Natacio

Natacio

22 Des 2006 18:04 #21 per Rivendel (Visitant)
Hola Tatza, si jo he pogut fer-ho..ni que sigui arribant de les ultimes..crec que quasi bé tothom pot, i evidentment tú també. t'asseguro que divertit i variat ho es un munt..vinga noia Splash i pa l'agua!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2006 19:01 #22 per eiger (Associat/da)
NATACIÓ ??

És la meva assignatura pendent.
A mi m'agradaria i crec que podria fer amb garanties una Ironman. El problema, sempre ha estat el mateix : el coi de natació. 
Tu massa ja hi poses voluntat amb el curset, però és que em sembla que jo ni amb curset aprendria a nedar bé aquestes distàncies.

riven proposo que ens facis alguna classe quan estiguis recuperada  :whistle:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2006 19:28 #23 per Cabrix (Visitant)
eiger, en el cas d'un Ironman, ja et dic que el segment limitant no és pas la natació, tot i que la distància de 3.800m de natació espanta, sino la bici.

(de fet, espanten totes les distàncies...) :mdr:

El primer que has de fer és identificar perque la natació s'et posa de cantó. La major part dels cops és per falta de metres, i un cop superat això, ja et vé la necessitat de nedar, per una banda més ràpid i per l'altra, més eficient (tècnica).

Sobre el tema de fer Ironman, bé, és una altra història. has d'estar disposat a viure durant 6 mesos al menys (si no més), en cos i anima per a preparar-te. Com deia l'anunci, la resta de les coses de la teva vida serà el que passi entre entrenament i entrenament.

Dit l'anterior, val a dir que no es tan fiero el leon como lo pintan... tot i que continua sent un lleó !!

Per cert, na tatza ha complert la seva paraula, va deixar la maleta feta i ha passat pel riu Ripoll. No he tingut temps de convencer-la per a que provi l'esport definitiu, però todo se andarà...  :whistle:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2006 07:44 - 27 Des 2006 08:16 #24 per Rivendel (Visitant)
Eiger, estic convençuda de que farias un molt bon paper en un Ironman. Tens una envergadura i un fons envejable :great:
Jo encara tinc que treballar bastant el fons....pero abans del cincuentenari espero que caigui   :yipi:
La NAtació quan vulguis..En MAssa i en Luigi també voldrien jo no sé gaire mes que ,aquelles coses bàsiques e intuitives que he aprés i que altres amics i companys m'han explicat també, per tant farem alló del Boca a boca o Piscina a Piscina. :mdr:

Ara m'apuntaré al CNT a unes classes Masters que pot ser també t'anirien bé..ja t'informaré.
El meu nebot gran, que era nedador, i que té molta fé amb mí :love:,  m'ha regalat per l'amic invisible de NAdal el"kit del nadador pro" ..una bosa de xarxa amb,pales, pull-boy i suro aerodinàmic que serán un escàndol a la pisci. :glasses:
Vinga unaltre tritón al circuit!!!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2006 09:47 - 27 Des 2006 09:49 #25 per massa (Visitant)
Osti i jo sense kit de natació :surprised:,no hi ha dret jo en vull un per assemblar-me a un tritó d'aqueixos.... :rules:,vinga vaaaaaaaaaa :whistle:

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2007 20:54 - 10 Gen 2007 21:55 #26 per Rivendel (Visitant)
...de com superar la por escénica ..o la mandra propiament dita

..ja vaig acabar l'any que cada dues piscines em paraba...intentant que  els meus companys Jozemari i Ironyoyito no s'en adonessin..sense èxit...donat que el meu casquet de bany rosa delata la meva posició allà on sigui..
Total que en tornar de vacances, el "very first day"
em pregunten.."avui vens a la pisci no?"...
"siiiii"...respong
....i no hi vaig  :oops:

El segón dia es repeteix la conversa
.."avui vensa la pisci no?"...
"..avui juro que hi vaig"...torno a dir

Quan arriba l'hora agafo el cotxe, arribo al SAF ...
i...m'entorno :oops: :oops:
"por escènica " em dic i dic

...El tercer dia...(ja sabem que el tres es un número màgic)
L'Andreu m'agafa a l'hora de dinar i em diu:
  "qué coll***ns, de por ni niño muerto , que es MANDRA!, et volem al nostre carril nedant!! :grrrrrr:""
Quan arriba l'hora agafo el cotxe, arribo al SAF .........
....
...em canvio, baixo a la pisci...paso de puntetes pel carril dels companys perque no em detectin
i em poso a nedar dos carrils mes avall...
..cada pisci m'aturo i inclús m'agafa tos :oh:

L'andreu em diu.."vine capa aqui vine ..."
Li diu en Jozemari  que "tire palante i que jo em quedi"
Osti..tè la cara seria :ouch:.. començo a pensar que em guanyo una bronca

Em diu que em posi el pullboy i que li segueixi els peus 10 piscines
ho faig..i de tant en tant li toco els peus  :party:
... i a lo tonto a lo tonto fem 10 piscines seguides..a ritme lent però 10 piscines..
"ara treute aixó"...pel pull-boy...no pensesiu malament :mdr: "segueix-me 10 mes."

Em costa mes però el segueixo...
en arribar em mira i em diu "qué, pots o no pots?" :grrrrrr: "doncs ara fins 1500 d'aquesta manera , tu sola" :mdr: :mdr:
Mentre el Jozemari em diu campeona i altres adjectius del ram , amb l'objectiu  a fer-me pujar l'autoestima i les endorfines  :love:
Juer..he fet 500 mts seguits  :surprised: feia setmanes que no ho feia...
..i amb el subidón faig la resta fins 1400.. :great: :party:

LA veritat es que ha estat mano de santo...
Quins companys que tinc ! es que no m'els mereixo :sarcastic: :-*




Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2007 21:36 #27 per Cabrix (Visitant)
ja ho pots ben dir...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2007 22:04 #28 per korfbaler (Associat/da)
Hola companys,

A mi també m'agradaria poder fer algun dia una triatló, peró la bici la tinc penjada des de fa molts anys sense tocar-la. Ja que veig que hi esteu ficats en el tema, m'agradaria començar per un aquatló, passada la Marató de Barcelona. Coneixeu els que n'hi han,i si recomeneu algun?

Gràcies  :great:

Toni

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2007 22:16 #29 per Rivendel (Visitant)
Korfbaler, jo vaig reeengantxar la bici després de 6 anys...i en un no res pots dominar-la altre cop.
Imagino que algú sabrà mes però a www.triatlo.org hi ha un calendari on estàn totes les proves, aquatlons incluides.

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Gen 2007 23:04 - 10 Gen 2007 23:11 #30 per Cabrix (Visitant)
Korfballer, si vols fer un triatló, et recomanaria fer duatlons. S'hi assemblen més al triatló que no pas els aquatlons. Es canvia un dels segments (Aigua inicial) per una cursa. En un aquatló, els segments estan ordenats de forma diferent que en el tri. A més, personalment, la sensació de "recalenton" d'entrar a l'aigua després de correr 5km a totrapo no m'agrada gens...

Ara tens els de muntanya o cross (com en diuen a la federació española) i al febrer comencen els de carretera. La distancia habitual d'un duatló son 5 Km Cursa + 20 Km Bici + 2,5 Km cursa...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2007 21:58 #31 per korfbaler (Associat/da)

Cabrix,

Crec que el que més em costaria agafar la forma seria la bici. Vaig jugar a waterpolo que era més kove, i de tant en tant nedo una mica. La bici la tinc olvidada, encara que mai l'he agafada amb regularitat.
He vist el calendari de triatlons, i al mes de juliol hi ha una sprint a Barcelona (més que res perque es de ditancia més curtes). Hi ha la possibilitat de que els "populars" hi participin, o es només per a federats?.
Quina em podries recomanar per fer una prova?. Sempre després de la Marató de Barcelona, i amb una mica de temps per "entrenar" aigua i bici.

Gràcies

Toni



La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2007 08:40 #32 per Cabrix (Visitant)
Toni, si has fet waterpolo de jove, una base (encara que sigui petita) ja tens. Això sí, a no ser que siguis una tortuga ninja, la bici l’hauries d’agafar al menys un cop per setmana si no dos...  :mdr:

T’explico el calendari segons la meva experiència. Circuits de bici plans i/o sense gaire dificultat tens a Mataró, Salou, Manresa, Barcelona, Prat i Vilanova. L’aigua és sempre la mateixa, a no ser que el dia s’aixequi mogut (que pot passar amb una mica més de probabilitat passat l’agost), no hi ha més problema que la sortida de 400 búfals engabiats. Els circuits de cursa acostumen a no ser gaire complicats, tampoc.

Si em dius a quin debutar, qualsevol d’aquests em sembla bo. Ja depèn de la teva agenda personal, de les teves preferències, del volum d’entrenament que consideris que necessites, del teu lloc de residència i/o facilitat de desplaçament...


Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2007 01:08 #33 per JRR (Visitant)
Doncs jo vaig començar el curs de "Schwimmen (A1) Neue Schwimmtechniken" de la T.U. Berlin amb molt d'entusiasme, però desde que preparo la marató de Barcelona la natació se n'ha anat una mica al "garete"  :whistle:

Una pregunta, els clubs normals solen fer cursos de tècnica per a gent com jo? O sigui, ànecs que volen ser sardinetes...  :'( El nivell tauró el deixariem per un altre moment.

La meva casa original és a Vila-Seca, a 10km de Tarragona, coneixeu algun bon club de Natació per aquesta zona?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2007 08:07 #34 per Cabrix (Visitant)
JRR, tens el Reus Ploms casi al costat de casa. No sé si serà bo "a nivell d'usuari", però és un dels més potents a nivell de natació i triatló.

Pel que dius del teu nivell de natació has de buscar que facin cursos de perfeccionament.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2007 16:09 - 18 Gen 2007 16:12 #35 per JRR (Visitant)
Cabrix, doncs espero que aquests equips tant "bons" tinguin opció per patxangueros com jo :party:, no tot tenen que ser grans marques, de ser així, quants participants tindria una marató? :whistle:  Visca la pasta party i els 5'50''/km  :gasp:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2007 16:20 - 18 Gen 2007 16:29 #36 per Cabrix (Visitant)
Ejem, jo no he parlat de marques...  :neutral: :mdr:

Pel que sé, la gent que està allà és bona gent, i n'hi ha des dels que disputen les curses hasta els que troben la seva bici a la primera perque es la única que queda...

Afortunadament, el mon del triatló encara és de mida humana, amb competicions on 400 triatletes son multitud. Així, ens coneixem tots, i el de menys es el lloc o la marca. Hi ha molt de mite de "superhome", però també és veritat que s'ha d'entrenar, i si entrenes, gaudeixes, i et queda temps per a ser persona, sortir, estar amb la familia... I jo soc un matat (del 20% del final de les classificacions), però gaudeixo com un enanu.

L'unic club d'elit que conec és el www.tridubai.com . :surprised: Fes un cop d'ull al veritable Dream Team...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2007 16:30 #37 per garroti (Visitant)
Jo tampoc conec com funciona el Reus Ploms, sí que tenen un equip potent però segur que tb hi ha gent popular i grupets amb diferents nivell.

parlant de natació, aquí un grupet del team saf  :rofl: ha quedat aquest dissabte per nedar al mar, al litoral del Maresme, amb neopreno  :yipi: que tanta piscina avorreix

temperatura prevista de l'aigua, 15º :neutral:  distància prevista, no se sabe, segurament alguna boia, volteta...Segons les ganes potser n'hi ha que arriben a Mallorca  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2007 03:05 #38 per JRR (Visitant)
Bé doncs, quan acabi la meva estada al extranger, m'hi deixaré caure. Sobre el que deieu del Tri-dubai, m'he fixat en una frase:
Tri-Dubai is under the patronage of His Highness Sheikh Mohammed Bin Rashid Al-Maktoum


Si és que els "jeques" àrabs els hi arriben els quartos per a tothom. Ja està bé però que no només s'els poleixin en F1...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2007 11:58 #39 per tianenc (Associat/da)
ei!! doncs si nadeu per bdn o montgat potser veieu unes barquetes , de 8 rems, anomenades llaguts i jo hi sere en alguna!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 febrer 2007 20:30 #40 per JRR (Visitant)
Hola,
Necessitaria un plà específic per començar a nedar, o sigui per agafar una mica de fons a l'aigua. Fa mesos que segueixo un curs de tècnica, però degut a la preparació de la meva primera marató només assisteixo al curs, cosa que vull canviar després del 4 de març...

Em podeu proposar un plànning per millorar la meva resistència aquàtica que inclogui la tècnica? Hauria de ser un plà únicament per natació, que és la meva prioritat ara.

I... ja que hi sóc.... tinc un dubte sobre la tècnica de cames... La veritat és que no sé quina freqüència he de fer quan batejo les cames, ara per ara, crec que ho faig massa ràpid, perquè les pulsacions em van boges i amb 100 o 200 metres tinc el cor que em va rapidíssim! :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.