Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

25 Des 2009 22:27 #221 per caloreta (Visitant)
Bona nit !!!

Us deixo unes quantes fotos. No totes perquè n'hi han algunes molt perilloses  :666: i de molta utilitat però sí totes aquelles que de moment són visibles.

No he pogut esperar a que arribessiu tots  :'( :'( teníem dinar familiar a Tona i no arribavem.

Espero que no hagiu passat gaire fred  :oh: Demà em llegeixo cróniques i sensacions  :mdr: :mdr:

picasaweb.google.es/annajunque/CopaNadal#

Caloreta  :great:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 22:33 #222 per putxi (Visitant)
i jo que no volia venir ..............  :whistle:

eiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

m'ha agradat molt tot plegat, i l'ambient de correcats amanint el fred, encara més ... quina canyaaaaaa ...  :great:

mmmmmmmmmm, albertBP, potser sí q eren més de 30"  :whistle:   ..........  :neutral:
ostres, això del video ja ha estat la òstia ..., estava tan tranquil amb el caldo, acabava de xerrar amb la caloreta, i es planten davant ..., el càmara i la noia: no tinc escapatòria  :clown:

uffffffffff, com hem rigut a casa ..., abans del dinar de Nadal  :oops: :mdr: :mdr: :mdr:

enhorabona a tots per fer d'aquesta tortureta una festassa, els que us heu mullat ..., i els que no  :great:

salut .... i ....

q acabeu de passar un BON NADAL !!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 22:38 #223 per als_co (Visitant)
Després de veure el reportatge al telenoticies i veure algún vídeo per internet, només s'ha de dir felicitats per tirar-se a l'aigua, encara que el fallo que li trobo es que sigui competició, sería més divertit anar a passar un mal rato amb uns quants faltats del cap, en carreres com aquesta es millor disfrutar que competir.

Venga que avui dormireu calentets.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 23:08 #224 per putxi (Visitant)
gràcies pel link, rubens  :great:
i tb per les fotos, albertBP i caloreta  :great:

salut!
jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2009 23:16 - 25 Des 2009 23:31 #225 per niel (Visitant)
Noisssssssssss!! per fi tinc un moment per poder escriure!, lo d'aquest mati ha sigut increible!!!! gracies a tots per fer-ho tan facil!, si hagues anat sol segurament m'hages "rajat" i no ho hages fet.

Poc mes puc dir, bueno si, que a part de novatos, hem pagat la novatada i ens hem tirat mes d'una hora i mitja en banyador i descalços passejant pel moll de la fusta quan resulta que hi havia una bossa de plastic amb els dorsals on podies deixar les coses a la barcassa i te la portaben a l'arribada  :'( :'( pero bueno ha format part de l'experiencia  8)

Lo del putxi impresionant! jajaja el tio es un artista i encara li ha donat temps de tornar vestit a veure la nostra sortida i "donar una mica d'anims"

A sobre la barcassa m'he sentit com si anes al matadero.... pero ja no hi habia marxa enrere... quan m'he vulgut donar compte ja estaba sonant el xiulet i tothom estaba saltant ... aixi que no quedaba mes remei que aproparse a l'aigua i llençar-se!!!!! i  colllooonssss! quin fred, que 30' ni que gaites!! era com nedar entre glaçons, tot feia mal... menos mal que quan mes atontat estaba he sentit grits de niel! niel!! collons algu a l'aigua m'estaba animant! joder amb el rubens.. el tio encara tenia anims per anar gritant i animat jajaja menos mal que estaba alla foten-me grits perque estaba mig atontat i no sabia molt be el que habia de fer... bo! si, nedar!! pero es que el cos no responia jajajaja doncs aixo! gracies rubens pels crits d'anims.. i per anar petant la xerrada fins l'arribada!

Si repetire l'any que be? doncs hi ha hagut algun moment que tenia molt clar que no... pero quan ha anat passant el temps i s'ha anat marxant el fred del cos... doncs crec que si que ho fare  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 01:29 #226 per Enric59 (Visitant)

Bona nit !!!

Us deixo unes quantes fotos. No totes perquè n'hi han algunes molt perilloses  :666: i de molta utilitat però sí totes aquelles que de moment són visibles.

No he pogut esperar a que arribessiu tots  :'( :'( teníem dinar familiar a Tona i no arribavem.

Espero que no hagiu passat gaire fred  :oh: Demà em llegeixo cróniques i sensacions  :mdr: :mdr:

picasaweb.google.es/annajunque/CopaNadal#

Caloreta  :great:


Gràcies per les fotos, Caloreta. Esperem amb ànsia les fotos "prohibides"  ;)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 12:11 #227 per rubens (Associat/da)
Mirant les classificacions sembla que el Niel i jo no ho vam fer tan malament.  :wink2:  Com es nota que no vam haver d´esperar res a l´aigua. Va ser arribar i pujar per l´escala.

L´any que vé a veure si fem un bon grup a l´aigua i anem fent conya.  :winktongue: 
Bego, completament d´acord amb el que dius.  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 12:53 #228 per Eulàlia (Associat/da)
Nova Copa de Nadal, la 100. Un fet històric i una experiència inoblidable.

Normalment ens acostem amb por, el que és jo gairebé sempre, a aquesta mena de competicions que tenen un afegit, en aquest cas el fred, el port (estarà molt bruta l'aigua?). Però al final ens ho passem molt bé.

A mi m'ha agradat trobar-vos a tots allí, m'ha agradat l'ambient, m'ha agradat la competició, tot i que m'ha costat 5 segons llençar-me a l'aigua, quin ju-ju d'entrada. Al cap de 25 metres, jo estava en una competició com qualsevol altra, nedant tant ràpid com podia i disfrutant de trobar-me envoltada de nadadors i poder-los fer pessigolles als peus  :he: (sovint em toca nedar sola, amb la barca escombra  :'(  ) . Aquest any he hagut d'esperar dins de l'aigua per sortir, quin èxit de participació!

Moltes gràcies, Caloreta , pels teus ànims i suport logístic. Moltes gràcies Albert i Caloreta per les fotos. Suposo que ens veurem un altre any i us animo a tots a participar-hi.

Pel que fa al crono, jo sempre em medeixo de forma relativa i avui el mister59 no m'ha tret gaire,  :he:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 14:53 #229 per u_ktan (Associat/da)
aquí us deixo el link del video que va fer en koldo, que es va deixar la pell corrent amunt i avall per no perdre's cap detall

www.gigasize.com/get.php?d=f7n3zqdnslf

,... no he tret cap escena  :whistle:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 15:46 #230 per koala (Visitant)
Molt xulo el vídeo nois!
Es nota que vàfreu fruir de valent  8)

Des de petit havia volgut nedar al port per Nadal. Sempre li havia trobat un aire romàntic, amb pudor a gasoil i l'aigua fresqueta que no et permet respirar bé. A més, volia fer-ho amb barretina, marca de la casa i segell inconfusible de Koala's Team!

El centenari ha estat la meva segona participació. L'any passat veig enredar a ma germana i el cunyat i aquest any ha picat el meu pare! Com va patir pobre tiu. Això és perquè n'aprengui!

No negaré que són pocs minuts de patiment. Pocs però intensos. Jo nedo com un koala... Però per a mi, el més gratificant és posar el peu a terra i sentir aquell mareig que em recorda les pàjeres dels ultres. És meravellós sentir-se out i no veure la gent que et crida  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 17:54 #231 per stone_apo (Visitant)

aquí us deixo el link del video que va fer en koldo, que es va deixar la pell corrent amunt i avall per no perdre's cap detall

www.gigasize.com/get.php?d=f7n3zqdnslf

,... no he tret cap escena  :whistle:

bonísssiiiiiiiiiiiiima la road movie filmada per Koldo Spielberg i editada per en u_ktan .....

el tros que més em mola és: "mireu, en u_ktan ja ha arribat i l'stone és a la cua....".... :rofl: :rofl: :rofl: serà kbron el koldo...

ara, acabem de descobrir una nova modalitat olímpica....els 200 metres amb barnús....primer i únic guanyador de la medalla d'or...en koldoooooo !!!  :party: :party: :party:

de nou gràcies en koldo per tota la seva matinal amb nosaltres i en jordi per l'edició del video.... :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 20:05 #232 per rubens (Associat/da)
Moltes gràcies a tots per les fotos!  :great:

I com no, moltes gràcies al koldo per aquest video i al u_ktan per penjar-lo.  :happy:  Penso que és un molt bon record per tots nosaltres que vam participar per primera vegada.

koldo, la gravació està molt currada. Es veu en primera persona peró veure´t allà en directe com et veia la resta de la gent, amb es barnusos en la mà....  :rofl:  El que vas fer no té preu.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 23:42 #233 per Enric59 (Visitant)

aquí us deixo el link del video que va fer en koldo, que es va deixar la pell corrent amunt i avall per no perdre's cap detall

www.gigasize.com/get.php?d=f7n3zqdnslf

,... no he tret cap escena  :whistle:


Koldo, bon vídeo. Gràcies per tot l'esforç i les ganes que hi has posat  8)

Ara ja saps què toca l'any que bé... :bad:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2009 21:05 #234 per niel (Visitant)
Collons! molt xulo el video! m'he fotot un bon fart de riure!, sera un bon record d'aquest dia de nadal  8)
Per cert! el Koldo esta a tot arreu!! avui l'he tornat a veure a la sansi, aixo si, aquesta vegada s'ha "mullat" i l'ha corregut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2009 22:04 #235 per koldo (Visitant)

Collons! molt xulo el video! m'he fotot un bon fart de riure!, sera un bon record d'aquest dia de nadal  8)
Per cert! el Koldo esta a tot arreu!! avui l'he tornat a veure a la sansi, aixo si, aquesta vegada s'ha "mullat" i l'ha corregut!!


I ahir a la cursa del Riu Ripoll de Sabadell. No hi ha res com entrenar fent curses  ;)

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2009 23:31 #236 per ALBERT75 (Associat/da)
Quin reproductor de divx utitlizeu per verue-ho... tinc problkemes amb el meu
gracies.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2009 23:52 #237 per koala (Visitant)
Albert,

descarrega't aquest http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:VLC_media_player . Com es diu vulgarment "s'ho menja tot".
Demà al matí posaré une entrevista que m'han fet els de Catràdio al blog del Koala's Team.
Seguiu el nostre repte de fer el Ter sencer!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2009 14:32 #238 per ALBERT75 (Associat/da)
Perfecte... Gracies Koala.. ja ho he pogut veure.....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 19:06 #239 per fast (Visitant)

Perfecte... Gracies Koala.. ja ho he pogut veure.....

QUIN RECORD MES XULO :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.