68 travessia popular port de Blanes 15/08/2010

68 travessia popular port de Blanes 15/08/2010

03 Ago 2010 15:06 #1 per TriDani (Visitant)
Ja que soc de Blanes obro aquest post per informar-vos de que va això. Es una travessia d'uns 850m que es fa al port sortitn de Sa Palomera i arribant a la platjeta del port. Es molt festiu, tot i que el que vulgui competir també ho pot fer ja que no falten els colzes, empentes i rodolons per tot arreu. La sortida es a les 10h, i les inscripcions es poden fer a la mateixa linea de sortida el mateix dia fins les 9.45h. Son 3 euros. També hi ha l'opcio de fer ingres al numero de compte i tal, pero no crec que valgui la pena, tot i que si algu voleu aquesta info digueu-m'ho i ho fico en el post. Si algu està estiuejant per allà a prop ja ho sabeu!
Apa! Que no es digui! llastima dels casquets!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2010 20:13 #2 per niel (Visitant)
Doncs posiblement m'apunti a fer-la  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2010 12:28 #3 per TriDani (Visitant)

Doncs posiblement m'apunti a fer-la  8)

Ostres noi no et perds ni una!!!!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2010 18:47 #4 per Richy (Associat/da)
Sembla que hi seré a la sortida si no hi ha canvi de plans d'última hora :yipi: , el temps esta una mica boix  :whip: :whistle:,però si haig d'anar jo sol desde casa , per que els meus no veuen massa clar el dia platjer, :neutral: dons que no vinguin que jo ja m'ho faré jo solet , no?. 8). Total ,tampoc desde l'aigua es sent massa els anims. Clar que es bo veure caras que t'estimes quan acabes qualsevol prova esportiva ,  :love: però es el que hi ha. Be, dons fins demà ,espero.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2010 22:27 #5 per TriDani (Visitant)
Demà ens veiem doncs. Avui estava molt nuvol pero he anat a correr al passeig i el mar era una piscina. Aviam si demà hi ha sort!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2010 22:49 #6 per niel (Visitant)
Ara mateix veig complicat anar dema a fer la travessia, la tornada a la feina m'ha portat un bon costipat, si demà m'aixeco millor m'apropare a la palomera!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2010 11:43 #7 per TriDani (Visitant)
Bueno, ja estem per aquí. La cronica poc per explicar: ha estat un circuit on hi havien molts obstacles, les nostres amigues meduses. A mi m'ha picat una pero poca cosa. Anaves nedant i senties la gent xisclar per darrera, hi havia cada bitxo impressionant. Hi ha hagut moltes picades, la cua per l'ambulancia era força grossa. Al richy i a la meva dona no els ha picat cap, així que dintre de lo que cap hem sortit ben parats. Per lo demes una travessia rapideta, aigua calenteta (com els hi agrada a les meduses  :bad:) i poques ones. Segons els meu rellotge 16'28'', tot i que l'he posat tard perque allà no t'avisa ni Cristo de que donaràn la sortida i ens ha pillat al richy i a mi parlant tranquilament. I a l'arribada com es fa cua perque et prenguin el numero segur que 10 segons més em foten. Ja l'any passat em van sortir 20 segons més de la marca real. però bueno, està prou bé. El dia 19 classificacions diuen.
Niel al final has vingut??? no t'hem vist, suposo que t'has quedat moquejant a casa.... :grrrrrr:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2010 16:35 #8 per Richy (Associat/da)
Be, com diu TriDani en el post anterior ha sigut una cursa am " obstacles "  no planificats :whistle: ,Deu n'hi do las meduses que ens em trobat :surprised: :surprised:, jo també he tingut sort i no m'ha picat cap :yes:  pero per la cua vista a la creu roja n'hi havia molts que no. De tota manera mati molt positiu i per repetir l'any que ve  :mdr:.Aviam si el temps ens acompanya una mica mes que aquest any. Al acabar he fet una miqueta de tertúlia am TriDani i la seva parella i després tranquil cap a casa.Bon record la medalla guanyada :party: , com de normal am classificacions segur que no las aconsegueixo  :oops: aquestes tenen un carinyo especial per mi  :love: FIns el proper encontre. Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2010 21:58 #9 per Enric59 (Visitant)
Felicitats a tots dos.

Sort que no heu sortit damnificats per les meduses.

Quina angúnia em fan!  :ouch:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2010 10:57 #10 per TriDani (Visitant)

Felicitats a tots dos.

Sort que no heu sortit damnificats per les meduses.

Quina angúnia em fan!  :ouch:


Jo despres de veure els bitxarracos aquests em sembla que començare a mirar-me un neopré.... ja ja ja... 8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2010 13:15 #11 per Enric59 (Visitant)

Felicitats a tots dos.

Sort que no heu sortit damnificats per les meduses.

Quina angúnia em fan!  :ouch:


Jo despres de veure els bitxarracos aquests em sembla que començare a mirar-me un neopré.... ja ja ja... 8)


A les travessies no te'l deixaran posar  :no:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2010 08:30 #12 per TriDani (Visitant)

Felicitats a tots dos.

Sort que no heu sortit damnificats per les meduses.

Quina angúnia em fan!  :ouch:


Jo despres de veure els bitxarracos aquests em sembla que començare a mirar-me un neopré.... ja ja ja... 8)


A les travessies no te'l deixaran posar  :no:


Però aquatlons i triatlons si no??? com va això? Oi que hi han uns neoprens molt fins que els pots portar sigui quina sigui la temperatura de l'aigua???

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2010 18:32 #13 per Boben (Visitant)
Hola nois,

Jo la vaig fer i em van picar les meves i les vostres... una a l'esquena, ambdòs cuàdriceps y bessó dret. vaig sortir fet un cristo. Tot d'una vaig anar com un cohet cap a l'ambulància. Va ser la meva primera travessia i no sé si en repetiré... si ho faig, amb traje de buzo!!!!! amb escafandra i tot, perquè en vaig veure un que li van picar a la cara. eren meduses com pà de pagés...
Per la resta, tot molt bé.

Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2010 18:38 #14 per Enric59 (Visitant)

Hola nois,

Jo la vaig fer i em van picar les meves i les vostres... una a l'esquena, ambdòs cuàdriceps y bessó dret. vaig sortir fet un cristo. Tot d'una vaig anar com un cohet cap a l'ambulància. Va ser la meva primera travessia i no sé si en repetiré... si ho faig, amb traje de buzo!!!!! amb escafandra i tot, perquè en vaig veure un que li van picar a la cara. eren meduses com pà de pagés...
Per la resta, tot molt bé.

Salut!!!


Boben, això no ha estat una travessa, sinó un via crucis  :ouch:

Ens hauràs d'explicar què va ser "la resta" que va anar tan bé... el servei mèdic?  :whistle:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2010 15:30 #15 per TriDani (Visitant)
Boben quina putada  :grrrrrr: :grrrrrr: Ahir vaig anar pel passeig i estan penjades unes banderetes amb unes meduses pintades, ja podrien haver-ho fet el diumenge! Es cert que hi ha una crema anti-picades que et pots posar abans de nedar? es efectiu o es una llegenda urbana??

Per cert, ja estàn les classificacions:

www.blanes.cat/OIAPDOCS.NSF/a50fa5b68f16...TRAVESSIA%202010.pdf

Salut i força al canut!!! :yipi:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2010 17:16 #16 per Aire (Visitant)

Es cert que hi ha una crema anti-picades que et pots posar abans de nedar? es efectiu o es una llegenda urbana??


Hola !

no conec cap crema pensada específicament per a evitar les picades de medusa però sí que he utilitzat sovint una crema protectora solar que duu un component que sembla ser que repel a aquestes males bèsties.

Quan l'he utilitzada m'ha anat bé, no m'han picat.... Es ven en farmàcies. Si ho preguntes segur que en trobaràs perquè és una marca molt extesa.

En relació a la proliferació de meduses per la costa, tinc davant un quadríptic força interessant que ha emès el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino  :^^: on descriu els diferents tipus que podem trobar, el grau de perillositat de la seva picada i com procedir en cas de picada. Si algú ho vol puc escanejar-ho i adjuntar-ho, tot i que crec que ho estan difonent força.

Salut.
Màrius.

Mai no pensis que no pots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2010 20:01 #17 per TriDani (Visitant)

Es cert que hi ha una crema anti-picades que et pots posar abans de nedar? es efectiu o es una llegenda urbana??


Hola !

no conec cap crema pensada específicament per a evitar les picades de medusa però sí que he utilitzat sovint una crema protectora solar que duu un component que sembla ser que repel a aquestes males bèsties.

Quan l'he utilitzada m'ha anat bé, no m'han picat.... Es ven en farmàcies. Si ho preguntes segur que en trobaràs perquè és una marca molt extesa.

En relació a la proliferació de meduses per la costa, tinc davant un quadríptic força interessant que ha emès el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino  :^^: on descriu els diferents tipus que podem trobar, el grau de perillositat de la seva picada i com procedir en cas de picada. Si algú ho vol puc escanejar-ho i adjuntar-ho, tot i que crec que ho estan difonent força.

Salut.
Màrius.


Merci! Escaneja escaneja que jo no l'he vist per enlloc. O sino igual per internet està no??? Es una bona idea això que dius de la crema, tot i que si et menjes una medusa vols dir que no et pica igual??? En realitat les meduses no ataquen, només el contacte es lo que et fa irritar la pell, per això es estrany lo de la crema, a la medusa en teoria no hauria de donar-li temps a fugir de la crema no??? Així i tot suposso que mes val això que res, que cabrones que son!! maleides!!! Fins i tot diuen que els fils tallats per les helix dels vaixells si et toquen fan el mateix efecte!!! :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2010 20:58 - 18 Ago 2010 21:10 #18 per Aire (Visitant)
Téns raó TriDani ! :great:.

Podeu trobar tota la informació al següent enllaç:

www.mma.es/portal/secciones/aguas_marinas_litoral/camp_medusas/

Quant a les picades, doncs també téns raó.... Sempre que he rebut ha estat senzillament perquè m'he clavat al mig d'un estol de meduses !.

Aquest any va ser nedant a Dénia (La Marina Alta, País Valencià). N'hi havia unes de molt mal parides, així menudes i de color vermellós. Vaig picar-me per cames i braços però vaig continuar (no tenia més remei...). Al començament va coure però després me'n vaig oblidar.

Però aquell puto verí devia tenir efecte retardat perquè una setmana després les zones afectades se'm van envermellir i van estar picant durant dos dies. Va coincidir amb malestar gàstric que va acompanyar-me aquells dos dies i que sospito que venia del mateix....

Salut.
Màrius.

PS: m'ho oblidava !. També he rebut sovint a la cara, cosa que fa que tingui molt clar que, per a nedar al mar, SEMPRE ulleres de natació.

Mai no pensis que no pots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2010 21:42 #19 per Richy (Associat/da)
Hola ,Airet'agraeix-o  l'interes per el tema meduses  :grrrrrr: :grrrrrr:però com be diu TriDani no es com els mosquits , som nosaltres que topem am elles ,penso que aquestes cremes poc poden fer per evitar-les  :no:, tu també tens las teves experiències :winktongue: , de totes maneres  de cara a futures cures si que es interessant tenir bons coneixements bàsics :sleep: .Gracies per l'informació. Ulleres i vistes al davant for ever :he: :he:.Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2010 15:55 #20 per TriDani (Visitant)
Merci Aire, es bona info per tenir en compte. Les meduses de per aqui eren liles, ja les he vist també per Barcelona, suposo que deu anar per zones tot això. Quina mala experiencia la que vas tenir :beurk: A mi em va passar el mateix, quan em va picar un mal horrible al braç que despres es converteix en picor. Però el mateix dia practicament millora molt i vaig pensar 'això no es tant'. Que il.lus! els dos dies posteriors son els pitjors, de sobte s'inflama i com bé dius vé lo pitjor. Si jo que tenia poca cosa em va tocar molt els nassos no m'imagino a tú.
En fí, haurem de pagar el preu de les meduses als triatlons em sembla.... :frown:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.