XII Marxa Cicloturista Terra de Remences 10/05/2009

XII Marxa Cicloturista Terra de Remences 10/05/2009

03 Mar 2009 15:37 #1 per Oriol_TBID (Associat/da)
Teniu tota la info a www.terraderemences.com

Jo ja estic inscrit, i en sé d'alguns que corren per aquí que també. Qui s'anima?   :666:

Curta 95 kms i llarga 175 kms  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2009 15:40 #2 per Rivendel (Visitant)
es durilla? i per cert on para terre de remences?

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2009 15:43 #3 per atom ant (Visitant)
Hola, jo m'ho estic plantejant doncs cau el mateix dia que l'sprint de Sitges, que em feia gracia fer.
Serveix la llicència de triatló? D'aquesta manera ens estalviem 15 euros.
Fins ara

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2009 15:53 #4 per Oriol_TBID (Associat/da)
Rivendel és durilla, es puja Capsacosta, Canes, Bracons i Condreu a la llarga, i només els dos primers a la curta.

Crec que la llicència de triatló no val. Suposo que hi hauria d'haver acord entre les dues federacions (ciclisme i triatló) per tal de que valgués, i com que quan veig les inscripcions per triatló no hi ha l'opció de fer-ho amb la fitxa federativa de ciclisme, entenc que a l'inrevés passa el mateix. De totes maneres, potser estaria bé trucar a una de les dues federacions o als organitzadors i informar-se'n.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2009 15:56 #5 per senglar (Associat/da)
ATOMIC ANT jo diria que si,es mes hem sembla recordar que un any vaig fer colar la de la feec

RIVENDEL,Terra de Remences es el nom que se li diu a la marxa,la sortida es a Sant Esteve den Bas (olot) i hi ha 2 recorreguts,el curt,de 95km es molt assequible,es pujen 2 port,Capsacosta i el coll de Canes,peró de molt bon fer tots dos.
Les 2 marxes,van juntes fins al km 95 a Sant Esteve,i la de 175 gira cap a Joanetes,per enfilar el coll de Bracons,baixar a Nanlleu,i de tornada per Can Tonigros.
Jo he fet la curta un cop i la llarga 2,i haig dereconeixer que la llarga es MOLT dura,jo almenys he arrivat be,peró bastant tou... :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2009 20:31 #6 per sir (Associat/da)

Teniu tota la info a www.terraderemences.com

Jo ja estic inscrit, i en sé d'alguns que corren per aquí que també. Qui s'anima?   :666:

Curta 95 kms i llarga 175 kms  :whistle:

aixo ja ho se que ho dius per mi...
FINISHER tambe estic APUNTAT A  TERRA DE REMENCES LLARGA 175KMS ,PERO sobretot amb fa MOLTISSIMA ilusio fe per 4 vegada  la QUEBRANTAHUESOS  :rofl:    :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2009 20:36 #7 per sir (Associat/da)
Amb principi la LLICENCIA DE TRIATLO no serveix per fer les marxes cicloturistes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2009 23:13 #8 per CBM (Visitant)
riven, la llarga és dura, però la curta molt assequible, jo crec que t'encantaria, el primer port ni t'enteres, i si et passes una mica pots patir una mica al segon, però coneixen-te, la pots fer perfectament... ni t'ho pensis!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2009 12:08 #9 per uaui (Visitant)

animeuse que val molt la pena :party: :party: :party:

el coll de bracons es de lo duret que tenim pel pais :love:


aviam si aquest any la pluja no emprenya com l'any passat :he:

IM NIÇA 2010

CHALLENGE ROTH 2009 10:29:26
HALF CHALLENGE BCN 2009 05:01:35
TRIATLO "B" CATALUNYA 2009 04:36:45
MARATÓ MALLORCA 2009 2:55:11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2009 11:16 #10 per Rivendel (Visitant)

riven, la llarga és dura, però la curta molt assequible, jo crec que t'encantaria, el primer port ni t'enteres, i si et passes una mica pots patir una mica al segon, però coneixen-te, la pots fer perfectament... ni t'ho pensis!!!!!


carles, he mirat el perfil i hi han rampes del 8%  :surprised: que de moment m'ha dit l'Andriu que no té res a veure amb fer un coll d'estenalles o un port da la bonaigua..pero tot serà anar entrentrenat i que m'hi llenci, mes que res per fer companyia als cotxes escombre  :mdr:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2009 20:14 #11 per Vall (Visitant)
Jo estic apuntat a la llarga  :great:.

Vaig enviar un email a la organitçaciò per lo de federat i hem van contestar que la llicencia de Triatlò NO VAL te que ser la de Cicloturista que val 68 euros/any o la de Federat de Ciclisme.

A nosaltres l´any pasat a Manresa ja ens va pasar, però en canvi a Banyoles si ens la van acceptar. Això va segons els organitçadors.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2009 20:59 #12 per gàltix (Associat/da)
eiiiiiii  ;)
no podia veure el fil i no dir res  :yipi:

Com s'ha dit per aquí la curta és molt assequible Capsacosta i Coll de Canes (des de Ripoll) són ports d'anar fent i no massa exigents... Barcons ja és una altra història  :beurk:

A veure si veniu una bona carretada de gent.

Jo tinc la bici "penjada" des d'octubre, avui he començat amb 20km de BTT i demà treure la pols de la de carretera, però no crec que sigui a temps d'entrenar per la llarga.

Els que no vingueu a la Garrotxa tots cap a StQuirze eh !

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2009 22:42 #13 per CBM (Visitant)

riven, la llarga és dura, però la curta molt assequible, jo crec que t'encantaria, el primer port ni t'enteres, i si et passes una mica pots patir una mica al segon, però coneixen-te, la pots fer perfectament... ni t'ho pensis!!!!!


carles, he mirat el perfil i hi han rampes del 8%   :surprised: que de moment m'ha dit l'Andriu que no té res a veure amb fer un coll d'estenalles o un port da la bonaigua..pero tot serà anar entrentrenat i que m'hi llenci, mes que res per fer companyia als cotxes escombre  :mdr:


Després d'aquelles històriques pujades a Bonaigua aquests dos ports et semblaran la crtra de la Roca  :intello: :intello: :intello:

On eren aquelles rampes que vareu anar a buscar tu i la Oli??? :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2009 06:56 #14 per Rivendel (Visitant)
Carles, aquelles rampes eren la carretera que puja a Baguergue, telaaaaa que jo creia que acabariem rodant capa avall, però llavors jo estava forta que feia moltes séries de bici en baixada de mes del 8%  :he:

aniré pensant en Remences  :sarcastic:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2009 18:28 #15 per senglar (Associat/da)
Inscrit. Provare aviam si grinyola gaire la maquinaria de la cama... :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2009 22:23 #16 per senglar (Associat/da)
Finalment demá seré l´unic de per aqui que hi anirá???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2009 20:05 #17 per Oriol_TBID (Associat/da)

Finalment demá seré l´unic de per aqui que hi anirá???


si home... :666:

Hem estat uns quants, per la meva part 6h54 i molt content.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2009 20:11 #18 per senglar (Associat/da)
Doncs jo al final "només" he pogut fer la curta,ja que tot just fa tres mesos que estic operat d´una fractura de femur...,i la veritat no hem puc queixar,95km,a 32km/h de promig,i 2h54,i pujant els ports amb molta força!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2009 20:18 #19 per dav (Visitant)
Estas fet un crack, senglar!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mai 2009 20:20 #20 per senglar (Associat/da)
I tu no? bandit! :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.