IV Aquatló Popular Vila de Blanes 26/8/12

IV Aquatló Popular Vila de Blanes 26/8/12

18 Jul 2012 11:50 #1 per TriDani (Visitant)
Inscripcions obertes. Repetirem com cada any. 400m swim, 4 km run, 400m swim.

http://tpv.triatloblanes.com/

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2012 13:27 #2 per Enric59 (Visitant)
Allà estaré com cada any!  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2012 17:58 #3 per Lali (Visitant)
Jo també hi aniré, l'any passat gràcies als anims de l'Enric59 i l'Eulàlia em va agradar molt.
Allà ens veiem companys.

Lali

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2012 18:01 #4 per Enric59 (Visitant)

Jo també hi aniré, l'any passat gràcies als anims de l'Enric59 i l'Eulàlia em va agradar molt.
Allà ens veiem companys.

Lali


8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 10:55 #5 per SportMami (Visitant)
Hola soc nova per aqui. Jo tambe participo. he estat de baixa mooooolt llarga (maternal) i porto molt poquet temps entrenant... Així que espero com a minim poder acabar....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 11:00 #6 per buzz (Associat/da)
Vinga, un altre que confirma assisténcia i que ha enredat a dos companys més per que la facin per equips.

El 26 ens veiem.

bones vacances

Buzz (Santi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 12:00 #7 per finorunner (Associat/da)
Ostres...

Llàstima que m'agafa totalment fora de forma i sense opcions d'entrenar, però per l'any vinent m'ho apunto pq m'encantaria fer-la!


Salutacions

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 12:22 #8 per Jaumet (Associat/da)
estic rumaint-m´ho... per fer alguna cosa diferent, no he fet cap aquatlo...i mes veient que hi han els meus grans amics lali i enric59...

m´he decidit però em teniu que explicar com va aixó de la transició...je je je, com funciona. etc...no ticn equipació de triatleta je je je

m´apunto!

Jaume.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 17:32 #9 per TriDani (Visitant)
buzz on et fiques? nomès et veig 1 cop l'any!
sportmami benvinguda... la teva cara em sona... estaves a la primera edició oi???

Tranquils als debutants. Es un aquatló molt popular i no cal anar vestit de triatleta. Gorro, ulleres de nedar, banyador i bambes. No cal ni que us poseu samarreta per correr si no voleu, i a còrrer amb el banyadopr. Això sí, no u sposeu unes bermudes rollo fins als talons o correreu amb 5 kg de pes d'aigua a les cames....  :rofl:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jul 2012 17:49 #10 per Enric59 (Visitant)

estic rumaint-m´ho... per fer alguna cosa diferent, no he fet cap aquatlo...i mes veient que hi han els meus grans amics lali i enric59...

m´he decidit però em teniu que explicar com va aixó de la transició...je je je, com funciona. etc...no ticn equipació de triatleta je je je

m´apunto!

Jaume.


Així m'agrada, Jaume8)

No pateixis per la vestimenta. Només cal que corris i nedis amb banyador i que posis el dorsal en una samarreta de tirants i la deixis preparada a la teva cadira de boxes. Com que el format és diferent dels aquatlons oficials, et posaràs la samarreta quan surtis de nedar i la deixes després de córrer per nedar un altre cop.

Ja ens veurem allà i acabarem de parlar.

Ei, i després fem uns peixets i cervesa!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2012 09:37 #11 per TriDani (Visitant)

...que posis el dorsal en una samarreta de tirants...


Enric recorda que en aquest Aquatló no hi ha dorsal. T'endinyen el dorsal als dos braços en rotulador i llestos. Tampoc patiu per la samarreta si no voleu que hi ha gent que còrre sense nomès en banyador.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2012 12:29 #12 per Enric59 (Visitant)

...que posis el dorsal en una samarreta de tirants...


Enric recorda que en aquest Aquatló no hi ha dorsal. T'endinyen el dorsal als dos braços en rotulador i llestos. Tampoc patiu per la samarreta si no voleu que hi ha gent que còrre sense nomès en banyador.


Ostres, és veritat!

Doncs res, Jaume, encara ho tens millor!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2012 13:14 #13 per Richy (Associat/da)
Aquest any ho tinc complicat pero es molt recomanable aquest aquatló :yes:. Possiblement m'acosti per la travessa del port; si no passa com l'any passat que al final no vam anar ningú dels que volíem :whip:. Benvinguda sportmami, segur que tindràs un bon recolzament a casa per agafar bons ritmes ràpidament. :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2012 15:13 #14 per TriDani (Visitant)
Richy com va tot company? No hi ha Olímpic de Banyoles aquest any?

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2012 22:30 #15 per Richy (Associat/da)
Hola TriDani ja m'agradaria però tinc poc pressupost per gastar en curses i aquestes pujant força. Ja ens trobarem ,segur .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2012 09:24 #16 per Jaumet (Associat/da)

estic rumaint-m´ho... per fer alguna cosa diferent, no he fet cap aquatlo...i mes veient que hi han els meus grans amics lali i enric59...

m´he decidit però em teniu que explicar com va aixó de la transició...je je je, com funciona. etc...no ticn equipació de triatleta je je je

m´apunto!

Jaume.


Així m'agrada, Jaume8)

No pateixis per la vestimenta. Només cal que corris i nedis amb banyador i que posis el dorsal en una samarreta de tirants i la deixis preparada a la teva cadira de boxes. Com que el format és diferent dels aquatlons oficials, et posaràs la samarreta quan surtis de nedar i la deixes després de córrer per nedar un altre cop.

Ja ens veurem allà i acabarem de parlar.

Ei, i després fem uns peixets i cervesa!


Enric!
Gràcies pels consells .
fet! doncs m´inscric ja !...a mes a mes ara estic nadant força , AL BACELONETA A LA DESCOBERTA...,vaig 4 dies per setmana i faig 1500 a 2500m , vaig fer 3000m de crol el altre dia ...vaig anar a les medes estarti...,( pero vaig tindre un incident ja t´explicare je je je) i vull fer alguna travessia més ...port de blanes , banyoles ...
t´apuntes a la del port de Blanes i la de banyoles?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2012 09:28 #17 per Jaumet (Associat/da)

...que posis el dorsal en una samarreta de tirants...


Enric recorda que en aquest Aquatló no hi ha dorsal. T'endinyen el dorsal als dos braços en rotulador i llestos. Tampoc patiu per la samarreta si no voleu que hi ha gent que còrre sense nomès en banyador.


Gràcies Tridani, doncs anire sense samarreta , per lluir fibras... ;)  :whistle:  i guanyar temps de transició  :wink2: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2012 10:57 #18 per TriDani (Visitant)
:great: Ens veiem allà doncs!


5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2012 12:11 #19 per buzz (Associat/da)

buzz on et fiques? nomès et veig 1 cop l'any!
sportmami benvinguda... la teva cara em sona... estaves a la primera edició oi???

Tranquils als debutants. Es un aquatló molt popular i no cal anar vestit de triatleta. Gorro, ulleres de nedar, banyador i bambes. No cal ni que us poseu samarreta per correr si no voleu, i a còrrer amb el banyadopr. Això sí, no u sposeu unes bermudes rollo fins als talons o correreu amb 5 kg de pes d'aigua a les cames....   :rofl:


Hola company, si, aquest any em passa una mica com a en Richy, s´havia de retallar d´alguna banda i tot i que és un esport que saps que m´agrada molt el preu de les inscripcions em fa ser molt selectiu. Aquesta ja s´ha convertit en un clàssic i el fet de fer-la a finals d´agost és una manera d´acomiadar les vacances fent una cosa en la que disfruto.

Benvinguda Sportmami  :great: :great:

Ens veiem

Santi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2012 21:45 #20 per Lali (Visitant)
Jaumet jo també fare la travessa al port de Blanes, la vaig fer l'any passat i molt recomemable. També tinc l'assignatura pendent de Banyoles, pero em dona molt de respecte.
Si pujes pel poble truca'm i entrenem.

Lali

Please Entra or Crear compte to join the conversation.