.

Algu sap on trobar els resultats?
A la web encara no l´han actualitçat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2008 12:04 #50 per hdfcat (Visitant)
Felicitats per haver superat aquest nou repte/aventura, que el mar no ho va possar fàcil.

Per allà vaig poder parlar amb en korfbaler (gràcies per fer-me 5 cèntimsd de la reunió tècnica ja que en aquella hora ens estabem "barallant" amb la tenda de campanya) i la Mariona. En Vall i Ssus haurem de saludar-nos en una altre ocasió.

Bé, bones sensacions per fer 1h55 sense aturar-me en cap avituallamanet, el 1er voluntariament, el 2on perque no el vaig veure  :eyes: però per sort no vaig patir per això, tot i arribar una mica assedegat.

Trobareu una mini crònica al meu bloc.

Eps! travessa més llarga, especialment per en korfbaler que el tenim engantxat a la LLD, i sobre la que es van inspirar la gent del marnaton:
www.clubvulcano.org/index.php?option=com...=view&id=31&Itemid=1

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2008 12:22 #51 per korfbaler (Associat/da)
Si no passa res....es una prova que repetiré l'any vinent  8)
Com s'ha dit, i he llegit en algun blog, la organització des de la nostra recollida al matí al "trenet" per portar-nos a la Cala on es feia la sortida, fins al punt d'arribada a la platja, PERFECTE !!! Atenció, avituallaments, acompanyaments amb els kayacs, consells a la zona de roques i pedres, tot perfecte  8)
Peró potser acostumat a les "bones" organitzacions d'algunes curses vagi trobar a faltar algunes "cosetes":
- Millor Organització a la reunió informativa del dia abans. No es podia veure el power point amb les explicacions i detalls de la travessa. Tots drets a la platja i amb una pantalla "portatil"
- Repartiment de dorsals (gorros) una vegades estava tothom allà concentrat posteriorment a la xerrada. Es podria haver fet abans, de forma esglaonada a mida que la gent anava arribant i no amb cues i problemes amb tothom concentrat en pocs metres.
- Una vegada atravesada la línia d'arribada, no hi havia un lloc "específic" per als nedadors per descansar i avituallar-nos. T'havies d'obrir pas entre un munt de gent per poder menjar, veure i recollir la bossa.
- No fer un tancament d'horari per als darrers arribats, i endarrerir les curses per als nens quasi 1 hora del que estava previst. Els nens ja no sabien el que fer.
- Sembla que només UNA persona sabia com es farien les curses dels nens. Vaig preguntar a diferents persones, i ningú sabia res..... :oops:

Peró a nivell general, aixó son petits detalls potser a millorar o modificar. Aquesta "Cursa" ens va permetre poder disfrutar d'un marc incomparable per poder "contactar" amb la natura i el mar, i gaudir del que ens agrada, poder practicar esport.

Us deixo l'enllaç de la noticia publicada al diari Sport.
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=543629&idseccio_PK=809

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2008 12:30 #52 per korfbaler (Associat/da)


Eps! travessa més llarga, especialment per en korfbaler que el tenim engantxat a la LLD, i sobre la que es van inspirar la gent del marnaton:
www.clubvulcano.org/index.php?option=com...=view&id=31&Itemid=1


Jordi.....no em facis posar les dents llargues..... :666: :666: :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2008 09:40 #53 per Mariona (Visitant)
Ja tenim els resultats!!!!  :party:  :party:  :party:  :party:

www.marnaton.com/cat/retos/cdc-cad08/Resultados2008.pdf


Ara els meus dies són de dues classes: bons i extraordinaris. -Lance Amstrong-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2008 10:10 #54 per Vall (Visitant)
Ja has vist qui et va guanyar per poquet  :he:. No hem vaig donar compte que venies darrera meu  :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2008 17:09 #55 per jag75 (Visitant)
comp@nys,
enhorabona per la gesta. Cada cop esteu més fondistes sigui la disciplina que sigui  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2008 15:56 #56 per Vall (Visitant)
DEMÀ DIJOUS DIA 9 A LES 22:25 AL 33. REPORTATGE DEL MARNATON AL PROGRAMA TEMPS D´AVENTURA

Jo no me´l penso perdre  :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2008 16:00 #57 per sioux (Associat/da)
Vall, es correcte, l´he vist per internet ja que a partir de les 10:00 del mati ja es pot veure per la web, molt bon reportatge i molt bona gesta que vareu fer tots. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2009 22:44 #58 per korfbaler (Associat/da)
Avui m'han enviat un mail la organització del MARNATON. Han fet uns calendaris del 2009 amb imatges de la prova, i amb els noms de tots els participants. Un record molt maco.
No us perdeu la edició del 2009 !!!

http://www.marnaton.com/news/newsletter/working/MNEWS-N4_archivos/calendari-4.pdf

http://www.marnaton.com/news/newsletter/working/MNEWS-N4_archivos/calendari-3.pdf

http://www.marnaton.com/news/newsletter/working/MNEWS-N4_archivos/calendari-6.pdf

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2009 10:58 #59 per Vall (Visitant)
Ostres Toni, jo ja estic esperant que diguin la data definitiva per tornar-me a inscriure (ja sè que al seu moment vaig dir que no repetiria per la seva duresa, però ès que som aixìs  :intello:).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2009 13:27 #60 per Vall (Visitant)
Segons les "meves fonts"  :oops:. Aquest any és fara el 6 de setembre i ens podrem apuntar a partir de mitjans de abril.

Aixís que ja podem començar a estar pendents de la web, que nomès hi han 400 places  :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.