Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

06 Gen 2010 21:59 - 12 Oct 2010 07:17 #1 per korfbaler (Associat/da)
Començat el nou any, tenim un nou Repte  :yes:
M'agrada "tocar" nous terrenys, i "ampliar" distàncies. Després de preparar l'IronCat el 2008 i el Challenge de Calella el 2009, i de la bona experiència amb les dues participacions al Marnatón de Cap de Creus-Cadaqués, per aquest 2010 no tenia ganes d'asfalt. Així que m'he "llençat" a l'aigua  :he:

He "escollit" la Travesia de la Bocaina  :glasses: http://www.clubvulcano.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=29 . La sortida es fa a la part sud de la illa de Lanzarote, i l'arribada es a Corralejo, al nord de la illa de Fuerteventura. Son 14'8km de natació a mar obert. Segons el meu nivell de natació, suposo que estaré a prop de les 6 hores nedant.

Ara mateix no tinc cap planing d'entrenament. Només anar mantenint el nivell de natació per acumular metres i metres a partir de maig. I com m'hauré de passar moltes hores en remull a la piscina, el Tió m'ha portat un aparell que m'ho farà més fàcil. Un MP3 per escoltar música a l'aigua mentres nedo  :mdr:

Si algú te algun planning d'entrenament per "llarga distància", serà ben rebut  8)

Per cert, algú més s'anima?  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 22:30 #2 per Xeix (Associat/da)
:surprised: no sé si dir-te que t'acompanyi un aneguet o bé una arengada  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2010 22:38 #3 per rubens (Associat/da)
Va, que m´ho rumio.  :rofl: 

Sóc incapaç ni tal sols de plantejar-me aquest repte. Així que res, molta força i molts ànims. I deu ni do quin repte!!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 08:33 #4 per korfbaler (Associat/da)

Va, que m´ho rumio.  :rofl: 

Sóc incapaç ni tal sols de plantejar-me aquest repte. Així que res, molta força i molts ànims. I deu ni do quin repte!!  :great:


rubens, va !!!!  Si vas fer els 3'8km del Challenge amb "una pota", també podries fer aixó. Seria com en cursa passar d'un 10.000 a una Marató  :whistle: :whistle:
:666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 09:20 #5 per Darth Vader (Associat/da)
korfbaler, molta sort en aquest nou repte, estic segur que caurà com tots els anteriors!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 09:29 #6 per stone_apo (Visitant)
:surprised: :surprised: :surprised:
que ens apuntem ???  :rofl: :rofl: :rofl:

estàs boig però molta sort, segur que et va de conya...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 10:33 #7 per u_ktan (Associat/da)
:rofl: :rofl: :rofl:, stone,... per un moment m'havia pensat que t'ho estaves rumiant  :rofl: :rofl:

Toni,... aixó és molt llarg ara per ara jo em plantejava fer uns 7km nedant,... per aquest any ho veig molt lluny  :beurk:,... i coneixent-me,... jo sempre surto a muerte,... i aquí m'ofegaria  :whistle: No dic que no de cara el 2011 - 2012  :wink2:

Propòsit 2010...

- baixar tot el sucre del carbó
- apendre a regular-me o sigui,... "a muerte -1"  :^^:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 10:49 #8 per stone_apo (Visitant)

:rofl: :rofl: :rofl:, stone,... per un moment m'havia pensat que t'ho estaves rumiant  :rofl: :rofl:

Toni,... aixó és molt llarg ara per ara jo em plantejava fer uns 7km nedant,... per aquest any ho veig molt lluny  :beurk:,... i coneixent-me,... jo sempre surto a muerte,... i aquí m'ofegaria  :whistle: No dic que no de cara el 2011 - 2012  :wink2:

Propòsit 2010...

- baixar tot el sucre del carbó
- apendre a regular-me o sigui,... "a muerte -1"  :^^:

ja saps que si ens hem d'apuntar ens apuntem.... :666: :666:
ara, en aquesta m'ofego segur... :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 13:52 #9 per totvabe (Associat/da)
No us apunteu nois!!!  :no:  Seria una pèrdua molt gran que us ofeguéssiu!  :'(

Toni, allà em sembla que no faràs peu, eh. Ara, et veig molt convençut, endavant!

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 15:53 #10 per sir (Associat/da)
TONI aquest nou repte el trobo molt HEAVY ,pero se PERFECTAMENT que si vols pots... ENDAVANT  ;)  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 17:38 #11 per korfbaler (Associat/da)


estàs boig però molta sort, segur que et va de conya...


Espero que no m'hagin de treure de l'aigua com al Meca. Peró jo no soc tant "peliculero"  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 17:41 #12 per DANIEL.F.F (Visitant)


estàs boig però molta sort, segur que et va de conya...


Espero que no m'hagin de treure de l'aigua com al Meca. Peró jo no soc tant "peliculero"  :666:


Si todavía te quedan ganas puedes hacerte el estrecho a nado www.acneg.com/   :666: :666: :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 17:43 #13 per korfbaler (Associat/da)
Espero i desitjo que no em costi tant entrenar com em va costar aquest any la preparació pel Challenge de Calella. Suposo que suaré una mica menys :he:

Avui he fet 2000 metres a la piscina amb el MP3. No sona amb "sorround", peró es molt més entretingut donar voltes a la piscina sense música. Crec que ha sigut la vegada que m'he descomptat més vegades el nombre de piscines que portava  :oops:

Gràcies pels ànims, peró.......ningú em vol acompanyar? Sir, Blanca vosaltres que sou més de la "llarga distància"?

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 17:49 - 07 Gen 2010 22:06 #14 per korfbaler (Associat/da)


estàs boig però molta sort, segur que et va de conya...


Espero que no m'hagin de treure de l'aigua com al Meca. Peró jo no soc tant "peliculero"  :666:


Si todavía te quedan ganas puedes hacerte el estrecho a nado www.acneg.com/   :666: :666: :intello:


Si...ja m'ho vaig mirar  :666:. La distància més curta son 15kms igual que La Bocaina, peró hi han més correns. Hi ha gent que surt d'altres punts amb més distància, peró per aprofitar correns favorables.
El "problema" es que t'has de portar el teu equip de suport, i la broma et costa 1.500eur pels "drets" de la travesia http://www.acneg.com/acneg%20spain/formulario.html
A La Bocaina, es poden fer uns dies de vacances a Lanzarote al mes d'octubre, i la familia està contenta  :whistle:, oi demacomensu?

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2010 20:46 #15 per Oriol_TBID (Associat/da)
com xalaràs! com xalaràs! disfruta de l'illa i (jo de tu m'emportaria la bici:666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2010 19:40 #16 per Oscar (Visitant)
Anims Toni, de ben segur que els necesitaràs per aquest mesos de càrrega i càrrega de km´s nedant.
Que tal l'aparell de mp3, es cómode de dur, mentrés nedas?
Per no descomptar-te amb les voltes ha sortit aquest rellotge que compte automàticament les voltes sense haver de tocar cap tecla
http://www.vitalnutritech.com/Shop/Buscar.php

Sino tens aquest que es per possar a la pared del carril, amb les hores que hi estaràs, segur que li posaran el nom al teu carril i tot
http://www.vitalnutritech.com/Shop/Buscar.php

I això he trobat també, però no el veig del tot cómode i has d'anar prenent el botonet.
http://www.sportcount.com/ 

De totes maneres, anims, i a remullar-te  8)

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2010 21:39 #17 per sir (Associat/da)

Espero i desitjo que no em costi tant entrenar com em va costar aquest any la preparació pel Challenge de Calella. Suposo que suaré una mica menys :he:

Avui he fet 2000 metres a la piscina amb el MP3. No sona amb "sorround", peró es molt més entretingut donar voltes a la piscina sense música. Crec que ha sigut la vegada que m'he descomptat més vegades el nombre de piscines que portava  :oops:

Gràcies pels ànims, peró.......ningú em vol acompanyar? Sir, Blanca vosaltres que sou més de la "llarga distància"?

La Blanca m'ha dit que si vull fer-ho endavant ,pero que ella NA DE NA NI HABLAR DE ESTA LOCURA... :666: ,vindria com animadora,de moment no estic mental.ment preparat per fer 15 km nedant  :whistle:  SON MOLTES HORES DINS L'AIGUA i potser surt algun BITXO GROS  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2010 22:45 #18 per korfbaler (Associat/da)

SON MOLTES HORES DINS L'AIGUA i potser surt algun BITXO GROS   :rofl:


Algun bitxo pitjor que tu?  :666:
;)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2010 11:34 #19 per korfbaler (Associat/da)

Anims Toni, de ben segur que els necesitaràs per aquest mesos de càrrega i càrrega de km´s nedant.
Que tal l'aparell de mp3, es cómode de dur, mentrés nedas?
Per no descomptar-te amb les voltes ha sortit aquest rellotge que compte automàticament les voltes sense haver de tocar cap tecla
http://www.vitalnutritech.com/Shop/Buscar.php

Sino tens aquest que es per possar a la pared del carril, amb les hores que hi estaràs, segur que li posaran el nom al teu carril i tot
http://www.vitalnutritech.com/Shop/Buscar.php

I això he trobat també, però no el veig del tot cómode i has d'anar prenent el botonet.
http://www.sportcount.com/ 

De totes maneres, anims, i a remullar-te  8)


L'aparell d'MP3 es molt cómode. La veritat que ni el noto que el porto. Es de la marca Speedo, i l'aparell el portes al clatell enganxat amb la goma de les ulleres. Els auriculars fan de taps per les orelles, tipus també dels que tinc marca speedo, i el cable es curt i extensible, i es posa per darrera del cap.  La veritat es que cap molestia.

Sobre portar el compte de les voltes, porto de guia el temps de rellotge. Em poso el meu crono i a part surto amb el rellotge de "colors" que hi ha a la piscina. En distancies "llargues" estic fent 1'55-2'00min els 100metres, pel que si ho miro cada 200 metres ja em serveix de guia si em descompto el nombre de piscines. Peró be, si després de 3.00o metres faig 2 piscines de més o de menys, tampoc vindrà d'aquí  :666:


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2010 17:35 #20 per Oscar (Visitant)

Anims Toni, de ben segur que els necesitaràs per aquest mesos de càrrega i càrrega de km´s nedant.
Que tal l'aparell de mp3, es cómode de dur, mentrés nedas?
Per no descomptar-te amb les voltes ha sortit aquest rellotge que compte automàticament les voltes sense haver de tocar cap tecla
http://www.vitalnutritech.com/Shop/Buscar.php

Sino tens aquest que es per possar a la pared del carril, amb les hores que hi estaràs, segur que li posaran el nom al teu carril i tot
http://www.vitalnutritech.com/Shop/Buscar.php

I això he trobat també, però no el veig del tot cómode i has d'anar prenent el botonet.
http://www.sportcount.com/ 

De totes maneres, anims, i a remullar-te  8)


L'aparell d'MP3 es molt cómode. La veritat que ni el noto que el porto. Es de la marca Speedo, i l'aparell el portes al clatell enganxat amb la goma de les ulleres. Els auriculars fan de taps per les orelles, tipus també dels que tinc marca speedo, i el cable es curt i extensible, i es posa per darrera del cap.  La veritat es que cap molestia.

Sobre portar el compte de les voltes, porto de guia el temps de rellotge. Em poso el meu crono i a part surto amb el rellotge de "colors" que hi ha a la piscina. En distancies "llargues" estic fent 1'55-2'00min els 100metres, pel que si ho miro cada 200 metres ja em serveix de guia si em descompto el nombre de piscines. Peró be, si després de 3.00o metres faig 2 piscines de més o de menys, tampoc vindrà d'aquí  :666:


Es això el que t'anava a dir que alhora d'entrenar aquestes distàncies, el que faràs es anar i nedar per temps 2h, 3h  i apa ... no anirà de 200m com tu dius.

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.