Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

11 Gen 2010 13:34 #21 per ALBERT75 (Associat/da)
Que gran toni......

el dissabte ho comentaba amb la meva xicota.... i el meu planning de futur vull que sigui

2010.- Mig IM
2011.- IM
2012.- Bocaina....

a veure si m'en surto....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2010 17:12 #22 per totvabe (Associat/da)
Toni, no sé si ahir vas veure a la tele un reportatge sobre natació de llarga distància sota el títol "L'everest dels nedadors".

Et deixo el link:
http://www.tv3.cat/videos/2725150

Entrena fort, noi!

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2010 18:59 #23 per korfbaler (Associat/da)
totvabe, no ho vaig poder veure, peró ho faig fer al dia següent  :great:

Hi ha molt poca cosa a internet sobre la llarga distància, i vaig arribar al Miquel Suñer a través de la seva web, i amb el que m'he intercanviat algun mail demanat-li consell sobre la Travesia de la Bocaina. Vist el video, ara entenc alguna de les coses que m'havia comentat per mail i que no acabava "d'encaixar"
Espero que tingui molta sorti i aconsegueixi la travesia del Canal de la Mànega

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2010 21:02 #24 per korfbaler (Associat/da)
Una petita mostra del que pot ser La Bocaina

http://www.youtube.com/watch?v=XXZL_rTBTdQ&feature=related

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2010 18:23 #25 per korfbaler (Associat/da)
Ja s'ha publicat la data per la travesia. 16 d'octubre .
http://www.clubvulcano.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=29
Així que ja puc anar mirant els billets d'avió  :whistle: :whistle: :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2010 17:23 #26 per Oscar (Visitant)
Sort, Toni, quin estiu t'espera d'aigua, aigua i més aigua :yes:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2010 19:02 #27 per korfbaler (Associat/da)

Sort, Toni, quin estiu t'espera d'aigua, aigua i més aigua :yes:


Be, pel mig algun triatló i alguna cursa, per no perdre les bones costums  :mdr:

La veritat es que he estat "investigant" una mica, i es difícil poder tenir alguna planificació de llarga distància. Peró em sembla que ja se que faré. Agafaré una planificació per fer una Marató d'asfalt, i segons volums i intensitats adaptaré el meu entrenament. Encara que cre que "d'intensitats", ben poques.
A veure si tinc la vostre companyia per quan hi vagi a nedar a la platja de Barcelona, oi Novatos:666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mar 2010 19:22 #28 per u_ktan (Associat/da)

Sort, Toni, quin estiu t'espera d'aigua, aigua i més aigua :yes:


Be, pel mig algun triatló i alguna cursa, per no perdre les bones costums  :mdr:

La veritat es que he estat "investigant" una mica, i es difícil poder tenir alguna planificació de llarga distància. Peró em sembla que ja se que faré. Agafaré una planificació per fer una Marató d'asfalt, i segons volums i intensitats adaptaré el meu entrenament. Encara que cre que "d'intensitats", ben poques.
A veure si tinc la vostre companyia per quan hi vagi a nedar a la platja de Barcelona, oi Novatos?   :666:


:yes: :yes: :yes: a més, nosaltres tenim petits projectes de travesies  :wink2: (com fer la Fosca - Illes Formigues i tornar, Platja d'Aro - St Antoni Calonge un altre cop, donar la volta a les Illes Medes,..  :mdr:)

falta poquet!!!!  :happy:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2010 10:50 #29 per korfbaler (Associat/da)
A la web de la Marnatón hi ha anunciat un nou Repte "Garraf-Sitges", peró no posa dates ni distància. He demanat informació, peró no m'han donat resposta. Sembla que tindriam una altre a prop de casa  :yipi:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2010 14:38 #30 per ALBERT75 (Associat/da)

A la web de la Marnatón hi ha anunciat un nou Repte "Garraf-Sitges", peró no posa dates ni distància. He demanat informació, peró no m'han donat resposta. Sembla que tindriam una altre a prop de casa  :yipi:



Que gran pot ser..... garraf sitges pinta 5 o 6 kms.... aquesta m'apunto segurito segurito.....

Yuki no em diras ke no, oi????  :whistle:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2010 19:19 #31 per Oscar (Visitant)

A la web de la Marnatón hi ha anunciat un nou Repte "Garraf-Sitges", peró no posa dates ni distància. He demanat informació, peró no m'han donat resposta. Sembla que tindriam una altre a prop de casa  :yipi:

Ja estaria bé, com a mínim aquí no ens farà la gitza la tramontana com l'any passat  :he:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2010 19:25 #32 per DANIEL.F.F (Visitant)
Per curiositat, a les proves de llarga distància(5-6km) no hi ha avituallament(líquid i sòlid) a les barquetes que porten?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2010 10:12 #33 per korfbaler (Associat/da)

Per curiositat, a les proves de llarga distància(5-6km) no hi ha avituallament(líquid i sòlid) a les barquetes que porten?


A la Marnatón del Cap de Creus, hi han 3 avituallaments durant el recorregut, amb líquit i solid. Jo no vaig menjar sòlid, peró crec recordar que hi havia fruita i barretes energètiques.
Aixó si, jo per "prevenció", vaig pendre "biodramina" abans de la competició, ja que sobr tot el darrer any, el mar estava molt mogut  :P

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2010 13:19 #34 per korfbaler (Associat/da)
Ara ja feia dies que no deia res per aquí  :oops:
Després de la meva "lesió" de hèrnia discal del passat més de març ja pensava que aquest Repte quedaria per un altre any. Peró sembla que la cosa ha anat millorant, sobre tot a l'aigua (es l'únic exercici que faig ara), i el darrer dia li vaig posar en un "compromís" al osteópata-fisio: Em puc inscriure ara al mes de maig, per participar a l'octubre? Em va dir que si, i com jo li estic fent cas en tot, li faré cas i m'inscriuré el 31 de maig quan les obrin.
La veritat que a l'aigua estic be, i no tinc cap moléstia, peró estic fet una "mé" fisicament. El primer dia, ara fa dues setmanes, vaig haver d'aturar-me als 200metres. Aquest dimecres ja vaig fer un 1000 en 19'15, sense apretar del tot, i divendres un 1.500 en 29'10, també sense anar al 100%.
La idea es tornar a incorporar-me als entrenaments dels Master on anava cada divendres, peró posar-me al grup mitjà, perqué quan he intentat anar a "tope" i amb el cos en tensió, si que he notat molèsties a l'esquena.

Ara ja han posat una mica més d'informació a la web http://www.clubvulcano.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=29

Per cert, habia estat buscant infroamció de plans d'entrenament de llarga distància, i no habia trobat res. Ara he pogut veure aixó http://www.todonatacion.com/entrenamientosLargasDistancias/plan3mesesLargasDistancias/ . Bona pàgina de natació  8)

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2010 19:01 #35 per Aire (Visitant)
Toni,
estic content de llegir que ja "xipolleges" un altre cop.

Bons ritmes sense anar al 100% company!.  8).

Seguiré la teva represa d'aquest repte tant espectacular.

Una abraçada.
Màrius.

Mai no pensis que no pots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2010 21:23 #36 per korfbaler (Associat/da)
Ei Marius !!!
Durant el temps que es estat "tirat al terra" sense poder fer res, m'he enrecordat de tu, i les ganes d'iniciar-te en la preparació d'un Ironman.  Prepara l'IRONCAT de l'any vinent  ;)  ens anem fent grans, peró de ganes i voluntat no ha de faltar.
Crec que ja ho he comentat alguna vegada, peró el meu regal d'aniversari dels 50 anys es fer l'Ironman de Nova Zelanda, a Rotorua. Estic ja fent guardiola....i només em falten 9 anys  :rofl:  Be, potser pel camí caurà algún altre més  :whistle: :whistle: :whistle:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2010 12:59 #37 per korfbaler (Associat/da)
Bé, primer pas.....JA TINC LA INSCRIPCIÓ FETA !!!  :yipi: :yipi: :yipi:  A les 11 en punt d'avui han obert caixa, en quasi 2 hores ja hi han 37 inscrits de les 100 places disponibles.
Ara, a buscar avió i hotel  :yes: :yes:

De moment, com l'únic que puc fer per la lesió es nedar, doncs xino-xano i anar fent. La setmana passada, el meu primer 3.000 en 57'50"  :he: Als darrers 500m m'anava al fons de la piscina  :P

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2010 16:06 #38 per ALBERT75 (Associat/da)
Fantastic escoltar aquestes noticies toni....

estic super content per tu.... nano.... es ungran repte,, i espero veure't a la marnaton.....

ETS UN CRACK (amb majuscules)

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 08:08 - 01 Jun 2010 08:11 #39 per korfbaler (Associat/da)
Doncs com era de preveure, les inscripcions s'han esgotat en 12 hores. Ahir a la nit es van acabar. http://www.clubvulcano.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=29
Es que estem molt malalts  :666:  :rofl: :rofl:

Albert75, sinó passa res, ens veurem a les Marnatons, tant a la del Cap de Creus com a la Castelldefels-Sitges. Ja veuràs com la Cap de Creus serà un passeig molt xulo  :yes:

Per cert, per ser el primer dia post-inscripció a La Bocaina, molt males sensacions a l'aigua, i he hagut de plegar als 1.500m. Sembla que el meu estòmac no està gaire fi  :P

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2010 10:18 #40 per ALBERT75 (Associat/da)
12 hores  :surprised: :surprised:

estem fatal.... la propera vegada com diu la meva xicota... sera una cursa amb 3 tios fuetejant-nos i encara ens apuntarem més rapid.....  :rofl: :rofl: :rofl: te tota la raó ... ultimament hi ha massa gent (eppp i m'incloc) malalta de buscar sensacions més limits......

Espero poguer-nos veure i xerrar una estona en les dos Marnatons... (son els meus dos objectius Post BALAGUER 2010, abans d'encarar el repte IM 2011)....
Objectiu de les dues Marnatons... sortir de l'aigua per l'arc i no morir en el intento.. em dona igual el temps... tot i que el ritme de 3km/h seria genial... (com sempre possant-me pressió extra  :beurk: :beurk:)

Una abraçada company.. i si l'estlomac va fer mal.. demà sera una altre bon dia per entrenar segur.... :glasses: :glasses:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.