Marnatón Edreams 2015

Marnatón Edreams 2015

22 febrer 2015 10:41 #1 per periku (Visitant)
Bon dia gent

Seguint el meu procés de testejar coses noves , i no parlo de menjar , deixo el link del Marnatón Edreams 2015 amb les proves en aigües obertes que la composen , personalment en el meu idili amb el neopré (que encara no he testat) segurament aprofitaré algún dels events en distància curta com el de Barcelona per ficar el nas i empasar aigua.

www.marnatonedreams.com/es/retos/IVcopa-...-aguas-abiertas.html

Si algú em pot donar "referències" al respecte seràn molt benvingudes. :yes:

Com em despedeixo??? Salut i milles naùtiques...  :666: no ho sé, potser millor , bona travessa no???  :wink2:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 08:35 - 23 febrer 2015 08:38 #2 per (Visitant)
Vaig fer l'any passat la de Barcelona, té una particularitat, que et fan sortir i entrar de l'aigua a mitja travessa. Una llufa si fas aigües obertes, un bon entrenament si fas algun mitja o llarga distància que facin el mateix de sortir i entrar.

No puc estarme de dir: car, molt car, sobretot quan es tracta de nedar al mar i sense tallar trànsit marítim...  :neutral:

Com totes les travesses, preparat per rebre collejas.  :mdr:

El guardaroba va ser bastant caòtic en la recollida.

Els de Nedaelmon, malgrat ser iguals de cars, fan una molt maca que va del Vela al Fórum (aquesta si que tallen trànsit del Port).

Bona travessa! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 febrer 2015 09:41 #3 per periku (Visitant)
Deibid, moltes gràcies per l informació ho tinc molt en compte, la veritat és que les de la costa brava fan més patxoca però vull fer alguna cosa en el mar abans de finals de maig per veure si el neopré no fa aigües. :winktongue:

Mirarè també l'opció nedaelmón que tothom em parla molt bé.

Salut

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.