Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

20 Oct 2010 10:07 #61 per Darth Vader (Associat/da)
Ànims Toni!! Aquest cop no ha pogut ser, però estic segur que no desistiràs ni d'aquesta ni dels propers reptes!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2010 08:45 #62 per Oriol_TBID (Associat/da)
Ànims crack!!!

Suposo que l'estada a l'Illa haurà valgut la pena.  ;)

Pels teus mals: he estat pensant una miqueta sobre el tema.

Pel fet que el neoprè et pugi les cames i treballin de manera diferent, el que havia sentit aconsellar algún cop era nedar mirant cap a sota i relaxant el coll. D'aquesta manera, es redueix l'arqueig que provoca l'elevació de cames (potser és una mesura més destinada a no fer-nos mal a les lumbars però ho podries provar).

Per intentar simular això en piscina, només se m'acut fer crol en mode waterpolo. D'aquesta manera obligues el cos a arquejar-se més i simules la postura del neoprè (potser estic dient una barbaritat, però a mi em sembla això).

Ànims crack! i a treure's l'espina aviat! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2010 21:51 #63 per Serju16 (Visitant)
Molts anims Toni estic segur que mes tard o mes aviat ho acosseguiras  :great:

Sergi :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2010 10:46 #64 per ALBERT75 (Associat/da)
Molts anims toni...... ets gran.. molt gran...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2010 11:43 #65 per korfbaler (Associat/da)
gràcies els ànims  :great:
Com a Repte no aconseguit, et queda un mal gust de boca, peró res que no es pugui sol·lucionar amb una Voll  :666:
Ara mateix no penso repetir  :no: Potser alguna vegada, peró no serà l'any vinent.
A partir d'ara treballar per recuperar l'esquena que em permeti tornar a córrer i anar en bici, i com ja vaig dir, pensar en tornar a Lanzarote per al 2013 (ja se que queda molt) per al IM. Peró l'IronCat estarà abans  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2010 22:27 #66 per Jaume Carol (Associat/da)
Amb això de les Travesses de Llarga distància s'ha de anar amb cura:

"El nadador estadounidense Fran Crippen, fallecido hace dos días en una competición en Emiratos Árabes Unidos (EAU) , murió por estrés y fatiga extrema, según un informe médico dado a conocer hoy por las autoridades emiratíes.

Así lo anunció el secretario general de la Federación de Natación emiratí y jefe del comité organizador del torneo, Said al Hamur, en unas declaraciones a los periodistas en la sede del club Al Fujairah, localidad donde se disputaba la Copa del Mundo de Maratón, en la que competía Crippen.

El sábado pasado, varios nadadores se dieron cuenta de que Crippen no había acabado la prueba cuando salieron del agua, por lo que equipos de rescate iniciaron su búsqueda y lo hallaron inconsciente. El nadador fue inmediatamente conducido a un centro hospitalario, donde falleció.

Fuentes hospitalarias dijeron a Efe que Crippen podría haber perecido por no estar acostumbrado a nadar en aguas templadas."



http://www.as.com/mas-deporte/articulo/nadador-estadounidense-fallecio-maraton-hizo/dasmas/20101025dasdasmas_5/Tes

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.