vies braves a sitges Novetat¡¡¡¡¡

vies braves a sitges Novetat¡¡¡¡¡

10 Jul 2015 13:13 #1 per R61 (Associat/da)
Bon dia companys¡¡¡

i us preguntareu , què fa una rata d'asfals per aquests barals???????, doncs donar a conèixer una d'aquelles alternatives que fan goig i que encara t'ajuden a pensar que n'hi ha algú que fa les coses ben parides.

Aprofitan la iniciativa de les vies bravas de la costa brava el meu poble s'ha sumat a fer-ho i aquest divendres començava l'activitat. I quans s'han apuntat ?????doncs un sol participant i el dinamitzador, per mi sol. FANTASTIC¡¡¡¡¡¡¡

El proper divendres més  a la platja de la marina d'aiguadolç a les 9.30 i graaatisss( com deia el nuñito de la calzada).

Us deixo l'enllaç i encara que no acustumo a fer, una foto .

costabarcelona.viesbraves.com/

Rafa. BOn Estiu¡¡¡¡¡¡¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2016 11:49 #2 per R61 (Associat/da)
I tornem a repetir aquest any. S'ha canviat la ruta i el divendres  dia 8 a les 18h. comencem des de la platja de les Anquines davant de l'Hotel Terramar a Sitges. A veure si fem un bon grupet.
Us recordo que l'activitat és gratuïta , t'has d'inscriure previament.
L'enllaç el trovareu a la web.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2016 14:09 #3 per R61 (Associat/da)
I després de la magnífica jornada del divendres 8 , aquesta propera setmana ens tornarem a trobar el dimart i el dijous a les 18h. a al platja de les Anquines. Us deixo l'enllaç:
costabarcelona.viesbraves.com/ca/activitats/

Mentres pugui no deixaré d'insistir per a qui vulgui pugui gaudir d'aquesta iniciativa.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2017 17:25 #4 per R61 (Associat/da)
Que no decaigui.

Que no sigui per no insistir...
Que amb aquesta calor una tiradeta nedant és el millor...

el dimarts 18 a les 18 sortim davant de l'Hotel Terramar....

I continua sent gratuïta....

Rafa.

costabarcelona.viesbraves.com/ca/activitats/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2017 18:10 #5 per Jorfer (Associat/da)
R61 l'enllaç dóna error. Ho pots mirar a veure si està bé?
Moltes gràcies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2017 16:08 #6 per R61 (Associat/da)
A veure si ara va bé.
Us poso l'enllaç de la pàg. principal.

viesbraves.com/

Rafa.

Ja estic apuntat per dimarts, però encara que no t'apuntis, doncs, cap a mar sense problemes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2017 22:04 #7 per Jorfer (Associat/da)
Ara si Rafa, però jo sense manguitos i el patito m'enfonso. :silly: :silly: :blush: :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2017 08:29 #8 per Grinta (Associat/da)
Vaja, quin greu! Sitges està molt avall. Jo vaig anar a St Feliu de Guíxols dijous i aquesta tarda a Calella. Això de les vies braves està molt bé

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2017 22:09 #9 per Mona (Associat/da)
Qué guapo! No havia vist el fil fins ara. Doncs si segueixen avena-hi trobades espero poder fer una escapadeta a Sitges!

Gràcies per compartir-ho!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2017 08:27 #10 per Oriol_TBID (Associat/da)
Jo tampoc descarto fer una escapadeta a aquesta via brava! :great:

Com està l'aparcament per la zona?

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2017 09:25 #11 per Grinta (Associat/da)
Per aquí també en tenim, eh??? Xurri, podries fer una escapadeta a Calella o Sant Feliu de Guíxols. Dijous provo Colera i dimecres Llançà. Ja us informaré de com són.
A Sant Feliu hi ha molts corbs marins i en apropar-te a les roques veus moltes estrelles de mar i algun pop. Ahir a Calella em va sorprendre lo neta que estava l'aigua, peixos pocs. Però la via és momt facileta i curta. St Feliu ja es complica una mica més.

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2017 14:30 #12 per jaume86 (Associat/da)
A Vilanova tenim un carril de més de 700 metres a la principal platja de la ciutat. Però clar, no és Sitges... a la capital del Garraf no hi tenim tanta gent i es pot nedar perfectament ;p

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2017 17:59 #13 per R61 (Associat/da)
Magnífica tiradeta ahir.Després de 3 anys d'haver creat l'iniciativa per fi sembla que la gent es va animant, erem 11.
No vam arribar a destí, platja de l'home mort, peró casi 3000m. Anar i tornar.
Jaume jo vaig voler empalmar amb la ruta que proposes , peró millor ho deixem pel David Meca, ja et veure sobre asfalt.....

Demà un altre vegade a les 18h.
Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2017 23:51 #14 per jaume86 (Associat/da)
Ben fet Rafa, a mi ja em costa anar de Vilanova a Sitges corrent... nedant ho veig una insensatesa!!jeje

D'aquí poc ja començaré als entrenos cap al Dolce i alguna tiradeta llarga fins a la platja de Sant Sebastià i tornar a Vilanova o be donant la volta per St Pere de Ribes, que fer mitjes per Vilanova és molt avorrit!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2017 09:41 #15 per Grinta (Associat/da)
Bones a tothom!
Informo de les vies braves de l'Alt Empordà.
Mala sort, acabava d'haver un corrent submarí d'aigua gelada i el primer dia no vaig poder fer res. Ni remullar els peus. Les platges completament buides de gent a l'aigua. Buaaaahhhh! :(
Però la cosa va anar millorant...
La via de Colera és brutal. Superxula i passes per unes cales que enamoren i quasi buides de gent.
Són 1000m que anant i tornant es co verteixen en 2000m, bon entrenament (jo no la vaig fer sencera, l'aigua estava molt freda i tothom nedava amb neoprè i jo no en tinc).
A de Llançà n'hi ha dues: una que va fi s al Port de la Selva, que ens van desaconsellar per corrents i anàvem sols) i una facileta que mesura 600m i va des de la platja de'n Grifeu fins la platja de l'Argilera. Anar i tornar 1200m. És poquet però per la temperatura que tenia l'aigua (19 graus) ja va estar bé. Us la recomano! Us deixo una foto amb el cartell de l'esmentada via. Em queda pendent tornar a pujar i fer la de Portbou i la de Colera sencera. Què maco és l'Empordà!!!!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2017 19:33 #16 per R61 (Associat/da)
Quina enveja Grinta.
Des de que vaig conèixer aquesta iniciativa només tinc al cap fer alguna via de la costa Brava.
Amb els teus comentaris l'únic que fas és enveja. Quina sort.

Ara puc estar escrivint aquest missatge perquè per segon dia no hem pogut sortir a fer la travessa: dimecres passat bandera vermella i avui una tramuntanada de dos parells.

Una pregunta des d'on surts per anar a fer les vies, BCN o a prop, o pel que sembla vius a l'Empordà?????????.

Espero poder compartir alguna via aquest estiu.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2017 12:13 #17 per Grinta (Associat/da)
Hola Rafa,
Visc al Maresme, ja m'agradaria tenir una caseta a l'Empordà. Intento pujar almenys un cop l'any a fer una escapada, jejeje.
Aquí faig la via brava de Calella, que està molt millor del que sembla i em queda a 20' de casa. Hi ha molta part de roca i es veu algun peix, clar, res comparat amb St Feli de Guíxols, per exemple, on vaig veure mil estrelles de mar, corbs marins i fins i tot un pop.
Es que la Costa Brava...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2017 12:16 #18 per Grinta (Associat/da)
Per cert, vull fer una aquatló abans que acabi l'estiu. I si pot ser, que no clavin 30€ per la inscripció.
Sabeu d'algun web tipus runedia però per travesses nedant o aquatlons??? Es que els de la federació piquen.

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2017 15:41 #19 per Mona (Associat/da)

Grinta va escriure: Per cert, vull fer una aquatló abans que acabi l'estiu. I si pot ser, que no clavin 30€ per la inscripció.
Sabeu d'algun web tipus runedia però per travesses nedant o aquatlons??? Es que els de la federació piquen.


Nena, jo aquest dissabte faré aquest de Cunit, apunta't!

http://www.triatlo.org/competicions/informacio/?idcompeticio=170025http://www.triatlo.org/competicions/informacio/?idcompeticio=170025

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2017 20:12 #20 per R61 (Associat/da)
Doncs aixó 31 euros , l'acabo de mirar. L'has clavat Grinta. Fins i tot me l'havia mirat amb posibilitats , però es passen tres pobles. Per còrrer 5km i nedar 1 km..., si quedem , ho organitzo i us ho deixo gratis i us convido a una birra.:lol: , i amb dos voltes¡

¡Que no nos en envauquen¡ ¡Al loro¡ :evil:

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.