IV Aquatló Popular Vila de Blanes 26/8/12

IV Aquatló Popular Vila de Blanes 26/8/12

03 Ago 2012 09:00 #21 per TriDani (Visitant)
Lali quan es la de Banyoles???

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2012 15:09 #22 per Lali (Visitant)
TriDani crec que es el 16 de setembre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Ago 2012 15:48 #23 per TriDani (Visitant)

TriDani crec que es el 16 de setembre.


Ostres! Coincideix amb el Half de Berga! Quina mala sort, cada any la vull fer i cada any passa algo. Merci igualment. Ens veiem a Blanes!  8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2012 11:14 #24 per Jaumet (Associat/da)

Jaumet jo també fare la travessa al port de Blanes, la vaig fer l'any passat i molt recomemable. També tinc l'assignatura pendent de Banyoles, pero em dona molt de respecte.
Si pujes pel poble truca'm i entrenem.

Lali


Lali! guapa ! doncs ens veiem ! pujare avui o demà ! estava pensant si la feries.. , me´n recordo que la vas fer l ány passat!

anima´t a banyoles , jo m´he inscrit ja, si nadar a aigues obertes a mi  també em fa respete..., però mola..., al altre dia vaig fer 1900 al mar molt plana... , a primera hora mati...unes sensacions guapissimes..., al meu ritme...,no baix de 2´els 100 je je

...a mes a mes quedo molt enrere...del ultims ja ja ja :oops:
ja t´explicare el que em va passar a la de les  medes ...una odissea ...

i a sitges no vaig sortir , estava picadissima  , son 2200 ...corrent en contra ...i vaig pensar que tardaria mes d´un hora...

ANIMA´T´A BANYOLAS VA!

 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2012 11:19 #25 per Jaumet (Associat/da)
AH perdona que no us vaig dir res , no vaig fer la cursa de pineda, per lessio ..., estava inscrit , em vaig enterar després que  donaveu el premi per fer totes les 10 edicions....si ho arrribo a saber vinc i la faig trotant ..., però tenia una sobrecarrega..., 

Em va saber greu... 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 11:44 #26 per SportMami (Visitant)
Quina por.... :ouch: A tres dies... i no ho veig gens clar... la meva ultima competicio: cursa 5 km de la maquinista del 2010 i Travessa port Blanes 2010... (ja embarassada)....Porto molt poc temps d'entrenament... i m'estic recuperant d'una mastitis... A l'acuatlo de fa tres anys vaig quedar 4 pero la cua a la general i ultima en el sector de cursa a peu...Doncs aixo que estic acollonideta... Dema baixare a la platja on es fa l'acuatlo pero invertigar si estan les meves "amigues" les meduses... esperem que a mes a mes no hagui de evitar bitxos...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 12:27 #27 per TriDani (Visitant)
Amigues?

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 12:33 #28 per Enric59 (Visitant)

Quina por.... :ouch: A tres dies... i no ho veig gens clar... la meva ultima competicio: cursa 5 km de la maquinista del 2010 i Travessa port Blanes 2010... (ja embarassada)....Porto molt poc temps d'entrenament... i m'estic recuperant d'una mastitis... A l'acuatlo de fa tres anys vaig quedar 4 pero la cua a la general i ultima en el sector de cursa a peu...Doncs aixo que estic acollonideta... Dema baixare a la platja on es fa l'acuatlo pero invertigar si estan les meves "amigues" les meduses... esperem que a mes a mes no hagui de evitar bitxos...


No pateixis, dona! Si t'explico el meu historial clínic et posaràs plorar  :beurk:

El que és important és fer-ho el millor possible segons les circumstàncies de cada moment.

Ja vas investigar? Com anem de meduses?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 13:35 #29 per Cabrix (Visitant)
Algú sat si, si em lio la manta al cap, puc inscriure'm allà mateix el diumenge??

Visc al dia...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 13:37 #30 per Cabrix (Visitant)
Poz no. Tinc fins avui... Ja veurem. Encara tinc 10 hores per rumiar-ho...  :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 14:19 #31 per TriDani (Visitant)

Poz no. Tinc fins avui... Ja veurem. Encara tinc 10 hores per rumiar-ho...  :rofl:


Segur que no? Crec que cada any hi havia gent inscribint-se el mateix dia....

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 14:21 #32 per Cabrix (Visitant)
Segur segur en aquesta vida no hi ha res, però he vist al web que les inscripcions tanquen avui...

Igual provo a enviar algun correu...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2012 15:07 #33 per Enric59 (Visitant)
Cabrix, oferta del dia: apunta't i et convido a la cervesa post-cursa!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2012 10:31 #34 per SportMami (Visitant)
Bueno... almenys avui no he vist cap medusa... Molta sort a tots/totes!!!! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2012 14:56 #35 per TriDani (Visitant)

Bueno... almenys avui no he vist cap medusa... Molta sort a tots/totes!!!! ;)


Ni cap medusa ni res de res no? Estaba l'aigua turbulenta turbulenta. Però més freda que l'altre dia, així que es bona senyal. Ens veiem diumenge!  :yipi:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2012 13:55 #36 per TriDani (Visitant)
Bueno avui l'aquatló ha anat prou be. Bona aigua a bona temperatura, 0 meduses, bancs de sonsos pel camí... un luxe. Desprès de l'esclafament amb el Jordi ja ens hem preparat i a l'aigua. He rebut molt en aquests primers 400m, la boia semblava un camp de batalla, pero ha anat bé. La secció de run molt bè també, comparat amb altres anys he trobat que avui no feia tanta calor i es portava prou bé l'esforç. M'he anat creuant amb el Jordi, el Santi i per descomptat amb SportMami. I res, acabar a tope amb la natació ja més tranquilet. 38' y pico al final, lo cual està molt bé ja que son 3' menys que l'any passat.

Llàstima que aquest any no hi havia entrepà, el pastisset de nata insdustrial que han fotut estava.... amb perdò.... fastigos!

:love: :love: :love:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2012 14:11 #37 per SportMami (Visitant)
Estic morta pero he acabat!!!! possicio vuitena per la cua... 56 min aprox...Encara que en la classificacio apareixo com home...  :neutral:

Llàstima que aquest any no hi havia entrepà, el pastisset de nata insdustrial que han fotut estava.... amb perdò.... fastigos!


Quan he arrivat jo ja no hi habia pastisset! :ouch:

Encara que nedant he anat força be correns ejem ejem... he perdut el meu avantatge.... De totes maneres estic super contenta per hacer acabat!!!!  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2012 18:43 #38 per triton (Visitant)
Voleu dir que no hi havia menys tros nedant?¿? Tothom que coneixo ha rebaixat de l'ordre de 2 - 3 mins la marca de l'any passat....i axiò és una mica sospitós.....
Si algú que hagi anat amb el GPS ens ho pot corroborar, estaria molt be!!! Potser les distàncies son les mateixes de l'any passat i realment som tots uns cracks....
Jo personalment, he arrivat a la cita en pitjor forma q l'any passat i he fet exactament 2'10'' menys....nosenosenose.....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2012 19:08 #39 per Enric59 (Visitant)
Fantàstic l'aquatló, com cada any. Aigua neta i tranquil·la, sense meduses, temperatura agradable, menys calor que aquests dies passats.

L'any passat hi havia més de 500 metres de natació i enguany uns 500; aquesta és la raó de la diferència de temps respecta l'edició anterior. El tram de cursa a peu, 4300 m, com sempre. Temps final: 36:20, i 47è de la general.

Teniu tota la raó, el pastisset era una bomba. Millor l'entrepà.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2012 10:42 #40 per triton (Visitant)

Fantàstic l'aquatló, com cada any. Aigua neta i tranquil·la, sense meduses, temperatura agradable, menys calor que aquests dies passats.

L'any passat hi havia més de 500 metres de natació i enguany uns 500; aquesta és la raó de la diferència de temps respecta l'edició anterior. El tram de cursa a peu, 4300 m, com sempre. Temps final: 36:20, i 47è de la general.

Teniu tota la raó, el pastisset era una bomba. Millor l'entrepà.


Ei gràcies per la info Enric59!!
Aixi doncs queda confirmat que la majoria hem fet menys temps respecte l'any passat perque hi havia menys recorregut...no pas perque estéssim més en forma...que és el que moltes vegades volem creure..jejeje.
El meu Garmin no pot anar per aigua però si per terra i el Run em marca exactament com l'any passat,4060 metres.Suposo que la diferencia respecte els 4300 de l'Enric són els 100 metres de les 2 transicions (de l'aigua a les cadires i de les cadires a l'aigua).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.