1r Bany de l'Any. C.N. Atlètic-Barceloneta (1/1/10)

1r Bany de l'Any. C.N. Atlètic-Barceloneta (1/1/10)

01 Gen 2010 23:45 #41 per bego (Visitant)

:oops: He anat a esventar-me per Collserola en btt. He sortit a 3/4 de 9 i he tornat a les 3  :666: amb 2 ST  :whistle:


Esventar-te? Més de sis hores fora de casa!!! Les ST deuen haver estat de cullera i forquilla  :he:


No ho has entès, Enric. Ha tornat just a temps de dinar....  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:45 #42 per Enric59 (Visitant)

Enric59 duies un banyador groc? M'ha semblat veure't al 3/24...


Banyador groc, sí senyor, perquè se'm veies bé  :yes:

No he vist les notícies, avui. Vamos, diria que els zombis que he vist al cinema no eren una notícia, espero  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:46 #43 per bego (Visitant)

quina vergonya, bego quina vergonya  :no:


home, no és per tant. Estaves prou guapo amb banyador  :666:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:47 #44 per Enric59 (Visitant)

:oops: He anat a esventar-me per Collserola en btt. He sortit a 3/4 de 9 i he tornat a les 3  :666: amb 2 ST  :whistle:


Esventar-te? Més de sis hores fora de casa!!! Les ST deuen haver estat de cullera i forquilla  :he:


No ho has entès, Enric. Ha tornat just a temps de dinar....  :whistle:


El Xeix és un crack  :intello: Amb aquest aspecte d'home tranquil...

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:49 #45 per Enric59 (Visitant)

Quedem directament a dins dels club, a la platja de davant on es concentra tota la gent.

Fot un vent i un fred de collons  :beurk:


Nosaltres hem arribat tard  :whistle: Oh, quina llàstima que no he pogut banyar-me! :whistle: Quina llàstima, de veritat!  :whistle: Em feieu molta enveja, mulladets i fredolics amb el caldo en el got de plàstic que s'anava desfent...  :whistle:

Realment feia un aire tremebundo. Si quan estava a la piscina (després), l'aire s'emportava les sureres i m'anava donant cops contra elles!

L'any que ve segur que torno ...  :whistle:


No tens perdó... La teva col·lecció de diplomes és única  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:57 #46 per bego (Visitant)

Quedem directament a dins dels club, a la platja de davant on es concentra tota la gent.

Fot un vent i un fred de collons  :beurk:


Nosaltres hem arribat tard  :whistle: Oh, quina llàstima que no he pogut banyar-me! :whistle: Quina llàstima, de veritat!  :whistle: Em feieu molta enveja, mulladets i fredolics amb el caldo en el got de plàstic que s'anava desfent...  :whistle:

Realment feia un aire tremebundo. Si quan estava a la piscina (després), l'aire s'emportava les sureres i m'anava donant cops contra elles!

L'any que ve segur que torno ...  :whistle:


No tens perdó... La teva col·lecció de diplomes és única  :whistle:


No em diguis que m'has recollit el diploma!  :sarcastic:
Mare meva, és una col·lecció d'impossibles, com aquella cursa en la que teòricament vaig córrer acompanyant a un nen i amb un altre en cotxet i a sobre vaig quedar tercera o quarta  :surprised:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 00:21 #47 per Enric59 (Visitant)
I alguna medalla fantasma...  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 22:10 #48 per Xeix (Associat/da)

:oops: He anat a esventar-me per Collserola en btt. He sortit a 3/4 de 9 i he tornat a les 3  :666: amb 2 ST  :whistle:


Esventar-te? Més de sis hores fora de casa!!! Les ST deuen haver estat de cullera i forquilla  :he:


No ho has entès, Enric. Ha tornat just a temps de dinar....  :whistle:


El Xeix és un crack  :intello: Amb aquest aspecte d'home tranquil...


No, vam fer l'esmorzar a la carretera d'Horta Collserola a Montflorit  :whistle: ( el lloc de sempre a Cerdanyola estava tancat  :'( ) i després a la Taxonera alguna cerveseta acompanyada  :666: i de cap a la dutxa per anar a taula puntual  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 22:18 #49 per Enric59 (Visitant)

:oops: He anat a esventar-me per Collserola en btt. He sortit a 3/4 de 9 i he tornat a les 3  :666: amb 2 ST  :whistle:


Esventar-te? Més de sis hores fora de casa!!! Les ST deuen haver estat de cullera i forquilla  :he:


No ho has entès, Enric. Ha tornat just a temps de dinar....  :whistle:


El Xeix és un crack  :intello: Amb aquest aspecte d'home tranquil...


No, vam fer l'esmorzar a la carretera d'Horta Collserola a Montflorit  :whistle: ( el lloc de sempre a Cerdanyola estava tancat  :'( ) i després a la Taxonera alguna cerveseta acompanyada  :666: i de cap a la dutxa per anar a taula puntual  :party: :party: :party:


Precisament ara, em comentaven que què passa amb la gent que es permet aquests luxes, que no tenen obligacions?  :neutral:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 22:19 #50 per niel (Visitant)

:oops: He anat a esventar-me per Collserola en btt. He sortit a 3/4 de 9 i he tornat a les 3  :666: amb 2 ST  :whistle:


Esventar-te? Més de sis hores fora de casa!!! Les ST deuen haver estat de cullera i forquilla  :he:


No ho has entès, Enric. Ha tornat just a temps de dinar....  :whistle:


El Xeix és un crack  :intello: Amb aquest aspecte d'home tranquil...


No, vam fer l'esmorzar a la carretera d'Horta Collserola a Montflorit  :whistle: ( el lloc de sempre a Cerdanyola estava tancat  :'( ) i després a la Taxonera alguna cerveseta acompanyada  :666: i de cap a la dutxa per anar a taula puntual  :party: :party: :party:


Xeix, on pareu a la txanoera a esmorzar? es el meu barri ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 22:27 #51 per u_ktan (Associat/da)
niel, gallina!!!  :grrrrrr: :grrrrrr:, ahir no et vam veure  :mad:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 22:43 #52 per Xeix (Associat/da)
Niel,

No esmorzem a la Taxonera, anem al Capricho Gallego doncs de la colla n'hi ha 3 que viuen molt a prop. Demà tornem a sortir i si ens dona temps potser farem una visita cap al migdia abans de tornar a casa.

Enric59,

Aquesta tarda he deixat el dinar de demà llest només caldrà gratinar  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 23:21 #53 per niel (Visitant)

niel, gallina!!!  :grrrrrr: :grrrrrr:, ahir no et vam veure  :mad:


:ouch:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2010 23:39 #54 per Enric59 (Visitant)


Enric59,

Aquesta tarda he deixat el dinar de demà llest només caldrà gratinar  ;)


Ai... si no fora perquè no m'agrada el pèl...  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 19:36 #55 per XavierCarracedo (Visitant)
vaig gravar la notícia a Btv i a TV3 i les he penjades a la meva pàgina de youtube:
.




Wenn du eine Reise nach Ithaka machst
bitte, daß der Weg lang sei

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 20:17 #56 per Enric59 (Visitant)

vaig gravar la notícia a Btv i a TV3 i les he penjades a la meva pàgina de youtube:
.





Gràcies, Xavier  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 23:48 #57 per Xeix (Associat/da)


Enric59,

Aquesta tarda he deixat el dinar de demà llest només caldrà gratinar  ;)


Ai... si no fora perquè no m'agrada el pèl...  8)


Ara ja et puc dir que no hi havia pel.  :666:

Eren albergínies farcides  :party: unes amb tonyina i ou dur i les altres amb espinacs. No les havia fet mai així i les que han tingut més èxit han estat les d'espinacs  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2010 23:53 #58 per Enric59 (Visitant)
Je, je... bon menú, Xeix. Llàstima, veus; mai s'ha de dir no a res abans de provar-ho  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2010 00:06 #59 per Eulàlia (Associat/da)
Molt bona experiència el primer bany (jo, veient el vent que feia, m'ho imaginava molt pitjor :beurk:). L'aigua era suportable per entrar i sortir (una altra cosa hauria estat afegir uns quants metres :beurk:).


Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.