SORTIDA 01/01/2008 BICI ROAD TERRASSA-MONTSERRAT

SORTIDA 01/01/2008 BICI ROAD TERRASSA-MONTSERRAT

28 Des 2007 12:36 #1 per lur1976 (Visitant)
Salida Carretera Terrassa - Montserrat


Buenos días compañeros,
Para todos aquellos que además del correr quieran estrenarse el año con buen pie y no solo con buen pie, sino a dos ruedas:
Os invitamos a participar en nuestro estreno de año: el primero de Enero saldremos de la Xemeneia Almirall ( junto Carrefour ) de Terrassa dirección Montserrat. El trayecto: Terrassa-Rellinars-Bauma-Monistrol Montserrat-Montserrat-Monistrol Montserrat-Bauma-Vacarisses-Viladecavalls-Terrassa...
Hora de salida???
9.00h!!!!, no hay excusas...todos salimos o entramos la noche antes!!!!!
Salud y ruedas

REENCONTRANDOSE CON EL ASFALTO...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2007 23:32 #2 per trikis (Visitant)
Jo m'hi apunto!! La xemeneia és a l'Avinguda Àngel Sallent oi? A la una a casa eh!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2007 11:38 #3 per lur1976 (Visitant)
A las 13h? La foto oficial la farem al MOnestir, el recorregut: Terrassa-Coll d´Obac-Rellinars-Bauma-Monistrol Montserrat-Montserrat(foto)-Monistrol-Bauma-Vacarisses-Viladecavalls-Terrassa. Si hi ha algú que tingui molta pressa o vegi l´horari apretat sempre pot tornar per l´autovia. Calculem que si som puntuals al sortir per les 13h o com a molt 13.30 serem a casa: Terrassa.
Company, per qualsevol comentari o si t´animes a participar en sortides que farem ( brevets )passat per Jordi&Elena, demana per ell ( Jordi ) o per mi, sòc la Marta.
Salut i t´esperem!!!
Ahh, si és la xemeneia de la que parles
;)

REENCONTRANDOSE CON EL ASFALTO...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2007 12:12 #4 per Ramon (Visitant)
lur1976, molt interessan aixo de les brevets, seguiu informan, plis

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2007 14:25 #5 per lur1976 (Visitant)
però...és per anar en bici... passo calendari aquesta tarda, avanço que comencem amb una de 200km i que comença el 06.04.2008.
...qui vindrà el 01de gener???
També fem sortides de mtb...
una abraçada!!

REENCONTRANDOSE CON EL ASFALTO...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2007 16:54 #6 per Cabrix (Visitant)
Oju, Ramon, que el mon dels brevets i el cicloturisme es casi tant atractiu o més que els de la cursa a peu, la muntanya o el triatló...  :mdr:

Si mal no tinc entés, els dona algun club per delegació de l'Audax de Paris, i crec que serveixen per a poder participar en una randonnee, pero no sé si és la Paris-Brest o un altre...

Suposo que la Marta ho explicarà millor, perque veig que està ficada en l'"ajo"...  :mdr:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2007 17:14 #7 per Ramon (Visitant)
Ja ho ser prou que és adictiu, perque penses que preguntu i demano informació, soc adictiu de mena, no tinc remei, ja saps com m'agraden els reptes ; )

NI P...A IDEIA D'ON VAIG








M'AGRADAR COMEN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2007 23:58 #8 per lur1976 (Visitant)
Bona nit companys!!!
A veure, jo tinc molt poca informació però tinc el calendari de les brevets el 2008, sé que comencen el 06/04 amb una sonora de 200kms, dues setmanes més tard fan 300km, dues més tard 400 i dues més tard 600kms... Tens del 21/06 al 24/06 per fer Saragossa - Santiago via carretera, són 1000kms. Jo tinc intenció de fer fins als 600qms, després m´agradaria enganxar Quebrantahuesos... una empresa pretenciosa..sí ja ho sé, però si hi ha ganes és la base.
Dia 1 pistoletazo de salida inauguració d´any pujant a MOntserrat,segur que fa una " rasca " impressionant,però ja sabeu  "no pain, no glory ".
I com deia abans, estem pensant en organitzar sortides btt ...a veure si s´anima algú,el compromís més gran ja sé que és el 1, tothom sortim la nit abans...però no pain no glory!
Una abraçada

REENCONTRANDOSE CON EL ASFALTO...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.