83a Travessia al Port de Barcelona 26/09/2010

83a Travessia al Port de Barcelona 26/09/2010

19 Set 2010 22:45 #1 per Enric59 (Visitant)
Obro el fil de la Travessia del Port de BCN

Inscripcions: www.cnab.org/index.php?id=656

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2010 22:46 #2 per Enric59 (Visitant)
Qui anirà a la travessia?

Quedem? Fem foto? Fem ST?

83a Travessia al Port de Barcelona
- Enric59

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2010 06:42 #3 per Barcelona92 (Associat/da)
Quedem? Si. Fem foto? Si es clar. Fem ST? Botifarrada al Club. Gratis ???

83a Travessia al Port de Barcelona
- Enric59
- Barcelona92 3.000 m (Botifarrada = SI)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2010 14:02 - 20 Set 2010 14:04 #4 per Enric59 (Visitant)

Quedem? Si. Fem foto? Si es clar. Fem ST? Botifarrada al Club. Gratis ?


Guai!

Per cert, jo faig els 1.000 m de la prova màster.


83a Travessia al Port de Barcelona
- Enric59 1.000 Campionat de Catalunya Màster (Botifarrada = SÍ)
- Barcelona92 3.000 m (Botifarrada = SÍ)


Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2010 14:35 #5 per Enric59 (Visitant)
Què passa, que no la fa ningú més?  :neutral:

Recordeu que hi ha botifarrada al club!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2010 15:37 #6 per maria (Associat/da)
Enric
Yo no me he podido apuntar... No tengo marca en 3000 y para ir a la de 1000 te exigen estar federado.
Asi que me ire a los 10000 del prat y luego al dir a ver si soy capaz de nadar mis primeros 2500 m ( o tal ves 3000!!!!)
Que os vaya muy bien!!!!
Bss
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 16:45 #7 per Eva D (Visitant)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 16:52 #8 per maria (Associat/da)
Hola eva... Deben estar haciendo la siesta!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 18:11 #9 per Enric59 (Visitant)

Enric
Yo no me he podido apuntar... No tengo marca en 3000 y para ir a la de 1000 te exigen estar federado.
Asi que me ire a los 10000 del prat y luego al dir a ver si soy capaz de nadar mis primeros 2500 m ( o tal ves 3000!!!!)
Que os vaya muy bien!!!!
Bss
M


Lástima María  :'(

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 18:12 - 27 Set 2010 18:38 #10 per Enric59 (Visitant)
La Travessia al Port de Barcelona ha anat de conya.

A la de la categoria màster (1.200 m), que era Campionat de Catalunya de Gran Fons, la Bego ha fet 6a de la general femenina i 3a de la seva categoria  :party: Jo59 he fet 42è de la general i subcampió de Catalunya de la meva categoria  :party: L'Eulàlia ha quedat 8a de la seva categoria.

Hem nedat dones i homes junts i al Bego m'ha guanyat després de nedar junts (jo no ho sabia) tota l'estona barallant-nos amb una altra dona i un altre home). No sé com s'ho fa aquesta dona per guanyar-me sempre a les travessies  :grrrrrr:  :he:

El Sergio ha fet el 54è de la prova llarga (3.000 m), però no sé com ha quedat de categoria. Ja ens explicaran ells l'experiència.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 20:19 #11 per bego (Visitant)
Home, deixa'm guanyar-me en alguna cosa, no?  :he:

Ara parlant en sèrio, ja saps que m'has servit de referència perquè jo pensava que ja anava de les últimes  :whistle: Jo, positiva, com sempre  :whistle:

I una pregunta: on podem veure les classificacions?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 20:35 #12 per Enric59 (Visitant)
Les classificacions provisionals es poden veure aquí: www.cnab.org/index.php?id=2608

No sé per què, de moment només han penjat la general femenina i la masculina. Espero que posin les de les categories.

Bego, gràcies a que no et deixo guanyar has pogut guanyar. Això mateix de la positivitat que tu dius  :P

Els entrenaments van sorgint efecte. Ho hem fet bé sense patir el que es pateix a la piscina  :yes: Buenu... Jo he patit una mica  :sarcastic:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 21:23 #13 per Eulàlia (Associat/da)
Sort que jo domino el ping pong, perquè si he d'esperar a guanyar a segons qui a l'aigua  :whistle:

La travessia molt bé, bones sensacions i el temps que ara com ara em toca. Espero millorar-lo aquesta temporada. Soc al quilòmetre zero i tinc marge de millora. Bona companyia i els amics que ens han seguit i ens han esperat a la sortida de l'aigua amb la càmara i que nes han acompanyat amb les tapes imoltes gràcies  ;)

Més tard, la botifarrada al club, m'encanten les competicions amb botifarrada  :party:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 22:35 #14 per Barcelona92 (Associat/da)
Bones... 43'30"  :arf: :arf: 31" lluny del objectiu... Peró content, és una bona marca per a mi. I el millor de tot la companyia amb tots els amics.

El proxim any marea taronja  :love: :love: :love:

Aquesta nit (o demà al mati) penjare els entrenaments. Pels del Barceloneta, dimarts tinc arbitratge a Sant Andreu, hauriem de quedar a les 18.30  :arf: :arf: em parlem.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 22:51 - 26 Set 2010 22:54 #15 per Eva D (Visitant)
Felicitats a tot@s perquè heu fet un bon paper!! Sobretot perquè sou uns cracks més enllà de les marques; ni la Maria ni jo ens vam poder apuntar per no estar federades. Ja tenia raó quan havíem de demanar un "pack de federat en tot"...
I a la Marta Flores, felicitats total!!  :love: Primera dona dels 1.000!! YUHU!!!
:party: :party:
Em sento tan privilegiada d'estar envoltada de gent tan maca com tot@s vosaltres!! Aquest és el millor premi!!!  :love: 8)
Jo estic molt enconstipada des del dia de la "gent de negre", no sé si és alèrgia (que podria ser perfectament) o que vaig agafar fred...
Si la Upe o la Mercè008 volen anar-hi demà a les 3, em sembla que jo no hi podré anar. L'Eulàlia ja ho sap, però si hi aneu vosaltres igual s'hi animaria... :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Set 2010 23:04 #16 per Eulàlia (Associat/da)

Felicitats a tot@s perquè heu fet un bon paper!! Sobretot perquè sou uns cracks més enllà de les marques; ni la Maria ni jo ens vam poder apuntar per no estar federades. Ja tenia raó quan havíem de demanar un "pack de federat en tot"...
I a la Marta Flores, felicitats total!!  :love: Primera dona dels 1.000!! YUHU!!!
:party: :party:
Em sento tan privilegiada d'estar envoltada de gent tan maca com tot@s vosaltres!! Aquest és el millor premi!!!  :love: 8)
Jo estic molt enconstipada des del dia de la "gent de negre", no sé si és alèrgia (que podria ser perfectament) o que vaig agafar fred...
Si la Upe o la Mercè008 volen anar-hi demà a les 3, em sembla que jo no hi podré anar. L'Eulàlia ja ho sap, però si hi aneu vosaltres igual s'hi animaria... :great:


Que et milloris, Eva. Jo demà començaria a fer tècnica, a la piscina. Què pensàveu fer Upe i Mercè008?

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.